Omgeving Harderwijk, Zeewolde, Ermelo, enz. DEEL 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
dank jullie wel!! wow wat vriendelijk allemaal :P

ik help je hopen dat de schade allemaal meevalt en dag je snel weer moge rondrijden! :]
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal :W

De laatste pagina van dit topic....

Maar of het ook de laatste dag is......


Wel beroerd van je motor zeg, die van mij loopt ook niet. Naja. hij loopt prima, maar mn knipperlichten blijven sinds gisteren constant branden. Ook als ik mn contact uit zet. Komt denkik door mn alarm... Heb ik er van de week in gezet..

Maargoed, ff pielen dus..

Niesje, welkom!!

@ Revol.. je wilt voor €2250-2750 een zx6r kopen als ik het goed begrijp? Als je voor die prijs een 2001 bij v.d. bunt kan krijgen moet je dat doen. 2003 model is ook erg heftig (lichtgewicht en super sterk) maar wel weer wat duurder.. Nieuwer is altijd beter.. dat heb ik zelf ook aan den lijve mogen ondervinden toen ik van mn 1995'er naar mn 2005'er ging. Nu heb ik namelijk alleen nog maar elektrische problemen gehad. :')
 
nee mijn budget is kleiner, maar deze ga ik deels financieren met zo'n lening achtig iets maar dat laat ik ook maar 12 maanden lopen, de motor zelf kost 4999 maar ik wacht even op de blauwe want die wil ik hebben, ik ga morgen wel proefrijden op de groene om te weten of ik er ook echt op pas en of het wel een motor voor mij is maar dat denk ik wel :)

2003 model heb enkele koplamp en vind de dubbele toch wel een stuk bruter eruit zien :)

net mijn eigen motor terug van de garage, ik wist niet dat een koppelingshendel zo licht kon gaan met inknijpen, dit is echt een genot om zo te rijden zeg :), reparatie was alleen wel duur, moest ook nieuwe spanningsregelaar in :(
 
Laatst bewerkt:
Hmm, nu kan je wel weer rijden, maar tis wel zonde van t geld...

Lenen ben ik zelf niet zo van (kost altijd geld), maar tis jouw geld :+

Heb je al op marktplaats gekeken of er wat tussen zit dan?
 
Kawa hoort groen te zijn. :+ Ben zelf ook niet zo happig op financieren..... maar zoals al gezegd... tis jouw geld! Inderdaad gewoon lekker gaan proefrijden, weet je meteen of het wat is.
 
ja zat, maar dan zit ik met mijn budget toch richting 1995 1996 max als ik geluk heb, en dan zijn de verhalen soms ook twijfelachtig of heb ik gewoon geen goed gevoel bij de motor.

en goedkoop is uiteindelijk duurkoop door het onderhoud wat je bij een oude motor veel heb.

plus dat ik de modellen tussen 1991 en 1999 niet mooi vind :P die rare koplampen enzo, lampen zijn ogen... niet een mond die lacht.

ik heb mijn besluit al bijna gemaakt, alleen nog de proefrit morgen en dan staat het vast of ik de zx6r ga kopen of niet
 
Laatst bewerkt:
nee mijn budget is kleiner, maar deze ga ik deels financieren met zo'n lening achtig iets maar dat laat ik ook maar 12 maanden lopen, de motor zelf kost 4999 maar ik wacht even op de blauwe want die wil ik hebben, ik ga morgen wel proefrijden op de groene om te weten of ik er ook echt op pas en of het wel een motor voor mij is maar dat denk ik wel :)

2003 model heb enkele koplamp en vind de dubbele toch wel een stuk bruter eruit zien :)

net mijn eigen motor terug van de garage, ik wist niet dat een koppelingshendel zo licht kon gaan met inknijpen, dit is echt een genot om zo te rijden zeg :), reparatie was alleen wel duur, moest ook nieuwe spanningsregelaar in :(

Dit zijn toch ook dubbele koplampen?
zx-6r%202001%204.JPG


of ben ik nou scheel.. Maakt verder niet uit, het schijnt een heerlijke stuurfiets te zijn. Niet zo sportief als de 2003, maar goed, dat is die van mij (2005) ook niet. Rijdt heerlijk, weet niet hoe het met het gewicht van dat ding zit, maar toen ik dus deze kocht was ie 45 kg lichter en dat merk je echt direct!
 
pk per kilo vergeleken met mijn huidige motor is fors hoger en hij is bijna even zwaar als mijn motor...

ik meen ergens gelezen te hebben dat de modellen na 2002 weer een enkele koplamp meekregen, heb me niet echt verdiept in de latere jaren om eerlijk te zijn.

edit:

drooggewicht yamaha fzr 600 1990 is 179 kilo
en van de kwaak 172 kilo

dat scheelt dus niet zoveel maar die van mij (de yamaha) heeft 91 pk (op papier)
en de kwaak 105 pk dus 0.645 pk per kilo tegenover iets van 0.43 pk per kilo.

dus wat vermogen betreft is het een leuke stap voorruit en ik weet niet of ik die 9 kilo wel zal gaan voelen, daar kom ik morgen wel achter :)
 
Laatst bewerkt:
:Y ga altijd, mits het droog is, maar rij sinds vorig jaar niet meer mee met die grote groep, want dat vond ik iets te lomp gaan en geen leuke route...
 
Laatst bewerkt:
Ja met dat volk uit lelystad en almere erbij... ik rij altijd zelf over garderen, barneveld, ede binnendoor zeg maar... ga meestal met een klein groepje en dat is goed te doen en nog eens sneller ook...
 
kan ik tegen die tijd met jullie mee rijden?

heb net proefgereden op de kwaak zx6r 2001 :9~ , wat een verschil met m'n fzr zeg, genoeg koppel onderin om normaal door de woonwijk heen te kunnen zonder slippende koppeling te gebruiken, soepele vermogenkromme, rijhouding is iets sportiever dus ik leun nu echt op mijn polsen dus moet me even aanwennen mijn knieen beter te gebruiken maar ze passen in de kuip *O* nu is het even wachten op de motor die ik wil hebben en dan is het kopen :)... nog anderhalve week :)
 
Laatst bewerkt:
:W van mij mag je meerijden hoor...

Deze ook nog ff aanzwengelen voor een nieuw afspraakje op de boulevard....

http://www.meeting-manager.nl/736/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan