Toch maar weer een chopper

Bijna een jaar geleden dit topic...

Er is nogal wat gebeurd in die tijd!

Maar dat ga ik hier niet herhalen, de meeste zullen het nog wel weten.

Ondertussen zijn er een stelletje gemotiveerde mafketels mee bezig om te zien hoe ze me weer in het zadel krijgen. Letterlijk.....

Na veel gedoe en nadenken heb ik besloten om mijn trouwe trudertje aan te houden en er een zijspan aan te (laten) bouwen.

Kort voor mijn ongeluk had ik de fiets weer eens uit elkaar getrokken voor de winter make-over. Daardoor stond hij in de brandgang en veel onderdelen her en der versprijd in de schuur en het huis. Een clubmaat van me heeft het spul naar Suur in Oud Beierland gebracht en daar heeft hij overwinterd. Een week of twee terug heb ik hem, met dank aan 2stroke rob en Weed terug gehaald naar Schiedam. En nu staat hij keurig in de garage van Rob te wachten op de verbouwing.

Dus: wordt vervolgd!

motorpepe2.jpg
 
Bijna een jaar geleden dit topic...

Er is nogal wat gebeurd in die tijd!

Maar dat ga ik hier niet herhalen, de meeste zullen het nog wel weten.

Ondertussen zijn er een stelletje gemotiveerde mafketels mee bezig om te zien hoe ze me weer in het zadel krijgen. Letterlijk.....

Na veel gedoe en nadenken heb ik besloten om mijn trouwe trudertje aan te houden en er een zijspan aan te (laten) bouwen.

Kort voor mijn ongeluk had ik de fiets weer eens uit elkaar getrokken voor de winter make-over. Daardoor stond hij in de brandgang en veel onderdelen her en der versprijd in de schuur en het huis. Een clubmaat van me heeft het spul naar Suur in Oud Beierland gebracht en daar heeft hij overwinterd. Een week of twee terug heb ik hem, met dank aan 2stroke rob en Weed terug gehaald naar Schiedam. En nu staat hij keurig in de garage van Rob te wachten op de verbouwing.

Dus: wordt vervolgd!

[afbeelding]


He das een bekende garage, is bij mij in de buurt.
 
als dat de "uitlaat" is die ik zie bij de voorste cyllinder, zal er wel een prettig geluidje uitkomen O-)

})
 
Laatst bewerkt:
hej Pepe, ik vroeg me af hoe het met het span project staat.
Ik ben meer een lezer als een poster maar ben toch zeer benieuwd hoe het staat met het project.

:W
 
Eigenlijk ben ik ook wel heel benieuwd....

Er loopt ook een topic in het zijspannengedeelte maar ook daar niet veel nieuws -O-

Hij staat nu in Haarlem voor het frame en het wiel etc. Dan gaat hij naar Tilburg voor de bak, dan naar Ede voor de leidingen e.d. en misschien daarna nog naar ??? voor de paintjob en dan naar Assen voor de keuring(?) en dan weer hierheen....Hoop ik. B|

De bak zou zo iets moeten worden. Cool he?

julyo7progress1nd5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Weet het nog niet en ben ook een beetje afhankelijk van anderen en financieen..

Mat zwart met een classic flamejob lijkt me wel wat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan