Z1000 - Z750 - Z750S meeting place 9

hoeveel delen volgen er nog dit jaar?

  • weet niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • boeit me niet

    Stemmen: 5 27,8%
  • kan niet genoeg zijn

    Stemmen: 2 11,1%
  • als er maar piccies in staan

    Stemmen: 1 5,6%
  • Totdat de nieuwe Z uitkomt

    Stemmen: 2 11,1%
  • lees ze toch niet

    Stemmen: 1 5,6%
  • kan niet lezen kijk alleen plaatjes

    Stemmen: 2 11,1%
  • te weinig

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Dweezy.

Zijn er al wat concrete plannen over die Zwitsal meeting :?

Met de mensen die nu gaan, kan het dan ook 1 weekend later ? want dan kan misschien Motorgup ook mee? Of vallen er dan weer mensen af??

Heb Zwiss ook al gereageerd? voor slaap plaatsen b.v en dat hij ook vrij is op die datum om ons daar wat leuke routes te gidsen.

Ik wil wel een beetje georgienaseerd ;) op reis. (moet morgen wel even die vrijdag 22juli voor mijn vakantie vrij vragen)
Martin, alle info tot zover bekend op deze site (doorklikken naar toerrit - zwitsalmeeting
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Wat die data betreft. Mensen hebben al dagen vrij gevraagd bij hun baas, dus een en ander is al redelijk vastgezet... Het is en blijft lullig dat er mensen niet meekunnen '( maar op een gegeven moment moet je een datum prikken om heen te werken.
Om het gemis van de mensen die niet meekunnen te verwerken moet jij eigenlijk wel mee he! ;)
 
Laatst bewerkt:
Fulleke, onze liefde begint breukjes te vertonen!! :?

Zo jammer hè! :+
vroeger gevoetbald, ik kopte ze graag in... ;)

deed ik bij tennis ook, maar dat mocht niet van de umpire...altijd ruzie...

full
 
Martin, alle info tot zover bekend op deze site (doorklikken naar toerrit - zwitsalmeeting
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Wat die data betreft. Mensen hebben al dagen vrij gevraagd bij hun baas, dus een en ander is al redelijk vastgezet... Het is en blijft lullig dat er mensen niet meekunnen '( maar op een gegeven moment moet je een datum prikken om heen te werken.

Is Logies :)

Is goed, als ik die vrijdag vrij heb kan je mij er ook bij zetten. ( is al voor 99% rond) hoor je morgen.

Uhh vertrek enzo vanuit NL, waar vandaan, gaan we nog van te voren wat afspreken om ergens te praten, spullen gelijk af te geven?

5 mensen is dat oke' is 6 niet makkelijker vanwege 2 op 1 kamer ( misschien dat het weer in de kosten scheelt ?) (ik roep maar wat)

K'heb er wel veel zin in, al is het ver.
 
Is Logies :)

Is goed, als ik die vrijdag vrij heb kan je mij er ook bij zetten. ( is al voor 99% rond) hoor je morgen.

Uhh vertrek enzo vanuit NL, waar vandaan, gaan we nog van te voren wat afspreken om ergens te praten, spullen gelijk af te geven?

5 mensen is dat oke' is 6 niet makkelijker vanwege 2 op 1 kamer ( misschien dat het weer in de kosten scheelt ?) (ik roep maar wat)

K'heb er wel veel zin in, al is het ver.

het is nog maar 7 weekjes.
en ik heb er ook zin in.
maar van tevoren ff bij elkaar komen lijkt me ook wel een goed plan.
kan ff de route doogenomen worden en andere dingetjes.
 
Is Logies :)

Is goed, als ik die vrijdag vrij heb kan je mij er ook bij zetten. ( is al voor 99% rond) hoor je morgen.

Uhh vertrek enzo vanuit NL, waar vandaan, gaan we nog van te voren wat afspreken om ergens te praten, spullen gelijk af te geven?

5 mensen is dat oke' is 6 niet makkelijker vanwege 2 op 1 kamer ( misschien dat het weer in de kosten scheelt ?) (ik roep maar wat)

K'heb er wel veel zin in, al is het ver.
Tips altijd welkom! Ik communiceer dit soort dingen via de mail met SwissZ750. Alles wat concreet is komt op het site.

Vertrekpunt lijkt me meest handige als dat Arnhem wordt. Om 10:00u, niet al te vroeg, maar ook niet te laat.
Ik kom van Steenbergen dus ik kan je dan wel oppikken in Rotterdam? Dan begint onze trip daar alvast :)
 
Na een paar pilzen, gaat het allemaal net even wat langer duuren, dus ik mag nie klagen ;)

Da's 1 van de voordelen van ietwat teveel drank! :) ......verder zal ik er niet op ingaan.........sommigen geven er weer een heel andere wending aan :? .......hè Knutsel en Ad?)
:+
 
Tips altijd welkom! Ik communiceer dit soort dingen via de mail met SwissZ750. Alles wat concreet is komt op het site.

Vertrekpunt lijkt me meest handige als dat Arnhem wordt. Om 10:00u, niet al te vroeg, maar ook niet te laat.
Ik kom van Steenbergen dus ik kan je dan wel oppikken in Rotterdam? Dan begint onze trip daar alvast :)

ik vertrek waarschijnlijk vanuit maarsbergen.
 
Met de mensen die nu gaan, kan het dan ook 1 weekend later ? want dan kan misschien Motorgup ook mee? Of vallen er dan weer mensen af??

't word gewaardeerd Martin :} :} :}

Helaas had een week eerder of later ook niet uitgemaakt... dit is zo'n beetje in het midden van mijn vakantie... :+

Maar ik ga het via MF allemaal volgen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan