Laat je Aprilia Pegaso ff zien

Hey

Ik wil me morgen een Aprilia Pegaso uit '97 kopen. *O*
Alleen zit ik nog 2 jaar aan de 25kw-shit vast.

Hoe ziet het 25kw-kit eruit? Zijn dit plaatjes voor de inlaat? of nieuwe gasschuiven?

En misschien last but not least, Wie heeft er zo'n kitje nog liggen of weet iemand?

Alvast bedankt :W
 
Hallo mensen
Ben sinds enkele dagen ook een blije Pegaso bezitster.
Het is mijn eerste motor dus erg veel vergelijkingsmateriaal heb ik nog niet (heb gelest op een Honda CBF500,en twee keer op de 600) je weet wel, waar iedereen bijna op lest... ;) )
Het is een 2003 in een Tuscany Tibet uitvoering.
Ben heel blij met de hoogte: ben namelijk 1.84 m en zit niet opgevouwen te sturen, je kijkt riant over van alles heen. 8-)
Hij loopt als een zonnetje, had ook nog maar 5000 op de teller, dat helpt ook mee.
Ik probeer nog wel even een foto te posten.
Groeten
Peggy

Mooi Peggy met je raspaardje.
 
Jippie!!! *O* *O* *O*

Ik heb net een Aprilia Pegaso gekocht! Hij is van 97.

Donkerblauwe voorkant en achter zilvergrijs.

Het is mijn eerste motor en ik ben er heel blij mee dus ik ga nu eens f wat Cruissennn 8-) :]

Wie weet nog iemand met een 25kw kit? En wat zit er in deze kit?gasschuiven of een plaatje voor de inlaat?

Alvast bedankt *D
 
Jippie!!! *O* *O* *O*

Ik heb net een Aprilia Pegaso gekocht! Hij is van 97.

Donkerblauwe voorkant en achter zilvergrijs.

Het is mijn eerste motor en ik ben er heel blij mee dus ik ga nu eens f wat Cruissennn 8-) :]

Wie weet nog iemand met een 25kw kit? En wat zit er in deze kit?gasschuiven of een plaatje voor de inlaat?

Alvast bedankt *D

Plaatje? :)

Ik denk dat het net als bij de bmw's een inlaatrubber is met een nauwere doorlaat. Geen leuk werkje om er op te zetten trouwens, er moet veel los en zo'n nieuw rubber is stug. Ik zou eens bij een aprilia dealer gaan navragen, dan kun je het waarschijnlijk ook netjes op je kenteken laten zetten etc.
 
Ik kan hem van de week eindelijk ophalen bij motoport echt,ben blij dat ik er een forum over vind.
[afbeelding]
staat wel nog zonder topkoffer op foto's.
[afbeelding]

zou wel leuk vinden of er nog pagaso rijders in de buurt van Maastricht zijn ? :]

foto's zijn met gsm gemaakt,zodra ik hem heb maak ik nieuwe pics.


Hoi Hotenice, leuk hoor, dat je Tuscany Tibet er ook is.
Volgens mij zijn er niet heel veel van in Nederland...
Ik woon in Lelystad, niet echt bij jou in de buurt....
Mij bevalt ie prima, na een winter stilstand even de 'choke'aan en starten!
Ik wens jou net zoveel plezier met je paardje!
 
Laatst bewerkt:
Heb je daar geen foto van? -O-
Met dat linkje kom ik ook niet veel verder. ;)

www.ebay.nl

Heb je zo gevonden. Ik weet overigens niet of ze in jouwes zouden passen aangezien jouw motor meer met de Yamaha xtx gemeen heeft dan met de BMW F 650 zoals de vorige pegaso's.

Je wielnaaf lijkt er overigens wel erg veel op, dus misschien past het wel.
 
dammm ik ben ooit eens begonnen met dit topic ! toen bijna nooit een reactie nu zit i al over de 200!!! maar goed had wel zin in de pegaso factory. toch weer terug naar een pegaso. :P
 
Zijn hier ook mensen die op een nieuw model Pegaso Strada/Factory rijden?
Zoja, hoe zij jullie ervaringen met deze motor.

Ik wacht af 8-)
 
Hoi Henk de XT660X is zeker :}
Maar mij lijkt de Pegaso Factory iets wat meer de fiets voor ww verkeer.
Comfort, bergruimte, (korte stukken) snelweg enz

Bevalt jouw de trail :?

:W

Ik heb op de XT en op de Trail gereden.
De Trail beviel ons beter als duo fiets, als ik meer alleen zou rijden zou ik (mischien wel) de XT (R) genomen hebben.
Nog een belangrijke reden is dat de "Trail" makkelijk achter in mijn bus past en de Yamaha's niet, die zijn allemaal te hoog.
De Trail moet natuurlijk volgend jaar wel mee naar de Vogezen, Dolomieten of Pyreneen.

Vandaar,..............

;)
 
Ik rij ook het laatste model van de Pegaso Strada uitgevoerd met akras´s :9
heb hem gebruikt aangeschaft.
Prima fiets heb elke keer wanneer ik weer thuis kom een :) :) op mijn gezicht.
alleen jammer dat je ze zo weinig ziet rijden. Gr Cees
 
Ik rij ook het laatste model van de Pegaso Strada uitgevoerd met akras´s :9
heb hem gebruikt aangeschaft.
Prima fiets heb elke keer wanneer ik weer thuis kom een :) :) op mijn gezicht.
alleen jammer dat je ze zo weinig ziet rijden. Gr Cees


Ik heb nu ook Akra's, gaaf geluid moet ik toch zeggen. *O*
Dat je ze niet zoveel ziet rijden vind ik helemaal niet erg,dan blijft het toch (een beetje) een appart ding. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al heel wat hengelsteunen uitgeprobeerd, maar dit wat tot nu toe wel de beste
:Y


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan