Omgeving Harderwijk, Zeewolde, Ermelo, enz. DEEL 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
combo x3

noog 25 posts mensen en dan issie vol, dat moet wel lukken vandaag toch, gaan we met z'n alleen even posen en spammen, of mischien zelfs een nuttige discussie aanslingeren :)
 
combo x3

noog 25 posts mensen en dan issie vol, dat moet wel lukken vandaag toch, gaan we met z'n alleen even posen en spammen, of mischien zelfs een nuttige discussie aanslingeren :)
geen zin in discussie...ik rij liever motor :P

dus dat ga ik zo maar even doen :)

:W
 
Discussie over een nieuwe topic naam misschien, deze is niet zo pakkend....

Iets in de richting van Het NW veluwe topic: omgeving Harderwijk??

Ik wil wel een plaatje in elkaar shoppen voor boven aan de post, misschien handig om een zelfde soort opzet te gebruiken als de OP van het SV topic (zie mijn handtekening)
 
Gast het topic zit nog niet vol en heb je gelezen wat hierboven staat? Ander naampje dan, want deze is echt waardeloos...
 
Laatst bewerkt:
nog even zwaaien dan, en een mooie OP fabriceren :)

:W :W :W :W

nog 17 posts te gaan, even spammen nog :)
 
Laatst bewerkt:
1037000536_5_JuU7.jpeg


ff vol poste met plaatjes dan maar
 
ja en rijd ook een stuk beter :) ik kan die motor veel beter op toeren houden dan mijn eigen motor (de mijne klinkt bij 5k toeren alsog hij veel te hoog in de toeren zit en bij die kawa klinkt dat niet zo dus is dat toerental voor het gevoel een stuk comfortabeler, en meer koppel onderin voor in de woonwijken, het is wel een heel andere zit, zit nu "in" de motor terwijl ik bij die kawa "op" de motor zit.

kan echt niet wachten tot vd bunt hem binnen heeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan