Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook de mooie spiegeltjes van Marcomoto gekocht enne had even wat vraagjes: paasen de originele bouten in de spiegeltjes of moet ik andere bouten kopen? Had verder nog iemand problemen om de bouten van de trillingsdempers los te krijgen? Ideeen zijn welkom!
welkom

ja ..ff andere langere boutjes halen

ff warm maken met een fohn en dan gaan ze meestal wel los
 
:^ ...heb daarom kleine stuurgewichtjes ...maar is ook n ander stuur als t originele

full
 
je kan er ook frituurolie in flikkeren....ruikt ie lekker naar de patatekus
mijn opa had vroeger een flesje met kut-olie (tenminste, dat riep hij altijd als hij het flesje vastpakte, en het had weer eens gelekt: "WAT EEN KUT-OLIE!"), als je dat erin gooit, ruikt het naar vis... :X :N

8-)

bedankt trouwens voor de reaktie op riderforum... :}
 
mijn opa had vroeger een flesje met kut-olie (tenminste, dat riep hij altijd als hij het flesje vastpakte, en het had weer eens gelekt: "WAT EEN KUT-OLIE!"), als je dat erin gooit, ruikt het naar vis... :X :N

8-)

bedankt trouwens voor de reaktie op riderforum... :}
_O- _O- _O-

graag gedaan
 
nAvond Zetvolk en ander geZpuiz :W

Meld me ook weer ff. (niet allemaal tegelijk weg lopen he... B| )

Deze week weer Z-weer dus :] Ben de laatste weken sinds de zwitsalmeeting langzaam uit vorm aan het raken dus wordt weer eens tijd voor een flinke :]

EN... heb vandaag een geile Pentax OPTIO 750Z besteld! Ha ha! Nee, geen nagemaakte Z750 maar een heuse DIGICAM met 7.0 megapix

Gaaf ding en past lekker bij de andere Z. En ik er MEGA mooie piccies van mijn schatje(s) mee maken.

full
 
is dweezy al gesignaleerd vandaag?
of zou die nog zitten uitbuiken van de mosselen en de gourmet van gister??

benieuwd of het gesmaakt heeft, krijg ik spijt dak nie gebleven ben ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan