Omgeving Harderwijk, Zeewolde, Ermelo, enz. DEEL 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het moet ook niet te druk worden, 10 man is zat. Volgens mij is de 25e al een optie. Die andere lui zitten wsl bij almere topic en die is groot.

Voor die banden moet je eens op rodamoto.es en mopedreiffen.de kijken.
 
ben net al bij v/d bunt geweest met mijn motor, ik meot een stalen balk fabriceren voor mijn achterrem, de monteur daar zei dat het maar goed is dat hij het niet doet anders had ik me waarschijnlijk allang onderruit geremd :P

die stalen balk was eraf gehaald zodat er een 160 band op kon door de vorige eigenaar, dus die balk gaat er weer op en dan een kleinere band.

iemand goed met lassen hier? ;) ik kom niet verder als het betere bak en braad werk, en anders laat ik het wel bij v/d bunt doen.

mijn rug is ook weer zo goed als beter, pijnloze rit gehad dus das wel gaaf, moet alleen wel zorgen dat ik een paar uur van te voren alvast mijn pijnstiller neem
 
Ook mezelf even toegevoegd, lastig zeggen of ik dan/wel niet kan op al die data. Leef eigenlijk bij de dag. :+ In ieder geval hou ik het in de gaten. :P
 
groep word lekker groot zo,

het is de stalen balk die zorgt dat mijn achterrem ook naar het frame gaat ipv alleen aan de swingarm vast te zitten.
 
Zo, gaat al lekker opschieten met de lijst! Hoeveel mensen zitten er nou hier op het topic eigenlijk? Als iedereen al aangemeld heeft kunnen we gauw gaan plannen.... :)
 
Geloof dat de meesten er al tussen zitten... ik zeg 25 juli

We hebben wel een bochten ritje hea? :9

files%5C20100712%5C12-07-2010%5CGroep%203%5Clarge%5Cleukopdefoto_700307.JPG


/posermode
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt zo, maar er zitten zeker leuke stuurweggetjes tussen hoor, misschien moet je wat inzoomen, want het is best een groot rondje...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan