Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 11

leeftijd Z-rijd(st)er

  • <21

    Stemmen: 1 3,1%
  • 21 <>25

    Stemmen: 4 12,5%
  • 25<>30

    Stemmen: 6 18,8%
  • 30<>35

    Stemmen: 7 21,9%
  • 35<>40

    Stemmen: 6 18,8%
  • 40<>50

    Stemmen: 7 21,9%
  • eeuwig jong (Pina)

    Stemmen: 1 3,1%
  • gaat je g.f.. aan

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Grapjas... Delluf is dat mooie plaatsje met al die geweldige terrasjes en mooie grachtjes... ergens tussen Rotterdam :X en Den Haag :r ...
Behoudens de dienstkeuring in '76 ben ik er nooit geweest.....Ex-je van me woont er nu, maar ze heeft me tot op heden nooit uitgenodigd daar! |(
 
ben nu moe en ga zo naar bedje toe :Y



neem hem morgen wel mee naar me werk 8-)
en dan door naar de dealer om de DB killer er uit
te laten halen :( :( damm wat zit die vast :o :o -O-
Denk dat er geen losse killer in zit!!!! _O-


Maar toch sweet dreams hoor!! O-)
 
Geachte Z-ettertjes nu moet ik jullie tot de orde roepen. B|

Ik lees hier allemaal posts, van 's middags tot 's avonds.

Het was de perfecte avond om motor te rijden en vervolgens gaan jullie de hele avond achter de PC zitten. :N

Voor straf morgen avond allemaal motor rijden :(















of je Z-1000 aan mij uitlenen, dan doe ik het wel
 
't is niet voor niets een ex... O-)
Dat zegt helemaal nix!!..........en geloof me, ik spreek uit ervaring: huidig bedgenootje is ook een ex van heeeeeeel lang terug :Y ......waar mijn ex in Delluf altijd een hekel aan heeft gehad (had een hekel aan al mijn ex-vriendinnen waar ik nog steeds goed mee kon opschieten).
 
Geachte Z-ettertjes nu moet ik jullie tot de orde roepen. B|

Ik lees hier allemaal posts, van 's middags tot 's avonds.

Het was de perfecte avond om motor te rijden en vervolgens gaan jullie de hele avond achter de PC zitten. :N

Voor straf morgen avond allemaal motor rijden :(



of je Z-1000 aan mij uitlenen, dan doe ik het wel

Morgen BBQ'en tot diep in de nacht.... dus het Zedje blijft veilig in de tuin... *D

en sommige rijden hier ook op het brutale kleine broertje van de 1000 he... :+
 
Dat zegt helemaal nix!!..........en geloof me, ik spreek uit ervaring: huidig bedgenootje is ook een ex van heeeeeeel lang terug :Y ......waar mijn ex in Delluf altijd een hekel aan heeft gehad (had een hekel aan al mijn ex-vriendinnen waar ik nog steeds goed mee kon opschieten).
Daar zit aan de ene kant wel wat in... *D
Heb zelf altijd een beetje de regel dat wat eenmaal ex is ook ex blijft... het is niet voor niets mis gegaan... :Y


Ik ga slapen :Z

Truste :z en tot morgen maar weer :W
Weltruste It's just me!! Droom van lekker van lessen en leren pakken! :W
 
Geachte Z-ettertjes nu moet ik jullie tot de orde roepen. B|

Ik lees hier allemaal posts, van 's middags tot 's avonds.

Het was de perfecte avond om motor te rijden en vervolgens gaan jullie de hele avond achter de PC zitten. :N

Voor straf morgen avond allemaal motor rijden :(

of je Z-1000 aan mij uitlenen, dan doe ik het wel
Geen zin om te rijden, was nog moe van gisteren.

Morgenavond komt er ook nix van: Met o.a. Ray-Racing de kroeg in
full

Maar ja, mijn motor hoevie toch nie!
 
Geachte Z-ettertjes nu moet ik jullie tot de orde roepen. B|

Ik lees hier allemaal posts, van 's middags tot 's avonds.

Het was de perfecte avond om motor te rijden en vervolgens gaan jullie de hele avond achter de PC zitten. :N

Voor straf morgen avond allemaal motor rijden :(



of je Z-1000 aan mij uitlenen, dan doe ik het wel


dacht van niet, schrikt men achterband zich wezenloos
:N
 
Daar zit aan de ene kant wel wat in... *D
Heb zelf altijd een beetje de regel dat wat eenmaal ex is ook ex blijft... het is niet voor niets mis gegaan... :Y
Ach, ex-en: Hoeft niet noodzakelijkerwijs iets mis gegaan te zijn, 't is niet altijd het gevoel waardoor een relatie eindigd! Wil hier niet te diep op die materie ingaan, zou veel bladzijden kunnen vullen met mijn bespiegelingen, maar geloof deze oude wijze man maar.
 
Ach, ex-en: Hoeft niet noodzakelijkerwijs iets mis gegaan te zijn, 't is niet altijd het gevoel waardoor een relatie eindigd! Wil hier niet te diep op die materie ingaan, zou veel bladzijden kunnen vullen met mijn bespiegelingen, maar geloof deze oude wijze man maar.

Ha ha... wijsheid komt met de jaren... *D

Mensen, ik ga naar bed... slapen :Z ... nog een dagje werken voordat de vakantie begint... *O*
 
Z 1000 girl uc:

Moggeh *D

Swiss, wat is je mail adres?

Motozzie: gaat t de 16e nog lukken?
 
Eeven een herhaling van mijn berichtje van gisteren ( 8 pagina's terug |( )

Dame en heren zwitsalganger :W
Ik ben zo vrij geweest om een topic in "waar wat te doen" te openen over ons ritje naar Zwitserland.
Want ik denk dat we nog wel wat moeten bespreken en hier wordt alles al snel ondergesneeuwd in de lawine van post die hier dagelijks geplaatst wordt. :Y
Heb daar al wat tips uit mijn ervaringen geplaatst en voel je vrij daar commentaar of aanvullingen aan te geven.
Het gaat dus om dit topic

fiets43a.jpg
 
Mogguh....

Zo hé gisteravond vanaf Den Haag tot aan Arnhem met koekblik in file gestaan :( :( en dat allemaal voor een concert van Coldplay (het was het wel waard, file rijden dan hè? En als toetje volgende week nr U2 *D *D

Zondag gaat maestro ook :] :] zoals het er nu naar uitziet echter ik ga s'avonds (geen last van zondagrijders, fietsers en automobiliste met fietsendragers (heb overdag om een rot tijdstip overigens ook (14:00) sociale verplichtingen in Den Bosch :(

@ Pina en Ray, alvast proost :Y :Y :9 :9 (maestro drinkt er ook een stuk of wat vanaaf (naast moeders de vrouw op de bank welteverstaan)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan