Laat je Aprilia Pegaso ff zien

*schaam* |(

Zal 'm nog ff posten dan :)
full

(zoek de verschillen! ...oh wacht, die zijn er niet :9 )

Btw, zijn er al mensen die een hoog voorspatbord hebben gemonteerd, of er een foto van hebben? Lijkt me een stuk mooier.
 
Die valbeugel is van Hepco & Becker. Ik neem aan dat het er later is opgezet.
Heb de fiets gekocht van een vrouw die er 6 jaar lang op rond heeft gereden, @ 25kw... Het zou dus opzich mogelijk zijn dat er in de 4 jaar daarvoor mee gelest is, maar een lesmotor die 20dkm aflegt in 4 jaar lijkt me onwaarschijnlijk :+

Bedoeling is wel om de beugel eraf te halen, maar ik ben er nog niet aan toegekomen...

....veel te druk met rijden :]Thanks mate ;)
We gaan snel weer een stukje cruisen!


Tot slot nog even een zelfgemaakt foto'tje (die vorigen kwamen zo uit de marktplaats advertentie :P )

(Afbeelding)
Ziet er goed uit!!

Wat mag zo'n Pegaso kosten op 25 KW? Is een leuke fiets om mee te beginnen denk ik! Heb nu zelf een KLE500.

Wat klinkt de topic titel fout trouwens _O- als je ff te snel leest staan er héél andere dingen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Artuur; danke danke :} Leuke site ook, veel informatie! Maar ik moet toegeven dat hij er zo niet knapper op wordt... Komt misschien mede door 't feit dat ie z'n originele spatbord ervoor heeft gebruikt.

Ik vind em op deze manier wel geslaagd, geloof dat dit een universeel spatbordje is van Acerbis ofzo? Klik (grote foto)

Gieliovd; Thanks! 't is idd een leuke beginnersfiets. Zo'n oude Pegaso kost in principe niet veel, maar je ziet ze erg weinig als 25KW... De vorige eigenaresse heeft 'm laten begrenzen met uitdraai. Kan jij ook zo doen, ik heb alleen geen idee wat die operatie kost.

De topictitel is vrij apart ja... Hij is iig niet te missen tussen de andere topictitels moet je maar denken ;)
 
Om ons pegaso rijders er weer bovenop te helpen, een foto. De pegaso in de tuin.
Een 95 of 96' er geloof ik, weet ik niet eens precies.

full


Het is de eerst motor waar ik op rij na een er-5 wat me les motor was.

Rijd duidelijk anders, maar 1 cilinder rijden is volgens mij zoieso al apart, wel leuk. Lekkere plofjes bij gas dicht. En klappen met gasgeven, niet zo een naaimasjien :+
 
hallo pegaso rijder

mijn pegaso is in december bij de dealer geweest om de 25 kw stukken te laten verwijderen. Ik wacht nog op het kentekenbewijs maar rijd wel gewoon. Op vol vermogen rijd de motor super. Kende de motor bijna niet terug. Ondanks de kou gewoon gereden deze dagen.

Dit jaar moet het wel lukken om met een stel pegaso's een tochtje te gaan rijden.
 
zijn er nog pegaso rijders op het forum of hebben ze allemaal hun pegaso verkocht?
Ik heb mijne nog niet verkocht maar gewoon het 25 kw setje er uit laten halen.
het word weer beter weer dus ik hoop nog een boel mooie ritjes te maken en met een paar pegaso's samen
 
ik rijd zelf de aprilia pegaso cube de laatste met caberatuers. De motor heeft nu ongeveer 2 maanden zijn volle vermogen. rijd echt super. arnhem is voor mij maar een klein stukje dus misschien een keer een stukkie toeren? ik woon bij zutphen.
 
Hey het topic is weer actief *O*

Moet bekennen dat mijne al een tijd stil staat :Z

Nog maar ff foto'tje erbij van afgelopen zomer 8-)
bos.jpg
 
Jij denkt als ik niet rij, kan ik er altijd nog over praten :P

Mooie pegaso dgr, is ie zo orgineel of heb je zelf nog wat verbouwd en of gespoten?
 
Laatst bewerkt:
Ik kom vandaag voor het eerst binnenvallen, mijn meissie en ik hebben allebei een Pegaso, de mijne is uit '95 (een zwarte) en die van mijn meissie uit '96 (bordeauxrood)
nou probeer ik de foto's erop te krijgen maar leg me ffff uit hoe, ik kan ook geen avatar erop krijgen...(off-topic)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan