Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja!!!!

Ik ga morgen terwijl jullie allemaal aan 't rijden zijn bij gebrek aan betere tijdsbesteding dit topic dicht kalken en deeltje 13 openen!! *D
Tenzij jullie mij deze lol ontnemen en 'm vanavond al vol maken... B|

Ik zal je ff helpen deze vol te maken, geen mega quote O-)
Sterkte Gup '( ;(
Enne maak der een nais deeltje 13 van :9 :P
 
:Z mooguh allemaal...

piccies van gisteren staan op het Z1000 / Z750 FOTO topic

kzou wel willen rijden, maar de kids zijn er, dus dat wordt fietsen en wandelen, misschien vanavond nog even, als het wat afkoelt.
(misschien krijg ik wel de tijd om de mini te prepareren, kan ik die even uitproberen.)
Iemand een idee voor een naam voor de mini ?

full
 
Goede morgen Allemaal,

veel motor plezier voor wie met de motor gaat spelen.

@ Z1000 girl....ik moet ook (werken) een massage dag in Tilburg bij de ten miles, en ik kan helaas niet met de Zed.

@motorgup.... sterkte met de afhandeling en mischien hoor je straks wel bij de rode Zed broeders.

pretige Zondag en tot in deel 13.....(kunnen we er niet beter deel 14 van maken... nr.13 is ongeluks getal)

grt.
bart
 
Goedemorgen iedereen!
(voor wie het interesseerd, heb LOTR ongeveer volgehouden tot het moment dat Gandalf de Shire verlaat... niet lang dus... O-) :z maar ga zo maar nieuwe poging wagen... *D )

Ik zal je ff helpen deze vol te maken, geen mega quote O-)
Sterkte Gup '( ;(
Enne maak der een nais deeltje 13 van :9 :P
thank you! gaat al de goede kant op! *D
 
@motorgup.... sterkte met de afhandeling en mischien hoor je straks wel bij de rode Zed broeders.
Thank you!

dat van die rode was natuurlijk wel een grapje... ook al is 'ie heel mooi in het rood, er gaat toch niets boven een zwarte... alhoewel... hmmm... maar toch... twijfel... als ik nou... :? ... zwart... rood... zwart... rood... zilver... zwart... rood... zwart... zwart...zwart... zwart!!!!!! O-)
 
ik eet zo nog ff wat en dan het zetje maar eens wakker maken. })
het is veels te mooi weer om niet te gaan :] .
Als je nog een doel wilt hebben?
In Amsterdam bij de Hemhaven als ik het goed heb is een rallywedstrijd aan de gang.
Ja ik weet het het zijn auto's maar is wel spectaculair om te zien.
Ga zo daar even een blikwerpen en dan nog even een rondje Noord-Holland maken.
 
Als je nog een doel wilt hebben?
In Amsterdam bij de Hemhaven als ik het goed heb is een rallywedstrijd aan de gang.
Ja ik weet het het zijn auto's maar is wel spectaculair om te zien.
Ga zo daar even een blikwerpen en dan nog even een rondje Noord-Holland maken.

ik wwet niet waar de hemhaven is.
 
ik wwet niet waar de hemhaven is.
Weet je Safe Amsterdam?
Anders is het de A10 richting Koentunnel en dan voor de tunnel bij de Hemcetrale links het industrie terein in.
Weet verder ook niet precies waar het is maar zal ongetwijfeld aangegeven staan.
 
Laatst bewerkt:
Weet je Safe Amsterdam?
Anders is het de A10 richting Koentunnel en dan voor de tunnel bij de Hemcetrale links het industrie terein in.
Weet verder ook niet precies waar het is maar zal ongetwijfeld aangegeven staan.
Me foon = 06-21241611

je nummer heb ik.
ik zal er ff over na denken.
een rondje n-holland zie ik wel zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan