werkplaatshandboek waar te krijgen? VF750F '87

cale

Die hard MF'er
7 aug 2003
464
0
Groningen
Al diverse zaken in groningen af geweest maar geen zaak die mij zo rechtstreeks kan helpen met een werkplaats handboek voor een Honda VF750F uit '87 :?

Nou ben ik zeer benieuwd of iemand het boek heeft liggen en/of misschien een adresje heeft waar ik die kan bestellen of waar te verkrijgen *D

laat het me weten en ik ben erg dankbaar!
 
Heb me ook al te pleuris gezocht na zo een handboek.

Als ik wat info nodig heb , vraag ik een kennis van me die heeft zo een manual die scant dan de nodige pagina's voor me in.

op www.vfroc.nl staat ook een paar manual , die zijn overigens voor de andere modellen , maar meeste komt wel overeen (motorisch dan)
 
Hmm heeft iemand anders bij deze dan ook zo een boek in de aanbieding?

Ik doe zelf al het onderhoud en reparaties. Dus zo een Haynes (Hoe je het mag spellen) Zou heel stoer zijn.
 
haha grapjas *D

ik wacht wel totdat iemand anders er eentje in de aanbieding heeft , (ik heb liever een engelse dan nederlandse maar het boeit me eigenlijk niet zoveel)
 
Vechten jullie het maar uit. Boek staat in een ander topic nog steedsbte koop, maar bij nader inzien mag je hem gratis ophalen......

Mail maar!
 
Vechten jullie het maar uit. Boek staat in een ander topic nog steedsbte koop, maar bij nader inzien mag je hem gratis ophalen......

Mail maar!

Wel Cale was me voor met deze boek dus laat hem maar eerst beslissen of ie die wil hebben. Ik wil em alleen hebben zodra ik weet dat Cale af heeft laten weten.
 
Heb me ook al te pleuris gezocht na zo een handboek.

Als ik wat info nodig heb , vraag ik een kennis van me die heeft zo een manual die scant dan de nodige pagina's voor me in.

op www.vfroc.nl staat ook een paar manual , die zijn overigens voor de andere modellen , maar meeste komt wel overeen (motorisch dan)

een VF750F en een VFR komen technisch geheel NIET overeen.

van peters motortechniek is er trouwens en nederlandstalig boek voor de VF750S/C/F de goedkoopste site die ik tot nu heb gevondebn is www.asnbooks.nl
 
Laatst bewerkt:
ik ben nog ff benieuwd naar iets!!
alles wat ik lees over de boeken op de diverse sites gaan tot ´85 :?

wie kan hier meer over vetellen?

maakt het iets uit? misschien is er niets veranderd maar ik zou het niet weten?
 
ik ben nog ff benieuwd naar iets!!
alles wat ik lees over de boeken op de diverse sites gaan tot ´85 :?

wie kan hier meer over vetellen?

maakt het iets uit? misschien is er niets veranderd maar ik zou het niet weten?

Dat komt omdat de VF maar tot '85 gebouwd is. de jouwe ook dus. hij zal wel later op kenteken gezet/ingevoerd zijn. Is het een mijlen of kilometer uitvoering?? Wat is het framenummer? misschien kan ik via vrienden aan het exacte bouwjaar komen. Dealers willen nog wel een (soms bewust) mis/ge-bruik maken van de datum van eerste x op kenteken :( |( . Zeker bij import is dit LANG niet altijd dezelfde datum.
Zo weet ik een dealer die een supermagna 700 heeft staan met kenteken van '91 en hem verkoopt als een '91 terwijl de 700 ALLEEN in '87 is gebouwd (wat overigens ook met koeieletters op het balhoofd staat)
 
Ik heb er op het moment twee liggen hier (van de bibliotheek).

HONDA 700-1100cc V-fours 1982-1988 Service, repair, maintenance van Clymer,
ISBN 0-89287-548-8

HONDA V45/65 Sabre & Magna (VF700, 750 & 1100 V-Four) 1982-1988 Owners Workshop Manual van Haynes, ISBN 1-56392-104-9

Over de verkrijgbaarheid in Nederland kan ik je niks vertellen maar ze zijn in elk geval te bestellen bij Amazon.

Als je nou enkele pagina's wil hebben kan ik ze wel even scannen (ik mag de boeken nog twee weken houden). Stuur dan even een mailtje.

Tom
 
Terug
Bovenaan Onderaan