Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
keuzes keuzes. als ik nou gewoon effe rijk was...

Ben beniewd of m`n aars het houdt. zadel lijkt niet echt comfortabel voor lange afstanden. :P

gewoon veel rijden, ik red purmerend/gardameer in 1x zonder zere reed.

je kan ook stukken binnendoor naar frankrijk,route napoleon moet ook mooi zijn
 
Zo zie je dat een deauville toch eigenlijk best wel heel veel lijkt op een NTV :)
(Hebben ze het zelfde frame ofzo?)
idd grotendeels hetzelfde frame
de oude VFR trouwens ook
als je ze alle3 op een rijtje zet is dat best geinig om te zien

Zonder al dat kuipwerk ziet ie er meteen beter uit :P
precies andersom ;) ... MET tupperware ziet zo'n NTV/Revere er al een stuk beter uit :+
 
Toch niet. '(

Toch wel! *D

dyno.gif


Zat blijkbaar al een (totaal verkeerd afgestelde US-versie) Dynojet-kit in... :?
 
Laatst bewerkt:
Toch niet. '(

Toch wel! *D

[afbeelding]

Zat blijkbaar al een (totaal verkeerd afgestelde US-versie) Dynojet-kit in... :?

:o het Max koppel al op iets meer als 4000rpm :? vrees dat mijn NTVtje daar nog ruim 1000rpm bij moet voor z'n max koppel als ik het zo voel!! :X zou hij dan toch een beetje "op" beginnen te geraken :? :X :N -O-
 
Laatst bewerkt:
moet je es vrage of ie die van Dash in hetzelfde plaatje wil zetten, DIE is pas serieus sterk onderin }) }) }) hoop dat de mijne dat ook gaat redden van de winter :Y

maar dit is idd een serieuze verbetering *O* *O*
 
Toch niet. '(

Toch wel! *D

[afbeelding]

Zat blijkbaar al een (totaal verkeerd afgestelde US-versie) Dynojet-kit in... :?

Ziet er goed uit, dat je eerst maar 37 pk had zeg dat is bijna een 25kW fiets (27,2kW om precies te zijn)

Het lijkt me ook wel verstandig om de mijne op de testbank te zetten en kijken wat deze levert, ben nu toch wel heel benieuwd.
Met wat voor luchtfilters rijden jullie eigenlijk? allemaal met open filters? ik heb een K&N inlegfilter.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, dat je eerst maar 37 pk had zeg dat is bijna een 25kW fiets (27,2kW om precies te zijn)

Het lijkt me ook wel verstandig om de mijne op de testbank te zetten en kijken wat deze levert, ben nu toch wel heel benieuwd.
Met wat voor luchtfilters rijden jullie eigenlijk? allemaal met open filters? ik heb een K&N inlegfilter.

open filters, een K&N inlegfilter is eigelijk alleen maar een lapmiddel voor de veels te kleine airbox, t helpt wel, maar met pods heb je veellll meer verbetering
 
Ik schijn een K&N setje te hebben, maar wat ik d'r precies in heb hangen.. dat wist de vorige eigenaar ook niet te vertellen.
 
Toch nog the big boy on the block 8-) :+

Graph2.jpg


Maar wat zijn dat voor arre stuipen op je uitdraai Ferdi? je A/F flipt helemaal en je koppel zakt in
 
Laatst bewerkt:
Ik kan het zo net niet zien. als je je tank een stukkie opwipt kan je het denk ik net wel zien.

of d`r zit een zwarte "bak" op je carbs. of 2 aparte "torentjes"

torentjes rulen *O*

krijgt ie die lekkere darth vader hijg van :+
 
Toch nog the big boy on the block 8-) :+

[afbeelding]

Maar wat zijn dat voor arre stuipen op je uitdraai Ferdi? je A/F flipt helemaal en je koppel zakt in

Ach. Ik krijg'm tenminste op z'n achterwiel. :+

& Geen flauw idee: Het valt toch op zich wel mee nu? Vond die 'before' lijnen toch schrikbarender... Alsof een oude vent met parkinson 'm met een pennetje heeft zitten tekenen en bij 7K rpm een hartaanval kreeg en van z'n stoel pleurde... :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan