Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 11

leeftijd Z-rijd(st)er

  • <21

    Stemmen: 1 3,1%
  • 21 <>25

    Stemmen: 4 12,5%
  • 25<>30

    Stemmen: 6 18,8%
  • 30<>35

    Stemmen: 7 21,9%
  • 35<>40

    Stemmen: 6 18,8%
  • 40<>50

    Stemmen: 7 21,9%
  • eeuwig jong (Pina)

    Stemmen: 1 3,1%
  • gaat je g.f.. aan

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Onderweg uitgegleden, zijn hoofd gestoten, geheugenverlies gekregen en totaal vergeten dat Moter-Forum bestaat :+
_O- _O- _O-
Volgens mij was-ie vorige keer al raar terecht gekomen! O-)
stuur hem mail/sms/mail/sms.etc tot hij jou/ons weer kent

maak hem gek, vind ie ons vanzelf weer :+

(ik heb z'n gegevens niet)
Zit jij nog op 'm te wachten dan?........Kennum nie meer! :N




:+
 
JA! Wie had de server uit de lucht gehaald??? Of zijn dat ook al qeadidas geweest :?

CRAWL: Goed idee van het Zwitsaltopic! Heb al wat gepost. Maar begin nu te twijfelen of ik wel gelijk heb met vignet en aanhanger...

Ik ga nu nog ff met meisje op de bank zitten ;) Zie ik jullie morgen weer.

Tschuuuuus :W


ps. Dweezy is zeker het land uitgevlucht? Heeft zeker de verzekering opgelicht, nieuwe Z gekocht en er nu vandoor. Misschien zit ie al in Zwitserland, lekker neutraal, kunnen ze m niet uitleveren :X
Oh, de deurbel gaat hier.....
 
Zo is het maar net........en nog 1:

(Afbeelding)

groene zijn de goeiste :P

groen, groener.....

kawasaki-zx10r-04-bikepics-384486.jpg
 
Hi guys and girl al weer een nieuw topic wasog niet klaar met bij lezen van 10 dat krijg je als je twee dagen niet inlogt.

It,s just me ben je geslaagd? stond misschien al in topic 10?

z 1000 muis cool filmpje deze mannen zijn echt maf. maar je ziet ook dat ze zich zelf aardig zich zelf tegen komen.

kpl en dweezy nice bikes
 
Zou Deeezy niet heeeel stiekem ander merk type fiets hebben gekocht en nu ergens op ander forum een tikkie minnetjes over de Z zitten kleppen??? _O- _O-
 
Hi guys and girl al weer een nieuw topic wasog niet klaar met bij lezen van 10 dat krijg je als je twee dagen niet inlogt.

It,s just me ben je geslaagd? stond misschien al in topic 10?

z 1000 muis cool filmpje deze mannen zijn echt maf. maar je ziet ook dat ze zich zelf aardig zich zelf tegen komen.

kpl en dweezy nice bikes


Hoor ik morgen pas :) I'll let you know ;)
 
Wat denken jullie wel niet van zo'n lief meisje O-)

Zonder je ooit in 't echt te hebben ontmoet moeten we ons maar wat voorstellen over hoe je bent... en de fantasie van de man kan, zeker gevoed met zulke plaatjes O-) , best wel eens ontsporen... *D

Dus ehhh... voordat we echt een mening vormen wachten we even de eerstvolgende meeting af waar jij ook bent... :+
 
Zonder je ooit in 't echt te hebben ontmoet moeten we ons maar wat voorstellen over hoe je bent... en de fantasie van de man kan, zeker gevoed met zulke plaatjes O-) , best wel eens ontsporen... *D

Dus ehhh... voordat we echt een mening vormen wachten we even de eerstvolgende meeting af waar jij ook bent... :+


Dan zie je me gelijk in leren pak :X :X :X :X





_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan