Advies gevraagd: opvolger voor de Rebel?

rini66

Rookie
30 jun 2008
1
0
Ik heb lange tijd (16 jaar) een Honda Rebel 450 gereden. Vorig jaar heb ik deze verruild voor een Suzuki Marauder 800. Dit is wel een stoere motor maar ik kan hier niet aan wennen. Met name in weekendjes naar b.v. de Ardennen kan ik er slecht mee overweg in de betere hellingen en bochten. Is er een opvolger voor de Rebel (volgens mij worden de Rebels al jaaaren niet meer gemaakt) of een ander soepel motortje wat hier op lijkt. Wie heeft voor mij wijze raad??
 
Ik heb eventueel nog een Intruder VS700 te koop staan.
Deze motor is echt heel makkelijk in de bocht te leggen.

Als je interesse hebt zal ik een link naar mijn verkooptopic geven.
Niet eerder anders denkt men misschien dat ik loop te spammen. ;)
 
een honda black widow

volgens mij is dat een DC750 officieel

VT750 DC is het voluit, staan er enkele op marktplaats, erg harley look-a-like, maar dan kleiner :P 8-)
 
Laatst bewerkt:
een honda black widow

volgens mij is dat een DC750 officieel

VT750 DC is het voluit, staan er enkele op marktplaats, erg harley look-a-like, maar dan kleiner :P 8-)

vind ik idd ook een goeie suggestie!!! heb ook een keer op een gezeten maar deze is met mijn lengte (1.95 m) veel te klein, net als die Rebel zeg maar. Het 750cc blokje van deze honda is erg makkelijk, en heeft zeker wel meer pit als die opgevoerde brommer ik bedoel rebel waar je eerst op reed :P , maar ook weer niet belachelijk veel vermogen. Honda's staan sowieso al bekend om het gemak waarmee ze bereden kunnen worden (zeker in vergelijking met die marauder) en deze is daar geen uitzondering op.
 
ligt eraan of je klein of groot bent en of je van knutselen houdt...:P
1.82m en ik knutsel me suf. ook motorisch. :)

maar ik denk niet dat er iemand is die om die reden z'n FatBoy met mijn WS wil ruilen.
en mocht dat toch zo zijn: weesgegroet@zonnet.nl })
 
1.82m en ik knutsel me suf. ook motorisch. :)

maar ik denk niet dat er iemand is die om die reden z'n FatBoy met mijn WS wil ruilen.
en mocht dat toch zo zijn: weesgegroet@zonnet.nl })

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan