Z1000 - Z750 - Z750S meeting place 10

Wanneer de bbq van de Z-boys+Pina+Kabouter Puntmuts die deel

  • Zat. 02-07-05

    Stemmen: 1 7,1%
  • Zat. 09-07-05

    Stemmen: 1 7,1%
  • Zat. 16-07-05

    Stemmen: 8 57,1%
  • Zat. 30-07-05

    Stemmen: 2 14,3%
  • Zat. 06-08-05

    Stemmen: 2 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als er maar wel wat voor Pina overblijft!!!!!

PS: Ad z'n motor was ook gewassen!....kweenie of dat ook is opgevallen!? :+

:} :} :} you are right, ik heb alleen maar blinkende bikes gezien :} :} :}
allemaal extra stukkie
:Y

ligt eraan of je snurkt en op je eigen matras blijft


_O- _O- _O-


@ Bart, was echt helemaal geweldig :Y :Y :Y

Ik heb nog meer foto's zal die ff gaan digitaliseren.

 
Da's dan wel weer een beetje jammer... voor Dweezy... O-)

Ook jammer dat nu precies het mooie weer voorbij is... al is het donderdag en vrijdag volgens mij ook weer lekker warm!! 8-)


Cool 8-) . Dan ben ik ook nog vrij _O- . Maar zoals ik heb gezien gaat het vrijdag regenen :N met 24 graden en op donderdag 29 graden :P

Maar goed nieuws, de bewolking trekt deze ochtend hier weg en dan lekker zonnig *O* . Yeahhh bikini hier kom ik aan :P
 
Goede morgen mijnheer Muis,
long time (for you) nothing hear :+

Al gestemd *O*
Mogguh.... :W

MI mi mi ...fa fa fa ...sol sol sol....la la la ... ti ti ti ...do do do

gestemd.... :P


Dacht dat ik afgelopen vrijdag genoeg lawaai geproduceerd had :o :X .......naar wij dachten :Y 8-) :+
 
Mogguh.... :W

MI mi mi ...fa fa fa ...sol sol sol....la la la ... ti ti ti ...do do do

gestemd.... :P


Dacht dat ik afgelopen vrijdag genoeg lawaai geproduceerd had :o :X .......naar wij dachten :Y 8-) :+

eg wel, ik wil nog wel een x trouwen

PS zag jouw oogjes ook glunderen :Y

u got mail.

 
Laatst bewerkt:
ff het kaartje van AD in 3 D
full

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Helaas, ik ben motorloos. Net de Z weggebracht voor klep- en injectiecontrole. Straks maar weer eens kijken wat dat oplevert.

En verder zit ik het kleurengedoe eens door te worstelen. Ik ga toch een heel eind met Fulleke's redenatie mee. Waar ik slechts het volgende heel subtiel aan toe wil voegen; Kawa-zwart? Nooit van gehoord. Wel van "KAWA-GROEN"!!!!
Dus, op veler verzoek, nog eentje dan......
full
 
zeg luitjes, al dat gel*l over hoe fijn het is en hoe blij jullie zijn dat je een zwarte hebt... hebben jullie al eens bedacht dat het wel een erge eenheidsworst aan het worden is, al dat zwart? -O-
nee, juist de rode, groene, blauwe, zilveren en oranje onderscheiden zich van de rest door hun opvallende uiterlijk ! O-)

(Afbeelding)
I rest my case.

En ik zit hier tegen een hele aparte oranje Z1000 op schaal 1:18 aan te kijken.
Zijn trouwens alleen in het groen en oranje te verkrijgen. Da's nou ook toevallig! _O- :W :) :Y *D
 
zeg luitjes, al dat gel*l over hoe fijn het is en hoe blij jullie zijn dat je een zwarte hebt... hebben jullie al eens bedacht dat het wel een erge eenheidsworst aan het worden is, al dat zwart? -O-
nee, juist de rode, groene, blauwe, zilveren en oranje onderscheiden zich van de rest door hun opvallende uiterlijk ! O-)

(Afbeelding)
En u heeft mail...
 
Na lang terug Lezen!

@PINA: 'Need Nipple' 8-)

heb hele creatieve manier van spiegelmontage gezien op een 'monster' ben nu op zoek naar Rizoma spiegels (l+r).

Muis help me eens met enkele piccies van modellen van hun assortiment dan leg ik het uit? :}

Ik kom 14 augustus ook, zouden we dan tijd in kunnen ruimen Brinz, voor de mooiste Z-verkiezing 2005 ?
 
Na lang terug Lezen!

@PINA: 'Need Nipple' 8-)

heb hele creatieve manier van spiegelmontage gezien op een 'monster' ben nu op zoek naar Rizoma spiegels (l+r).

Muis help me eens met enkele piccies van modellen van hun assortiment dan leg ik het uit? :}

Ik kom 14 augustus ook, zouden we dan tijd in kunnen ruimen Brinz, voor de mooiste Z-verkiezing 2005 ?
Mooiste Z verkiezing?

Kickuh!!!!!!!
 
Na lang terug Lezen!

@PINA: 'Need Nipple' 8-)

heb hele creatieve manier van spiegelmontage gezien op een 'monster' ben nu op zoek naar Rizoma spiegels (l+r).

Muis help me eens met enkele piccies van modellen van hun assortiment dan leg ik het uit? :}

Ik kom 14 augustus ook, zouden we dan tijd in kunnen ruimen Brinz, voor de mooiste Z-verkiezing 2005 ?


Denk je dat die van jou in de prijzen zal vallen |( |( |(
De mooiste zal er niet bij zijn ...... ik ben dan met mijn Zetje vakantie aan het vieren :} :} :} :Y :Y :Y
 
Na lang terug Lezen!

@PINA: 'Need Nipple' 8-)

heb hele creatieve manier van spiegelmontage gezien op een 'monster' ben nu op zoek naar Rizoma spiegels (l+r).

Muis help me eens met enkele piccies van modellen van hun assortiment dan leg ik het uit? :}

Ik kom 14 augustus ook, zouden we dan tijd in kunnen ruimen Brinz, voor de mooiste Z-verkiezing 2005 ?
helaas...dat gaat niet....is n flash file en daarin kun je geen piccies rechts aanklikken en opslaan als.


kan je niet helpen in deze.
 
dit zijn de enigste 2 piccies van rizoma

full


Hollandkawa heeft ze...of heeft ze gehad...geloof dat hij er niet zo tevreden mee was
 
en de Z750

full


vind de prijs/kwaliteit verhouding van Rizoma nogal belachelijk...superdure spiegels...super mooi...maar niet trillingsvrij en op mijn fiets braken ze steeds spontaan af
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan