Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge, zo.. huh .. auw!? Gisteren ff op de :] naar Dirksland geweest maar dat heeft me mooi een stijve nek opgeleverd met die harde wind. :(

@ad: mooi pak!! Maar kijk er wat blijer bij, je schrikt zo mensen af! :+*O* *O* *O* Ik heb nog 2 hele weken :Y :Y :Y
Met deze week nog meegeteld ik ook *O*
En ga woensdag daar nog lekker een paar dagen van genieten bij onze ooster buren :W })
 
pff... ben vanochtend weer begonnen... B|
ging wat moeizaam... was gisteren weer veel te laat... maar goed... *D
iedereen die nog vakantie heeft... geniet er van!! :Y
 
Mogguh :Z

Hier nog 2 weekjes vakantie *O*


@ Ad: Shöne pak hör! :}

@ Muis: Wil jij me s'nachts voortaan niet zo laten schrikken! :X

We waren aan 't rijden en ineens stond je stil met nog wat mensen om je heen. Ik ga kijken en zie dat je Z is beschadigd en concludeer dat je bent gecrashed. Je zit nog op je Z met je helm op, maar kijkt erg 'moeilijk'.... Ik vraag of 't gaat, maar je antwoord niet... Toen inene in 't ziekenhuis waar je goed werd verzorgd en alles goed kwam. ....the end

 
Laatst bewerkt:
Beetje voorbarig, maar volgens mij komt 't wel goed de 14e wat 't weer betreft!

6265.jpg



Ow....verkeerde regio...

6310.jpg


Da's dan weer minder... :X
 
Mogguh :Z

Hier nog 2 weekjes vakantie *O*


@ Ad: Shöne pak hör! :}

@ Muis: Wil jij me s'nachts voortaan niet zo laten schrikken! :X

We waren aan 't rijden en ineens stond je stil met nog wat mensen om je heen. Ik ga kijken en zie dat je Z is beschadigd en concludeer dat je bent gecrashed. Je zit nog op je Z met je helm op, maar kijkt erg 'moeilijk'.... Ik vraag of 't gaat, maar je antwoord niet... Toen inene in 't ziekenhuis waar je goed werd verzorgd en alles goed kwam. ....the end


Wil je bij deze zeggen dat Muis is gecrashed???? :? :? :
 
het kan zijn dat ik de 14 toch mee kan komen naar zeeland...

wie is er van België, kunnen we misschien samen oprijden want ik en de weg vinden zijn er 2... :N (heb nl geen gps op mijne moto staan)
 
het kan zijn dat ik de 14 toch mee kan komen naar zeeland...

wie is er van België, kunnen we misschien samen oprijden want ik en de weg vinden zijn er 2... :N (heb nl geen gps op mijne moto staan)


Ben je van Nieuwerkerken 9320 of 3850? :?

Als je van omgeving Aalst (9320) bent, is de afspraak om acht uur aan het benzinestation op de E17 richting Antwerpen tussen afrit 11 (Lochristi) en afrit 12 (Lokeren-Dendermonde). coBex gaat daar ook zijn.

Ben je van Limburg (3850), dan spreek je best af met Doorduwer, die komt van Aarschot en als hij nog iets laat horen, komen we hoogstwaarschijnlijk om negen uur allen samen aan de carpoolparking van de afrit richting Wommelgem ('k denk afrit 18 Deurne, maar ben niet zeker). Maar dat moet nog verder afgesproken worden...
 
Laatst bewerkt:
welkom Tom, hier kun je een filmpje downloaden van de dynorun afgelopen keer, met de 750 van Knutsel (hij heeft een LeoVince) en de 750 van mij (Laser X-treme).
Uitlaten Z750. rechter muisknop, doel opslaan als... 5 Mb
Volgens mij heeft Büch een Acrapovich full-system onder zijn 750 hangen, alle andre zijn volgens mij slip-ons, die worden aangesloten op de 4-in-1 (ook bijvoorbeeld de Ixil's)

(edit) of was het MartinZ750 die dat full system had?

Volgens mij was dat die lange idd (of te wel buch!) :? athans....of het een ful system is weet ik niet hahahaha
 
Buch en ik reden zaterdag even door woerden...waar we een rare Z zagen (athans we dachten dat het een Z was) zijn kont stond helemaal omhoog! Alsof een wesp een schop onder zijn hol heeft gekregen....(niet mooi!)

Tis echt ballen weer....

Fulleke nog gereden zondag???
 
Buch en ik reden zaterdag even door woerden...waar we een rare Z zagen (athans we dachten dat het een Z was) zijn kont stond helemaal omhoog! Alsof een wesp een schop onder zijn hol heeft gekregen....(niet mooi!)

Tis echt ballen weer....

Fulleke nog gereden zondag???
nope... leek me geen goed idee... nog te duizelig...

was Grevelingen een succes?
 
spreek je die lange nog deze week, want ik had hem een mail gestuurd over vertrektijden zondag.
(of moet ik dat eigenlijk met jou (de baas) doen?) ;)


oe over vertrektijden kan je beter met hem even contacten..(ik spreek hem idd wel cker weten van de week hahaha) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan