Omgeving Harderwijk, Zeewolde, Ermelo, enz. DEEL 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmmm ik ben benieuwd, was van plan om ook even mee te touren voordat ik naar me werk ga, dat ligt op de route volgens mij, en de startplaats is 3 min lopen van me huis :)

Ik zie het morgenochtend wel hoeveel er zijn en of ik dan evt meega.... voor de mensen die wel meekomen, kan ik koffie met gebak aanbieden voor 3,95 en het 2e bakkie koffie voor niks..... Misschien ook een leuke locatie om te lunchen?? www.deboerenschuur.nl
 
ik en waarschijnlijn proracers ook, zijn er morgen niet. niet zoveel zin om door de regen te rijden ;(
 
veel afmeldingen, maar regen rijden is indeed niet leuk, als er morgen nog steeds regen voorspeld staat ga ik ook niet mee, voel ook zeer weinig voor een nat pak.
 
3 op een rij,

de verwachte neerslag varieert van 0.6 mm in zeewolde tot 3.6 mm in apeldoorn.
als we rond 2 uur klaar zijn met het ritje kan iedereen waarschijnlijk nog droog naar huis.
 
ik baal dus als een stekker he. Gisteravond besloten op basis van dat kutweerbericht dat ik bij vrienden blijf pitten. Word ik vanochtend wakker, mooi weer en goed bericht. Had er graag bij willen zijn :(

Maarja laten we deze er gewoon in houden en als er veel mensen op dezelfde dag een keer kunnen dan spreken we gewoon weer wat af...

http://www.meeting-manager.nl/736/
 
Laatst bewerkt:
we zijn net weer terug, wel 2 hele druppels regen gehad, en het was een mooie rit *O* Lichthuis *O* :9 ik vond het heel erg jammer dat we uiteindelijk maar met z'n 3-en waren.

mijn motor heb last gehad van een zijkuip dat vliegles wou en een lege accu dus die hangt nu aan het stroom en gaat morgen naar de garage, op de ijseldijk was het mooi sturen, weinig fietsers en auto's

@dfireblade, je had het ook gewoon aan moeten zien tot vanochtend :P
 
Jajaja :P, ik ben vanmiddag nog wel gaan rijden en heb heel erg het vermoeden dat ik jullie in tegengestelde richting (richting Deventer) op de dijk langs de ijssel ben tegengekomen. Als jullie het waren dan reed lichthuis voorop, jij in het midden met 2 grote koplampen en witte kuip en lampje achteraan... we zwaaiden nog naar elkaar. Het was rond half 2 ong.

Zou wat wezen _O-
 
Jajaja :P, ik ben vanmiddag nog wel gaan rijden en heb heel erg het vermoeden dat ik jullie in tegengestelde richting (richting Deventer) op de dijk langs de ijssel ben tegengekomen. Als jullie het waren dan reed lichthuis voorop, jij in het midden met 2 grote koplampen en witte kuip en lampje achteraan... we zwaaiden nog naar elkaar. Het was rond half 2 ong.

Zou wat wezen _O-
Dat zou héééél goed kunnen... ;) Heb je helaas niet herkend, maar we zijn ook heel wat motorrijders tegengekomen. Pas tegen half drie kwamen de eerste druppeltjes, maar het mocht eigenlijk geen naam hebben. Jammer van de panne Bert, succes met sleutelen ;)

Nou, ik ben benieuwd wie de volgende rit gaat plannen / voorrijden. Mijn beurt is geweest... ;)

@Danny: leuk dat je nog even naar de boulevard gekomen bent. Tot de volgende keer.
 
half 2 zaten we bij het restaurant bij veessen in de buurt, wel op de ijseldijk, en ik heb 2 ronde koplampen maar zwart rode kuipen :P lichthuis reed inderdaad voorop en toen mijn zijkuip vliegles nam is lampje maar achterop gaan rijden en reed ik in het midden
 
dat laat ik de garage wel doen, ik waag me er even niet aan, die motor weer rijwaardig maken en dan eens kijken wat ik er mee ga doen, nieuwe kopen of deze houden en afraggen voor de sloop.
 
Maar gingen jullie wel de kant van Deventer op, dat witte kan ik mis hebben hoor, ging ook best snel. Die BMW viel me eigenlijk als eerste gelijk op en toen keek ik in mn spiegel en toen was ik al te laat...

Ik had mijn vriendin achterop met een rood/zwarte vloekende helm bij mijn blauwe motor en outfit ;)

Het was ergens tussen half 2 en 2, maarja volgende keer beter en wat meer mensen, valt me ook tegen dat de rest niet is op komen dagen...

Maareh succes met oplappen ;)
 
Laatst bewerkt:
ik had een wit/zwart leren pak met zwarte helm op, tussen die tijd reden wij inderdaad richting deventer, dus dan heb je ons gezien :)

vloekende helmen :z poser :9
 
Laatst bewerkt:
ja, het was een lekker ritje! Regen was niet noemenswaardig.... Jammer dat we inderdaad maar met z'n drieen waren, maar het mocht de pret niet drukken! Hopelijk volgende keer met meer!
 
Volgende keer ben ik er (hopelijk) ook bij, ff gauw dit topic vol spammen dat we ook een fatsoenlijke OP aan kunnen maken waarin we eea kunnen plannen...

Maareh bij deze zijn jullie dan gespot :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan