Laat je Aprilia Pegaso ff zien

Ziet er wel goed uit.
Zou het graag wel even willen horen, al is dat wat lastig natuurlijk.
Maar begrijp me niet verkeerd ik ben geen geïnteresseerden.
Af en toe zou het wel leuk vinden, maar merendeel van de tijd is het niet aan mij besteed.
Dit zijn ze toch:

full


Naast Marktplaats kun je natuurlijk ook Speurders proberen.
Of AllroadManiacs, Aprilia-Riders, AdventureRiders enz.
Die moet je toch makkelijk kwijt kunnen lijkt mij ...

(Heb je die dB-killers er ook bij?)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb maar weer even terug gelezen, en zie dat ik het verkeerde fotootje heb geplaatst, sorry.
En de dB-killers zitten er bij las ik.
Het zijn dus niet die Acra's, maar de Motad Venom?

full
 
Laatst bewerkt:
Mijn 1e motor, eentje uit 96. Ik was aan het kijken voor een naked bike zoals een gs500 (heb alleen nog A2) maar toen kwam ik deze tegen en was meteen verkocht.

full

full


Hij rijdt en stuurt lekker (ben regelmatig te vinden op de posbank in Rozendaal om bochtentechniek te oefenen) en tegen mijn verwachtingen in is de snelweg ook prima te doen. Mijn enige klacht is dat hij rond de topsnelheid (±160) begint te shimmyen.

Het enige wat ik er tot nu toe aan gedaan heb is de -veel te stille- dempers opgeknapt, deze waren helemaal verroest en dat deed afbreuk aan de motor.

full


Gekocht in Januari met 22k op de teller en heb er nu bijna 25k opstaan :]
 
Ziet er wel goed uit.
Zou het graag wel even willen horen, al is dat wat lastig natuurlijk.
Maar begrijp me niet verkeerd ik ben geen geïnteresseerden.
Af en toe zou het wel leuk vinden, maar merendeel van de tijd is het niet aan mij besteed.
Dit zijn ze toch:

[afbeelding]

Naast Marktplaats kun je natuurlijk ook Speurders proberen.
Of AllroadManiacs, Aprilia-Riders, AdventureRiders enz.
Die moet je toch makkelijk kwijt kunnen lijkt mij ...

(Heb je die dB-killers er ook bij?)

Nee laten horen is niet meer mogelijk bij gebrek aan een aprilia :P Ja heb nog niet verder gekeken of en waar ik ze kwijt kan. Liet het gewoon even vallen hier, zoals ik al zei mss gaan ze wel onder de husqy :)
 
Mijn 1e motor, eentje uit 96. Ik was aan het kijken voor een naked bike zoals een gs500 (heb alleen nog A2) maar toen kwam ik deze tegen en was meteen verkocht.
Gekocht in Januari met 22k op de teller en heb er nu bijna 25k opstaan :]

Ik zie dat dit jouw eerste bericht is op MF
Dus bij deze van harte welkom, ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven.

Uiteraard ook gefeliciteerd met jouw mooie motor, goeie keuze.
Veel veilige en mooie kilometers ermee!
 
Voor de liefhebbers:
Ik heb op Ebay nog een originele brochure uit 96 gevonden. Vond ik wel grappig om er bij te hebben.
full

full

full
 
Dat is inderdaad leuk.
Daarom heb ik die al haha!

Ik weet waarschijnlijk wel een adres waar je de motorbladen uit het betreffende bouwjaar kan krijgen/kopen.
Dan heb je ook de test van weleer, ook erg leuk om erbij te hebben.
 
Vanmiddag op de beurs opgehaald.
Prijs was €65,-
En als je foto's stuurt van het aansluiten + het eindresultaat kan je nog wat korting toekrijgen.
Uiteraard zal ik hier tzt zsm ook een pic plaatsen.
Ben zelf wel eeeeeerg benieuwd.

Et voila:
full

En krijg nog €5,- retour wanneer ik een foto stuur vd aansluiting + eind resultaat.
Dus €60.- eindprijs.

Vanochtend voor het eerst weer eens gereden, en het resultaat was erg netjes.
Niet verblindend, terwijl ik de module op maximaal heb staan.

Vanochtend helaas wel de snelheids meter overleden.
De kabel geleider is thv het wiel tussen de spaken gekomen, en heeft daarbij de kabel beschadigd.
 
Laatst bewerkt:
afgelopen vrijdag t achterwiel gestraald en zijdeglans zwart in 2k gespoten..vandaag gemonteerd.. :} Wat een verschil geeft dat zeg, niet alleen de andere band(mitas e07) maar de spaakjes rvs gelaten en de velg in kleur

Nu t voorwiel dezelfde behandeling geven :)
 
Laatst bewerkt:
afgelopen vrijdag t achterwiel gestraald en zijdeglans zwart in 2k gespoten..vandaag gemonteerd.. :} Wat een verschil geeft dat zeg, niet alleen de andere band(mitas e07) maar de spaakjes rvs gelaten en de velg in kleur
Nu t voorwiel dezelfde behandeling geven :)
Gaaf hoor! Ik wil hetzelfde gaan doen, maar zit eraan te denken om het eerst maar eens met Plastidip te doen. Verder heb ik wat zooi in China besteld: Spiegels, Led knippers en verstelbare rem en koppelingshendel. Vooral die laatste heel lang naar opzoek geweest.

Heb je de achterkant (frame) ingekort, of is die loze ruimte tussen 't opbergbakje onder het zadel en het achterlicht er altijd al? Of zit daar de taartschep aan vast? Want ik zit eraan te denk om de achterkant een tikkie in te korten, maar zo ziet het er eigenlijk al prima uit (afgezien van die achterplaat met de handvatten dan). En er even vanuitgaand dat mijn I.E onderhuids identiek is, want er zit natuurlijk wel iets meer elektronica in voor de injectie...
EDIT: Ohja, jij hebt ook een I.E.
 
Laatst bewerkt:
Et voila:[afbeelding]
En krijg nog €5,- retour wanneer ik een foto stuur vd aansluiting + eind resultaat.
Dus €60.- eindprijs.

Vanochtend voor het eerst weer eens gereden, en het resultaat was erg netjes.
Niet verblindend, terwijl ik de module op maximaal heb staan.

Vanochtend helaas wel de snelheids meter overleden.
De kabel geleider is thv het wiel tussen de spaken gekomen, en heeft daarbij de kabel beschadigd.

Ziet er goed uit! Hoe vaak ik al de opmerking heb gekregen dat m'n koplamp stuk is....
Koppakking ook netjes gemaakt weer? Is bij mij ook lek geweest een aantal jaar geleden, behoorlijke rib uit het lijf om weer te laten maken, maargoed is dan ook vrijwel het enige zwakke punt van het Rotax blok. (Samen met de startkoppeling perikelen....)
Je moet wel de kopbouten na laten trekken na 1000km, anders heb je over een tijd weer hetzelfde probleem schijnt.
Balen van de snelheid meter kabel, ik kwam ze wel van de week toevallig ergens tegen voor 15pond ofzo, kost dus gelukkig niet de wereld. Alleen de levertijd van Aprilia onderdelen kan nog wel eens vervelend zijn. Zo heb ik ook nog eens ruim anderhalve week moeten wachten op een nieuwe koppelingskabel, en moeten rondrijden met een gebroken opgelapt exemplaar..
 
Dat van die kopbouten, daar had ik van gehoord ja.
Bedankt voor de tip!

Die kabel zie ik ook via JMP Gaskabel voor Aprilia Pegaso 650 ie [RW000/RWA00] (2004) voor €14,50
Alleen vraag ik mij af of dat ook past (in lengte) op mijn Tuscany Tibet uitvoering.
In verband met de iets langere veerwegen.
Ze hebben het over 4,5cm marge.
Ah ja, die snelheidmeter kabel zit bij mij al vrij strak langs de voorpoot vindt ik. Zou zo maar kunnen dat ze dan een iets langere hebben toegepast op de Tuscany...
Jouw link is trouwens een gaskabel?
Ik had ze op deze site gezien volgens mij: http://www.wemoto.com/bikes/aprilia/pegaso_650/00/cables/#cables
Zowel OEM als Aftermarket.
Ze hebben volgens mij ook een afdeling in België en verzenden binnen heel de EU volgens mij.
 
Mijn set wielen mag voor 500 euro van eigenaar verwisselen. Beginnen in de weg te liggen nu straks de motor terug komt.

Dus zgan velgen met nieuwe banden, max 300km mee gereden, plug en play voor de pegaso vanaf 92. Alleen zelf schijven en tandwiel overzetten
 
Koppakking ook netjes gemaakt weer? Is bij mij ook lek geweest een aantal jaar geleden, behoorlijke rib uit het lijf om weer te laten maken, maargoed is dan ook vrijwel het enige zwakke punt van het Rotax blok. (Samen met de startkoppeling perikelen....)
Je moet wel de kopbouten na laten trekken na 1000km, anders heb je over een tijd weer hetzelfde probleem schijnt.

Klopt, de rekening was zo'n €850,- incl het plaatsen van de DoubleTronics module.
Ja idd ... slik ... maar het is dan ook een best klusje.
Heb een kalender notitie gemaakt omtrent de kopbouten, thanks.

De kabel is besteld bij WEMOTO hoor.
Had ze maar een berichtje gestuurd omdat ik enkelt met PayPal en Creditcard kon betalen, en die heb ik niet.
Bleek geen probleem, kon het na een berichtje gewoon overmaken.
Alles is al geregeld, goed zaakje.
Had jouw nick al even laten vallen om jou credits te geven :o
Dus bij een volgende bestelling mijn naam naam weer even laten vallen; wisselwerking haha!

Word vervolgd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan