Goeie Online Bikeshop

mlaroi

Die hard MF'er
2 apr 2008
438
0
Dag mede-wegpiraten en ander rondrijdend volk!

Ik ben eigenlijk al een tijdje op zoek naar een goeie online shop waar ze veel onderdelen hebben voor motorfietsen. Na lang zoeken ben ik al wel www.motolife.nl ( O-) mag ik hier per ongeluk reclame maken? :X ) tegen gekomen die redelijk wat onderdelen heeft om ook vooral je chopper te upgraden/pimpen/whatever...

Maar helaas mist deze zaak dan weer wat essentiele dingetjes, zoals het ontbreken van de verkoop van bijvoorbeeld bougies (ik zoek een paar Denso IW-22 bougies).

Nou is mijn vraag aan iedereen:
Wie weet er nog een goeje motorfietsonderdelenwebshop (goed woord voor galgje *D )?
(en ja, ik ken marktplaats en al die andere 2e-hands pleuriszooiwinkels allang :P )
Want ik wil wel een mooie nieuwe koplamp maar heb niet de tijd om heel f*ck*ng Nederland af te rijden om er eentje te gaan zoeken...

...dus daarom hoor ik gaarne meer over goeie webshops!!!
 
bedankt, is inderdaad wel een redelijke site, maar niet de onderdelen-explosie die ik eigenlijk zoek....Wat ze hier aanbieden is niet heel veel meer dan motolife en de bougies (die ze bij Roukama wel hebben) zijn alleen de NGK-bougies, maar ik zoek Denso's
 
ja dit zoek ik zown beetje, alleen jammer dat het van zo teringver moet komen, maarja beter als niets...
 
Terug
Bovenaan Onderaan