Z1000 - Z750 - Z750S meeting place 10

Wanneer de bbq van de Z-boys+Pina+Kabouter Puntmuts die deel

  • Zat. 02-07-05

    Stemmen: 1 7,1%
  • Zat. 09-07-05

    Stemmen: 1 7,1%
  • Zat. 16-07-05

    Stemmen: 8 57,1%
  • Zat. 30-07-05

    Stemmen: 2 14,3%
  • Zat. 06-08-05

    Stemmen: 2 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sjaah van mij mag je best mee hoor ;)
Maar dan wel op je buikliggend achterop })
Hmmm...het is te proberen :X

Zo moet het ook wel lukken...alleen het wegrijden/stoppen wordt wat lastig denk ik...Daar heb ik dan wel hulp bij nodig :Y
bikefly.jpg


hoezo, jij kunt toch ook rijden
:Y




alleen nu effe niet _O-



zo, ga effe rijden :W
Valt me van je mee Ad. Zo'n kwaaie ben je nog niet :}

Voor t zelfde geld had je gezegd dat ik niet kon rijden
 
Laatst bewerkt:
Hallo KAWA-mannen (and girls off course!!! *O* )

Ik ben na 3 x fazer 600 en een Aprilia Tuono terug in het sport/tour-segment.
Na een aantal prima testverslagen en dit forum afgelopen vrijdag een Z750S besteld.

WIE kan mij vertellen of de iets gewijzigde ECU-afstelling van de Z750S ten opzichte van de Z750 in de praktijk verschil in motorkarakter oplevert?????

Grrrrreetingsss!
 
Hallo KAWA-mannen (and girls off course!!! *O* )

Ik ben na 3 x fazer 600 en een Aprilia Tuono terug in het sport/tour-segment.
Na een aantal prima testverslagen en dit forum afgelopen vrijdag een Z750S besteld.

WIE kan mij vertellen of de iets gewijzigde ECU-afstelling van de Z750S ten opzichte van de Z750 in de praktijk verschil in motorkarakter oplevert?????

Grrrrreetingsss!
Hey gaaf!!! :} Gefeliciteerd met je keuze!! Krijg je geen spijt van *O* Welke kleur heb je hem?

Welkom ook! :W

[me]Dweezy weet geen antwoord op je vraag[/me]


Ik zie dat je in de buurt woont, dus dat wordt een keertje mini-meeting! :] :Y
 
Laatst bewerkt:
Hallo KAWA-mannen (and girls off course!!! *O* )

Ik ben na 3 x fazer 600 en een Aprilia Tuono terug in het sport/tour-segment.
Na een aantal prima testverslagen en dit forum afgelopen vrijdag een Z750S besteld.

WIE kan mij vertellen of de iets gewijzigde ECU-afstelling van de Z750S ten opzichte van de Z750 in de praktijk verschil in motorkarakter oplevert?????

Grrrrreetingsss!
welkom!

ik dacht gelezen te hebben, dat de afstelling van de S wat armer is, dus een stuk rustiger rijdend dan de Z. (naast uiteraard de andere zit en de topkuip)

enne... meteen de beste accessoire die er is gaan bestellen, he! (zie ondertitel)

full
 
Jazeeekerrr, die dubbele lampjes komen er!!!
Heb al bij aankoop een fraaie Akrapovic titanium besteld, zijtassen en nieuw slot.

Iets armer afgestelddd??? Kan voor verbruik natuurlijk geen kwaad, maa zal na inrijperiode eens met dealer praten of e.e.a. niet op open uitlaat moet worden afgesteld....
 
Jazeeekerrr, die dubbele lampjes komen er!!!
Heb al bij aankoop een fraaie Akrapovic titanium besteld, zijtassen en nieuw slot.

Iets armer afgestelddd??? Kan voor verbruik natuurlijk geen kwaad, maa zal na inrijperiode eens met dealer praten of e.e.a. niet op open uitlaat moet worden afgesteld....
Ik denk dat het zowiezo aan te raden is de afstelling na te kijken bij verandering van uitlaatsysteem!
 
[me]It's just me is ook weer thuis :}
[/me]


Nou afwachten op de resultaten, belastingrecht ging redelijk. Bedrijfseconomie is ff afwachten -O- , bedrijfseconomie sucks, maar heb al meer vragen kunnen beantwoorden als de vorige keer :P (had blackout)

Wat zijn mannen tegenwoordig toch lekker subtiel, loop lekker in de gang in mijn zomerse outfitje. Zegt er eentje zo hallooooooo (ken hem nie hoor :? ) en keek me helemaal na :o :X :X :X

Maar verder wel vleiend hoor :+

PS man wat is het heet -O-
 
Hallo KAWA-mannen (and girls off course!!! *O* )

Ik ben na 3 x fazer 600 en een Aprilia Tuono terug in het sport/tour-segment.
Na een aantal prima testverslagen en dit forum afgelopen vrijdag een Z750S besteld.

WIE kan mij vertellen of de iets gewijzigde ECU-afstelling van de Z750S ten opzichte van de Z750 in de praktijk verschil in motorkarakter oplevert?????

Grrrrreetingsss!
U zijt wellekome...en vooor de rest weet ik het ook niet.
 
[me]It's just me is ook weer thuis :}
[/me]


Nou afwachten op de resultaten, belastingrecht ging redelijk. Bedrijfseconomie is ff afwachten -O- , bedrijfseconomie sucks, maar heb al meer vragen kunnen beantwoorden als de vorige keer :P (had blackout)

Wat zijn mannen tegenwoordig toch lekker subtiel, loop lekker in de gang in mijn zomerse outfitje. Zegt er eentje zo hallooooooo (ken hem nie hoor :? ) en keek me helemaal na :o :X :X :X

Maar verder wel vleiend hoor :+

PS man wat is het heet -O-
Tssssssss, waar haalt hij het lef vandaan. :(
Zou ik zelf nooit doen O-)


:+
 
[me]It's just me is ook weer thuis :}
[/me]


Nou afwachten op de resultaten, belastingrecht ging redelijk. Bedrijfseconomie is ff afwachten -O- , bedrijfseconomie sucks, maar heb al meer vragen kunnen beantwoorden als de vorige keer :P (had blackout)

Wat zijn mannen tegenwoordig toch lekker subtiel, loop lekker in de gang in mijn zomerse outfitje. Zegt er eentje zo hallooooooo (ken hem nie hoor :? ) en keek me helemaal na :o :X :X :X

Maar verder wel vleiend hoor :+

PS man wat is het heet -O-
Misschien vond-ie je kleren mooi!! :?



Hoop dat je resultaten mee zullen vallen! :Y
 
hallooooooooo,
ben weer thuis, rondje 100kms
kan er effe iemand men pak me helpen uitdoen, kan nie winnen :(

realiseer me net dat ik nog in wintermodus rijd _O- (zowel broek als jas met voering)

@Z7.5S welkom hiero.
kleur ???????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan