Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk?Wieke Tingels jubileum 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Italiaantjes verliezen dan toch onderdelen

index.php


:+
 
Zeg Sheldon op hoeveel volk reken je ongeveer ?
Want zoveel plaats om te slapen heb je denk ik ook niet, of je moet een enorme slaapkamer hebben ?

(Zeg Katoh, is da een 2 persoonskleerkast ?)

Wat de garage betreft, lijkt mij ook niet optimaal --> uitlaat gassen + de moto's zullen daar ook wel geparkeerd staan.

Komt nog eens bij dat alles we inderdaad zuipen, er de dag nadien een boze buur zou kunnen komen bellen omdat we bij gebrek aan een boom tegen zijnen otto gezeikt hebben.
 
Ik zal mij hier ook maar is aanmelden, en direct nog wa reclame maken voor mijn koffie-/cremekes-meeting.

*O* Zondag 30 maart koffiemeeting bij mij thuis in Bornem *O*

@Rotaxmax: die rit ziet er goed uit, hoe lang heb je daar ongeveer over gereden?

@Sheldon: Count me in voor de BBQ :Y

En je hebt m'n naam verkeerd geschreven in de openingspost :(
 
Zeg Sheldon op hoeveel volk reken je ongeveer ?
Want zoveel plaats om te slapen heb je denk ik ook niet, of je moet een enorme slaapkamer hebben ?

(Zeg Katoh, is da een 2 persoonskleerkast ?)

Wat de garage betreft, lijkt mij ook niet optimaal --> uitlaat gassen + de moto's zullen daar ook wel geparkeerd staan.

Komt nog eens bij dat alles we inderdaad zuipen, er de dag nadien een boze buur zou kunnen komen bellen omdat we bij gebrek aan een boom tegen zijnen otto gezeikt hebben.

als je nou eens in de beginpost gekeken had.... daar staat Brugge,
bij mijn schoonma.... haar tuin is groot genoeg voor al de wieke tingels uit het lijstje,
daarom stelde ik voor om een tentje mee te nemen,
een klein tentje krijgt iedereen wel mee op de moto.
Ik verwacht een man of 30 (en dan reken ik nog geen partners erbij),
of ze allemaal blijven slapen weet ik niet...
misschien zou ik dan een lijstje bij moeten houden.
Het wordt alvast een toffe bedoeling.
Ik leg het nu al vast.... zodat men er rekening mee kan houden.
 
zonder zijkuipwerk:
full


ik ben zelf altijd een Honda-fan geweest.....
maar ik kan maar niet wennen aan die voorkuip....
vind dat Honda er beslist niet erg op vooruit gegaan is.
Motorisch zal die wel 200% beter zijn.....
maar het oog wil ook wat.
 
Laatst bewerkt:
jullie deze piccie's jullie ook laten zien.....
de fireblade 2008
[afbeelding]


oooh.... nu sleur ik er nog die kappen af, streetfighterbakkes op :p breed stuur en gaan me die banaan...

nee echt, k had het daarnet niet durven voorspellen maar... k vind den dezen wel mooi... n zwart... miss omspuiten naar matzwart... stealthfighter style... vliegt steeds onder de radar... onopgemerkt, nooit geen boetes... miss ook nog beetje door de geluidsmuur heen knallen mits wat aanpassingen... man man man... in den tijd dat ik robocop nog nooit gezien had, kon ik enkel dromen van het spul dat ze nu durven uitbrengen... ken je nagaan, think about it... go back to when u thought a motorbike needed to have a sidecar... looooooooool

goed... straks lijkt het alsof ik ouder ben dan ik in deze realiteit ben... shhht ;)
 
oooh.... nu sleur ik er nog die kappen af, streetfighterbakkes op :p breed stuur en gaan me die banaan...

nee echt, k had het daarnet niet durven voorspellen maar... k vind den dezen wel mooi... n zwart... miss omspuiten naar matzwart... stealthfighter style... vliegt steeds onder de radar... onopgemerkt, nooit geen boetes... miss ook nog beetje door de geluidsmuur heen knallen mits wat aanpassingen... man man man... in den tijd dat ik robocop nog nooit gezien had, kon ik enkel dromen van het spul dat ze nu durven uitbrengen... ken je nagaan, think about it... go back to when u thought a motorbike needed to have a sidecar... looooooooool

goed... straks lijkt het alsof ik ouder ben dan ik in deze realiteit ben... shhht ;)



then again... why bother, just go for the speed tripple... or daytona ;)
 
als je nou eens in de beginpost gekeken had.... daar staat Brugge,
bij mijn schoonma.... haar tuin is groot genoeg voor al de wieke tingels uit het lijstje,
daarom stelde ik voor om een tentje mee te nemen,
een klein tentje krijgt iedereen wel mee op de moto.
Ik verwacht een man of 30 (en dan reken ik nog geen partners erbij),
of ze allemaal blijven slapen weet ik niet...
misschien zou ik dan een lijstje bij moeten houden.
Het wordt alvast een toffe bedoeling.
Ik leg het nu al vast.... zodat men er rekening mee kan houden.

Sorry ma t is al laat, en dan durf k wel eens dingen over t hoofd te zien.
 
Allereerst gefeliciteerd met Deeltje 10 !!!


Zal mij hier ook maar eens aanmelden...

Ik ben dus Nameless, uit Kalmthout (Antwerpen).
Rij een Honda CBR600RR 2007 (en regelmatig een ZX-6R die ik gekocht heb voor mijn vriendin die binnenkort zelf voor haar rijbewijs gaat)

Jaar of 11 geleden op een CBR600F2 gereden en toen door omstandigheden ( vrouw ja idd :X ) met motorrijden gestopt, met zware tegenzin.
De "omstandigheden" zijn een tijd terug verdwenen, dus direct maar een nieuwe bike gekocht en natuurlijk gelijk aan't pimpen gegaan. (foto's en mod-list onderaan deze post). *O*

Ben vaak in Roosendaal "De speeltuin" te vinden, is vlakbij voor mij. Toch raar dat de "motorcultuur" in NL toch redelijk anders is dan in België.

Uiteraard ben ik dus gek op motorrijden en eigenlijk op alles dat wielen, een stuur en een motor heeft, maar dat virus zal iedereen hier wel hebben. Buiten de 2 motors ook nog een cabrio dus soms dilemma als het goed weer is (natuurlijk wint de motor het in 99% van de gevallen). :]

Circuitrijden heb ik deze zomer ook ontdekt en gelijk verslaafd aan geraakt. 1e circuitdag voor volgend jaar al geboekt, en er zullen ongetwijfelt nog wel meerdere volgen.
Heb op Zolder niveau 1, 1+ en een keer vrij rijden "minder snel" gedaan. Volgende keer gevorderd/snel doen, zal meer fun worden.

Verder heb ik hier 2 woefkes in huis en natuurlijk mijn grote vlam Tamara niet te vergeten :9~

Werk als verkoper en heb een auto van de zaak, waarmee ik naar het werk MOET rijden, dus motorrijden is voor mij steeds in mijn vrije tijd te doen. Toch netjes op 6 maanden tijd bijna 6000km op de teller gezet, dus goed bezig.

Alléé, genoeg gezeverd, hier de pics van mijn brommerke (s).

De ZX6-R (bj '99):

Onzemotors008.jpg

Onzemotors009.jpg


Mods:
- stuurdemper
- carbon uitlaat
- valblokken

De CBR600RR (bj '07)

22oktober009.jpg

22oktober008.jpg

22oktober010.jpg


Mods:
- HRC Seat cowl
- HRC wheel stickers
- HRC carbon tank pad
- HRC carbon dash & voorvork pads
- Donker kuipruitje
- Akrapovic slip-on demper
- Akrapovic carbon achterspatbord
- Akrapovic carbon kettingbeschermer
- Akrapovic carbon seat panel links
- Akrapovic carbon seat panel rechts
- Akrapovic carbon uitlaat beschermer
- 2006 style led achterlicht met geïntegreerde knippers
- pazzo hendels
- Hotbodies LED knipperlichten vooraan
- Koplampen doorverbonden
- Hitteschild achterdemper verwijderd
- Stalen remleidingen met witte omhulsels


Zit nogal vaak achter de pc, dus zal proberen hier wat mee te spammen 8-)
 
Vorige zondag de nieuwe Blade ff in"t echt gaan bekijken, en hij is stukken mooier dan op foto's.

Waar ik ben gaan kijken stond ie in't wit, zoals mijn 600, en met wat carbon erop, kwijl.
Echt een vette bike zeg.

Hier wat foto's:
Foto-EJVGG3XK.jpg

Foto-ZWHBQPGX.jpg

Foto-T6XLSNYP.jpg


Gelukkig was ik in NL gaan kijken, anders had ik er waarschijnlijk "in the heat of the moment" gelijk 1 besteld. Momenteel durf ik niet langs mijn dealer, want dan is't ook gebeurd vrees ik :Y
 
Laatst bewerkt:
Vorige zondag de nieuwe Blade ff in"t echt gaan bekijken, en hij is stukken mooier dan op foto's.

Waar ik ben gaan kijken stond ie in't wit, zoals mijn 600, en met wat carbon erop, kwijl.
Echt een vette bike zeg.

Hier wat foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Gelukkig was ik in NL gaan kijken, anders had ik er waarschijnlijk "in the heat of the moment" gelijk 1 besteld. Momenteel durf ik niet langs mijn dealer, want dan is't ook gebeurd vrees ik :Y
da's een vet masjien :9~ , en deze kleurstelling is fantastisch, zo ene zou ik ook wel in m'n garage willen, maar ik vrees dat madam wat tegen gaat zijn, heb nog geen jaar geleden m'n nieuwe gixxer gekocht :)
 
Allereerst gefeliciteerd met Deeltje 10 !!!


Zal mij hier ook maar eens aanmelden...

Ik ben dus Nameless, uit Kalmthout (Antwerpen).
Rij een Honda CBR600RR 2007 (en regelmatig een ZX-6R die ik gekocht heb voor mijn vriendin die binnenkort zelf voor haar rijbewijs gaat)

Jaar of 11 geleden op een CBR600F2 gereden en toen door omstandigheden ( vrouw ja idd :X ) met motorrijden gestopt, met zware tegenzin.
De "omstandigheden" zijn een tijd terug verdwenen, dus direct maar een nieuwe bike gekocht en natuurlijk gelijk aan't pimpen gegaan. (foto's en mod-list onderaan deze post). *O*

Ben vaak in Roosendaal "De speeltuin" te vinden, is vlakbij voor mij. Toch raar dat de "motorcultuur" in NL toch redelijk anders is dan in België.

Uiteraard ben ik dus gek op motorrijden en eigenlijk op alles dat wielen, een stuur en een motor heeft, maar dat virus zal iedereen hier wel hebben. Buiten de 2 motors ook nog een cabrio dus soms dilemma als het goed weer is (natuurlijk wint de motor het in 99% van de gevallen). :]

Circuitrijden heb ik deze zomer ook ontdekt en gelijk verslaafd aan geraakt. 1e circuitdag voor volgend jaar al geboekt, en er zullen ongetwijfelt nog wel meerdere volgen.
Heb op Zolder niveau 1, 1+ en een keer vrij rijden "minder snel" gedaan. Volgende keer gevorderd/snel doen, zal meer fun worden.

Verder heb ik hier 2 woefkes in huis en natuurlijk mijn grote vlam Tamara niet te vergeten :9~

Werk als verkoper en heb een auto van de zaak, waarmee ik naar het werk MOET rijden, dus motorrijden is voor mij steeds in mijn vrije tijd te doen. Toch netjes op 6 maanden tijd bijna 6000km op de teller gezet, dus goed bezig.

Alléé, genoeg gezeverd, hier de pics van mijn brommerke (s).

De ZX6-R (bj '99):

[afbeelding]
[afbeelding]

Mods:
- stuurdemper
- carbon uitlaat
- valblokken

De CBR600RR (bj '07)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mods:
- HRC Seat cowl
- HRC wheel stickers
- HRC carbon tank pad
- HRC carbon dash & voorvork pads
- Donker kuipruitje
- Akrapovic slip-on demper
- Akrapovic carbon achterspatbord
- Akrapovic carbon kettingbeschermer
- Akrapovic carbon seat panel links
- Akrapovic carbon seat panel rechts
- Akrapovic carbon uitlaat beschermer
- 2006 style led achterlicht met geïntegreerde knippers
- pazzo hendels
- Hotbodies LED knipperlichten vooraan
- Koplampen doorverbonden
- Hitteschild achterdemper verwijderd
- Stalen remleidingen met witte omhulsels


Zit nogal vaak achter de pc, dus zal proberen hier wat mee te spammen 8-)


welkom naamloos *O* *O* *O*
 
Vorige zondag de nieuwe Blade ff in"t echt gaan bekijken, en hij is stukken mooier dan op foto's.

Waar ik ben gaan kijken stond ie in't wit, zoals mijn 600, en met wat carbon erop, kwijl.
Echt een vette bike zeg.

Hier wat foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Gelukkig was ik in NL gaan kijken, anders had ik er waarschijnlijk "in the heat of the moment" gelijk 1 besteld. Momenteel durf ik niet langs mijn dealer, want dan is't ook gebeurd vrees ik :Y



dit is mijn volgende brommer........................................................










































NOT -O- :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan