Eerste foto's WK Superbike 2003 Assen

Villie

MF veteraan
14 apr 2003
11.260
0
Westerbork
Hier zijn ze weer. Vanmiddag geschoten:

Foggy had z'n kasteel meegenomen
Hq_2003_0904ac.jpg


Tijd zat, dus een spelletje moet kunnen
Hq_2003_0904bb.jpg


Iemand die allerlei kleding stond te verkopen. Iedereen maakte er een foto van, nou ja, toe maar dan
Hq_2003_0904bh.jpg


Foggy had ook een gewone vrachtwagen mee
Hq_2003_0904bm.jpg


Naar mijn mening een van de mooiste teams
Hq_2003_0904bn.jpg


Iets voor op je garagedeur Corona-Shorty?
Hq_2003_0904bo.jpg


Toseland doet ook mee
Hq_2003_0904bs.jpg


Worden ze WK?
Hq_2003_0904bt.jpg


De Ducs of Hazzard ;)
Hq_2003_0904cd.jpg


Mooie motors
Hq_2003_0904cf.jpg


Een prachtige, erg smalle, Foggy
Hq_2003_0904ch.jpg


Wat is de oorzaak van deze bedenkelijke gezichten bij Jurgen *story mode uit*
Hq_2003_0904cy.jpg


Prachtige soesjes:
Hq_2003_0904dd.jpg

Hq_2003_0904de.jpg


Komen er nog meer races voor Saveko?
Hq_2003_0904dj.jpg


De Duc van Gizzard the Wizzard
Hq_2003_0904ds.jpg


Verder waren er ook deze keer weer mensen die graag met me op de foto wilde komen:

De shirtjes verkoper, ene Pierfrancesco Chili
Hq_2003_0904bl.jpg


Een Corona Shorty, niet te verwarren met onze eigen
Hq_2003_0904bq.jpg


The name's Haydon, James Haydon
Hq_2003_0904do.jpg


Hodgson: "Moet die kerel met dat grijze shirtje er weer bij staan, moedeloos wordt je er van"
Hq_2003_0904dq.jpg


Bedankt voor het maken van de laatste 4 foto's IKBENGEK!
 
Mooie foto's!!

Wat hebben al die lui toch mooie spullen.

Als je Ghisbert nog spreekt, wens hem geluk!
 
Iets voor op je garagedeur Corona-Shorty?
:9~ :9~ :9~ :} , echt super man.

Maare als je een goeie foto van de bike van Chambon kan maken, dan ben je mijn held ;) :} . Zoek namelijk nog goeie piccies van zijn bike hoe die nu is, en een super mooie foto voor in me kamer.

[me]Corona-Shorty is jaloers dat je me Chambon op de foto staat :9
[/me]


Weet trouwens iemand of je tijdens de superbikes ook spullen van corona daar kan kopen :? , kan bijna nergens op het internet spullen van corona bestellen. En ik wil zo graag een Corona petje :+
 
Villie...dat zijn gave piccies! *D Je hebt een mooie hobby...misschien je 'beroep' van maken :? ;) Ik neem aan dat je op vrij./zat. en zondag ook nog plaatjes schiet? Alleen die gozer met dat grijze shirt hoeft er voor mij niet meer op....











:+ })
 
:9~ :9~ :9~ :} , echt super man.

Maare als je een goeie foto van de bike van Chambon kan maken, dan ben je mijn held ;) :} . Zoek namelijk nog goeie piccies van zijn bike hoe die nu is, en een super mooie foto voor in me kamer.

[me]Corona-Shorty is jaloers dat je me Chambon op de foto staat :9
[/me]


Weet trouwens iemand of je tijdens de superbikes ook spullen van corona daar kan kopen :? , kan bijna nergens op het internet spullen van corona bestellen. En ik wil zo graag een Corona petje :+


ze hebben een hele grote tent vol met corona spulletjes :9~
 
Vandaag niet veel foto's gemaakt. Moest optijd thuis zijn voor het eten. De foto met Mugg is mislukt, maar wel effe gebabbeld met Vermeulen, Muggeridge, Chambon, Corser :P

corser.jpg

vermeulen.jpg
 
Ben vandaag ook naar de trainingen wezen kijken. In de Strubben kun je best veel zien, vanaf de pitsstraat ri. Haarbocht en natuurlijk de rechter voor de Strubben en de Strubben zelf. Geweldig mooi gezicht hoe er van die enorme vlammen uit de uitlaten van die Foggy-Petronas machine komen! Mooi geluid trouwens ook!
full

Helaas kwamen er geen vlammen meer uit toen ik begon met piccies maken :(
 
Odie, die vlammen zijn echt ruig! Ik sta aan de pitstraat en daar kwam Corser ook voorbij met vlammen. Echt wel 30 cm lang! En nog een beste warmte die er van af kwam :o Zo gaaaaf! :9~
Ik heb Corser nog maar even gecomplimenteerd met de vlammen :P
 
:9~ :9~ :9~ :} , echt super man.

Maare als je een goeie foto van de bike van Chambon kan maken, dan ben je mijn held ;) :} . Zoek namelijk nog goeie piccies van zijn bike hoe die nu is, en een super mooie foto voor in me kamer.

[me]Corona-Shorty is jaloers dat je me Chambon op de foto staat :9
[/me]


Weet trouwens iemand of je tijdens de superbikes ook spullen van corona daar kan kopen :? , kan bijna nergens op het internet spullen van corona bestellen. En ik wil zo graag een Corona petje :+

:^

ik zoek nog die complete stickerset :P
 
Schitterende foto's Villie, ik begin al helemaal in de stemming voor zondag te komen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan