dragstar of ducati monster

loena

Rookie
13 mrt 2008
6
0
ik ben nu ongeveer een half jaar in het bezit van mijn rijbewijs en nu het zonnetje steeds meer gaat schijnen gaat het ook steeds meer kriebelen. nu wil ik dus op zoek naar een leuke motor maar nu is er een probleem.
ik kan niet KIEZEN!

ik wil of een yamaha dragstar of een ducati monster, lijken ook totaal niet op elkaar..

ik ben maar een klein meisje(1.60) en bij de monster kan ik net met me tenen op de grond dus die zou ik dan moeten verlagen en bij de dragstar kan ik wel bij de grond maar ik denk dat het rijden op een chopper totaal anders is en je misschien minder 1 voelt met de motor.
nu vraag ik mij af of jullie misschien een weten wat het beste voor mij zou zijn.

groetjes..... yvette
 
Een proefrit op beide lijkt mij de enige oplossing. Ik denk dat de Monster meer een gooi-en-smijt motor is en de Dragstar meer is gebouwd om rustig te touren. Na een proefrit weet je welke motor jou het beste ligt...
 
:^ zeker bij zulke keuzes moet je gewoon proefrijden. Da's hetzelfde als: wat is lekkerder, een peer of een banaan. Dat hangt echt van je voorkeuren af.
 
kijkend naar het aantal sportrijders dat ik gewoon links en rechts voorbij schiet, denk ik dat een Yamaha Dragstar je prima zal bevallen. Het bochtenwerk is minder goed, dat spreekt voor zich, maar hij laat zich toch makkelijk hendelen.
Een Monster is goed te verlagen, maar dat kan de nodige centen gaan kosten. Uiteraard kun je overal besparen, door bijvoorbeeld het zadel naar een zadelmaker te sturen in plaats van een origineel, laag Ducati zadel te kopen.
Dus; gewoon op beiden proefrijden en dan beslissen, it's the only way :)
 
En mijn Dragstar is te koop

HzvJ9A.jpg
 
proefritjes zijn gereden en het is toch de ducati monster geworden..
tijdens het rijden voelde ik mij het meest zeker op deze motor.

bedankt voor alle hulp...!
 
proefritjes zijn gereden en het is toch de ducati monster geworden..
tijdens het rijden voelde ik mij het meest zeker op deze motor.

bedankt voor alle hulp...!
nu willen we wel een fotootje van jou op je duc zien.
dat begrijp je.
 
proefritjes zijn gereden en het is toch de ducati monster geworden..
tijdens het rijden voelde ik mij het meest zeker op deze motor.

bedankt voor alle hulp...!
Leuke motor. Nu snap je waarschijnlijk ook waarom iedereen je het advies geeft om te proefrijden ;)
 
zon duc heeft ook wel wat !
Gave dingen vind ik dat. Meid op een duc is nog gaver ! =)
 
Terug
Bovenaan Onderaan