balhoofdplaten

melanchon

Rookie
26 sep 2007
18
0
ik ben al een tijdje bezig met mn vt 1100 uit 86, en nadat ik een aantal uurtjes heb staan knutselen en meppen op een stuk metaal ben ik erachter gekomen dat een kapje over de balhoofdplaten niet al te tof is..

Dus.. weet iemand een setje balhoofdplaten voor een vriendelijke prijs.. ik voel er weinig voor om 600 á 700 euro ervoor neer te moeten leggen.

alvast bedankt
 
ik ben al een tijdje bezig met mn vt 1100 uit 86, en nadat ik een aantal uurtjes heb staan knutselen en meppen op een stuk metaal ben ik erachter gekomen dat een kapje over de balhoofdplaten niet al te tof is..

Dus.. weet iemand een setje balhoofdplaten voor een vriendelijke prijs.. ik voel er weinig voor om 600 á 700 euro ervoor neer te moeten leggen.

alvast bedankt

Wat zijn dat, balhoofdplaten.? Foto
 
Wat zijn dat, balhoofdplaten.? Foto

ai dacht dat dat toch wel bekend moest zijn op een motor forum
tripletrees.jpg


dit dus ^
 
Kijk anders eens op marktplaats.veel hopperrijders willen hun motor zo kaal mogelijk hebben en halen hun platen van de motor af.Willen ze misschien voor weinig verkopen.Choppers moeten zo min mogelijk overbodige dingen eraan hebben.Daarvan komt het woord choppen.To chop ofwel kappen.
 
Kijk anders eens op marktplaats.veel hopperrijders willen hun motor zo kaal mogelijk hebben en halen hun platen van de motor af.Willen ze misschien voor weinig verkopen.Choppers moeten zo min mogelijk overbodige dingen eraan hebben.Daarvan komt het woord choppen.To chop ofwel kappen.

Misschien ben ik wel een groentje maar die dingen kan je toch niet missen. Het is /zijn een paar fundamentele onderdelen.
 
Ik ben een VT500C aan het demonteren. Ik weet niet of deze op een 1100 passen, maar ze zijn over.

bedankt, maar zijn dat dezelfde "lelijke" dingen?.. ik wil ze gewoon vlak.. omdat zoals Murph al zei ik em zo kaal mogelijk wil hebben, maar zonder balhoofdplaten rijd knap beroerd :P
 
Laatst bewerkt:
thanks Ootje.. maar dat zijn dezelfde die er bij opzitten.. ik ben echt opzoek naar mooie platte afgeronde platen.

Waarschijnlijk ga ik ze laten maken bij Mook motoren, het is ff een eind weg maar je weet wat ze zeggen "wat je van ver haalt is lekker"
 
Terug
Bovenaan Onderaan