eigenbouwers ? waar zijn we

Het twede vrees ik: frame laten keuren (moet met tekeningen zelfs begreep ik), motor afbouwen, dan weer laten keuren en dan komt het leukste: BPM betalen.
 
Laatst bewerkt:
Maar ik heb ook een keer begrepen dat wanneer de afstand tussen de wielen hetzelfde blijft het kenteken hetzelfde blijft en er geen keuring nodig is?!
Ik weet het niet hoor... Hoor zo veel, Ook bij de rdw dat je het op het laatst helemaal niet meer snapt.
Misschien moet ik gewoon een keer langs gaan in lelystad, misschien wel handiger om daar te vragen.
 
Over hardtails gesproken, Ik rij al 30 jaar op hardtails, ik vind 'em een van de echte chopper frames, als je comfort wil hebben, koop en tour buffle, de wegen hier zijn neit zo selcht als vroeger, chopper rijden is chopper rijden, en je hoeft niet naar anderen te luisteren, ik hoop dat meer mensen wil hun chopper harts volgen en bouwe what hun wil. En par jaar geleden staat ik op de "Main Street" van Leopoldsburg tijdens de Bike week, ik was net terug van Spanje met mij hardtail shovelje, toen en mooi blondine zag tegen haar vriend dat zij mij motor mooi vond, maar haar hardcore weekend warrior vriend zag tegen haar ," de motor is niks, met zo en frame kan je geen 100 kilometers rijen zonder rug problemen, en en shovel blok is ook niet betrouwbaar", nou , ik dacht, jammer dat niemand me dat verteled had, als ik dat wis, had ik met de vlieger naar Spanje gegaan, snap je wat ik bedoel? Bouw wat JE, rij het tot he op is ,en bouw en andere.
Karl Thiecke
cheapchoppers.nl
P.S. Ik been Amerikans, dus sorry voor wat spel, en gramatica fouten.