Kawasaki 454 LTD 'verchoppen'

eatmydust

Bedankt voor die link naar die pics.
Ben zelf ook begonnen sinds 2 dagen maar heb niet echt het gereedschap of de ruimte om lekker te verbouwen maar het is een begin

Bijlage: chop.jpg
 
full

full
 
hey magna,

effe het linkje aangeklikt . moet ik dit zien als een soort van uitnodiging ?
en wat voor ouwe brik rij jij dan ? of verbouwd ? :]
 
tuurlijk is het een uitnodiging, brik is niet noodzakelijk (wel leuk) mentaliteit wel. dwz, geen racetempo, maar lekker tuffen.
Ikzelf heb een VF750F van 20 jaar en een magna van 20/22 jaar (frame/blok :) )
 
hey Magna ,

lekker tuffen altijd goed zal proberen erbij te zijn, heb wel het idee dat het vaak tanken wordt gaat maar 12 liter in mijn tankie en is een aardig eindje bij mij uit de buurt.

foto van je bike ergens te zien ?
 
had gister 2 uurtjes over om wat te hobbyen aan mijn bikie.
zijkappen veranderd. gat in de orgineele kappen gemaakt, gespoten en racegaas er achter geplakt zie resultaat, vind het wel cool staan
full
 
Ace, suggesties ?

neem aan dat je bedoelt weg met de tellers ?
wil toch wel een km tellertje blijven houden anders krijg ik zoveel boetes ben ik bang. moet nog oplossing verzinnen voor "in z'n vrij aanduiding" ergens een ledje ? :?
 
oh ja wil nog voorspatbord achterspatbord en tank mat zwart spuiten, ben alleen niet technisch genoeg en heb ook de ruimtes er niet voor om alles tot het frame eraf te halen zodat ook het frame mat zwart kan worden gespoten.

wilde ook no wat doen met K&N filters maar lijkt me een beetje overbodig met een 454ltd ?? vandaar de zijkapjes met gaas bekleed van de lucht inlaat :P en zo klooien we door! :+
 
Déddio,

heb gekeken op markplaats maar kan hem niet vinden. ik ken die motor wel van een site maar daar staat ie niet te koop. ? :?
 
Te gekke kapjes! Erg netjes gedaan.
Heb zelf sinds een maand een 454 en ben zeer geinspireerd geraakt. Een 454 is volgens mij een hele dankbare chopper, laat zich niet al te moeilijk aanpassen en rijdt heerlijk
 
Hallo allemaal ik ben op zoek naar een enkelzits zadel voor mijn kawasaki ltd 454, zodat je lager zit.
Ik ben niet zo kapot van mijn hoge zit.
De zit moet alleen wel gewoon op me motor te plaatsen zijn zonder dat ik aan de motor zelf van alles moet verbouwen, ik ben namelijk zo a-technisch als een zeekoe...
 
Terug
Bovenaan Onderaan