Omgeving Harderwijk, Zeewolde, Ermelo, enz. DEEL 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dat het naar 25 juli neigt? Prima, ik kan wel. Ik zou wel iets eerder vertrekken dan 12:00 uur. Voorrijden wil ik wel, maar heb alleen geen Zumo (alleen Garmin op m'n mobiel, niet ideaal). Zonder lukt het ook wel, ik heb die wegen allemaal al eens gezien.

Er zitten genoeg mooie, bochtige weggetjes tussen, maar de Veluwe is niet de Eifel o.i.d. En in het weekend over de dijk blazen is ook op eigen risico. Sowieso is het met een grote groep niet handig om te gaan blazen. Het wordt een toertocht, hoewel ik best doorrij... Ik rij dan wel BMW, maar ben nog geen ouwe l*l.

IMG_0093.jpg

IMG_0100.jpg


dus...

25 JULI, BOULEVARD HARDERWIJK, 10:30(?) UUR
 
Ja, en er worden af en toen gratis foto's van je gemaakt!

Hoewel, gratis... :o

Edit: de 25e kan ik er ovb ook wel bij zijn..
 
Laatst bewerkt:
25th it is then :) even snel wat banden regelen daarvoor :)

nu maar hopen dat ik het tempo beetje bij kan houden :)
 
Laatst bewerkt:
25th it is then :) even snel wat banden regelen daarvoor :)

nu maar hopen dat ik het tempo beetje bij kan houden :)

Zat plekken waar je kan wachten. Staat er niemand bij een afslag, dan is het rechtdoor rijden. Sowieso handig als je dan vooraan meerijd, daar ligt het tempo als het goed is het laagst (achteraan moet je vaak een stuk harder rijden dan de voorrijder)
 
was ik al van plan :P

@zeewolde rijders, rijden we gezamelijk die kant op? en zo ja verzamelen we dan bij de esso?
 
Bert,

stuur anders een mailtje naar SaBra (www.motorbanden.nl). Ik heb er goede ervaringen mee en hij heeft heel veel op voorraad. Ook de prijzen zijn heel redelijk te noemen... 't Is wel een ritje naar Geldermalsen, maar da's ook geen straf... ;)
 
was ik al van plan :P

@zeewolde rijders, rijden we gezamelijk die kant op? en zo ja verzamelen we dan bij de esso?
Welke van de 2? :+

Ik stel voor om de rit dan officieel te starten vanaf de boulevard in Harderwijk en te eindigen bij Prego (ijssalon :9~ ) in Zeewolde. De afdeling Gelderland kan dan vanaf daar huiswaarts gaan...

Het te volgen volgsysteem spreken we ter plaatse wel af. Is ook afhankelijk van het daadwerkelijk aantal deelnemers en de ervaring binnen de groep.
 
Welke van de 2? :+

Ik stel voor om de rit dan officieel te starten vanaf de boulevard in Harderwijk en te eindigen bij Prego (ijssalon :9~ ) in Zeewolde. De afdeling Gelderland kan dan vanaf daar huiswaarts gaan...

Het te volgen volgsysteem spreken we ter plaatse wel af. Is ook afhankelijk van het daadwerkelijk aantal deelnemers en de ervaring binnen de groep.

Ik rijd wel ergens achteraan, denk dat ik ondanks dat ik met mijn vriendin rijd, het tempo best kan bijbenen *D
 
ik neem aan dat jij ook in zeewolde woont, dus jij lampje ik en proracers zo uit mijn hoofd, dus dat zijn er al 4 :)

ik moet die banden zaak dan even bellen, ik zoek namelijk een sporttoer band van de maat 150/60/18 of 140/60/18 ... heb echt klote velgen voor de keus :P
 
ik neem aan dat jij ook in zeewolde woont, dus jij lampje ik en proracers zo uit mijn hoofd, dus dat zijn er al 4 :)

ik moet die banden zaak dan even bellen, ik zoek namelijk een sporttoer band van de maat 150/60/18 of 140/60/18 ... heb echt klote velgen voor de keus :P

Nee, ik woon in delft. :+

Proracers is mijn broertje. slaap die week toevallig bij mijn ma :)
 
5 man dus *O* gezellige boel,

edit: drukte niet snel genoeg op f5 -O- die link die je me net gaf heeft geen banden voor mij :( de 2 banden in categorie 6 zijn niet verkrijgbaar in mijn maat. maar ook daar kan ik naar toe bellen...

dus nu is lijstje als volgt... 1. vd bunt 2. geldermalsen 3. harderwijk... :P veel bellen morgen :) baas betaalt :)
 
Laatst bewerkt:
Zo ben ff filmpje kijken en er is al van alles onderhandeld hier!

Ik zorg dat ik samen met mn vriendin (achterop) op tijd bij de boulevard ben, nou alleen nog hopen op droog weer!
 
nog niet, even kijken....

die banden moeten wel van ver komen zeg, vooral rodamoto, maar ik hoor er hier positiefe dingen over
 
Laatst bewerkt:
Verzendkosten zijn net zo hoog als hier uit NL, ik heb ze daar ook vandaan al poos terug voor 25 euro verzendkosten, kan je niets van zeggen toch?
 
Ik zie dat het naar 25 juli neigt? Prima, ik kan wel. Ik zou wel iets eerder vertrekken dan 12:00 uur. Voorrijden wil ik wel, maar heb alleen geen Zumo (alleen Garmin op m'n mobiel, niet ideaal). Zonder lukt het ook wel, ik heb die wegen allemaal al eens gezien.

Er zitten genoeg mooie, bochtige weggetjes tussen, maar de Veluwe is niet de Eifel o.i.d. En in het weekend over de dijk blazen is ook op eigen risico. Sowieso is het met een grote groep niet handig om te gaan blazen. Het wordt een toertocht, hoewel ik best doorrij... Ik rij dan wel BMW, maar ben nog geen ouwe l*l.

[afbeelding]
[afbeelding]

dus...

25 JULI, BOULEVARD HARDERWIJK, 10:30(?) UUR
Prima tijd, komt vast wel goed dan zonder navigatie ;) Gaan we nog ergens tussenstopje doen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan