Koopadvies Chopper vrouwenmodel

Hij is zwart met blauw metallic: leuke spikkeltjes in de zon :-)
Aan de zijkant is een meer-kleurig accent (paars/roze/oranje) gespoten met "Intruder" erin.

Het is een VS 800 GL en hij is uit 1999. Hij is extreem goed onderhouden, altijd binnen gestaan en waarschijnlijk niet vaak in de regen gereden: de voorvorken zijn nog helemaal gaaf.
 
Waarom niet het echte spul kopen ! HARLEY DAVIDSON

Vind die jappertjes echt niks. Na-APERS van the real thing.
Geven in geen enkel opzicht hetzelfde als een harley.
Is mijn persoonlijke mening natuurlijk.
 
Waarom niet het echte spul kopen ! HARLEY DAVIDSON

1 reden: geld

Ik denk dat meeste die een jap rijdt echt wel een Harley wil. Tenminste als ze de keus hadden voor gratis een jap of harley dat ze dan wel voor de Harley gaan. Ik wel in ieder geval.
Maar ik kan dat niet betalen. Evenals onderhoud. Harley onderdelen zijn gewoon wat duurder. En bij motoren moet je onderdelen vervangen ONGEACHT welk merk.

Ga er dan voor werken zou je zeggen, dat doe ik, maar ik heb meerdere hobbies dan alleen motor rijden he. =)
 
Rij een jap voor de betrouwbaarheid. Rijd nu een dragstar 650. Had voor hetzelfde geld ook een sportster kkunnen rijden maar heb het niet gedaan. Als ik ooit het geld heb zou ik een wildstar gaan rijden. Ben nogal afhankelijk van mijn vervoer. En wil dus liever niet stilstaan. Maar dat is mijn gevoel.
 
Ikzelf heb een intruder. Waarom? Omdat ik hem tof vind. Ik ben niet echt een merktrouw type. Ik vind iets mooi of niet mooi. Als ik ooit een HD neem, dan is het een liberator. Briljant!
 
Waarom niet het echte spul kopen ! HARLEY DAVIDSON

Vind die jappertjes echt niks. Na-APERS van the real thing.
Geven in geen enkel opzicht hetzelfde als een harley.
Is mijn persoonlijke mening natuurlijk.

Verschil tussen een Jap en een nieuw Harley is toch nauweliks nog aanwezig.Behalve in de prijs natuurlijk.
 
Rij een jap voor de betrouwbaarheid. Rijd nu een dragstar 650. Had voor hetzelfde geld ook een sportster kkunnen rijden maar heb het niet gedaan. Als ik ooit het geld heb zou ik een wildstar gaan rijden. Ben nogal afhankelijk van mijn vervoer. En wil dus liever niet stilstaan. Maar dat is mijn gevoel.

Een moderne Harley staat dus niet vaker stil dan een Jap.
 
als je graag vliegwielen uit blokken wil zien lopen wel :+ gelukkig doen ze dat wat minder dan hun grote broer de 1500 ;)


Je denkt hierbij toch echt in de verleden tijd. Zowel de Vn 800 als de Vn 900 en ook de latere Vn 1500 zijn echt wel betrouwbare motoren, waar weinig mis mee gaat. Ik heb jaren een totaal probleemloze VN 800 gereden. Fijne machine.


:] Bigbrother :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan