"Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #1

Welke RSV heb jij? (Gehad)

  • RSV1000

    Stemmen: 32 38,1%
  • RSV1000R

    Stemmen: 8 9,5%
  • RSV1000R +'04

    Stemmen: 14 16,7%
  • RSV1000R Factory

    Stemmen: 7 8,3%
  • Tuono

    Stemmen: 12 14,3%
  • Tuono R

    Stemmen: 5 6,0%
  • Tuono R Factory

    Stemmen: 3 3,6%
  • SL1000R

    Stemmen: 3 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    84
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk dat de meeste mille's al vrij van restricties zijn onderhand....
ze rijden al een tijdje :]

Ps rijdt er al iemand met een SUPERBIKESTUUR?
ben ergug benieuwd naar de bevindingen ;)


mijn mille was ook niet restrictie vrij toen ik m kocht dus...... maar kan me voorstellen dat de meeste het al zijn })
superbike stuur? misschien tuono rijders ;)
 
Ik heb de mijne nieuw gekocht in mei, dus die restricties zitten er dan nog naar alle waarschijnlijkheid in.

Wat zijn de voordelen wanneer je deze verwijderd?
 
meer vermogen eh

denk da je da zelf wel goed merkt als die eruit zijn of niet


ben zelf aan't wachten op nieuws van de garage wanneer ik nu eindelijk kan... :(
 
Ik heb de mijne nieuw gekocht in mei, dus die restricties zitten er dan nog naar alle waarschijnlijkheid in.

Wat zijn de voordelen wanneer je deze verwijderd?
de 04 en 05 milles hebben geen restricies zoals de oudere dat wel hadden dwz ringen in het luchtfilter,draadje doorknippen,conus in de uitlaat enz..
Je kunt wel andere mappen activeren..
De airscoop open maken dwz klep eruit en alle obstakels eruit halen/slijpen voor een betere airflow.
Je airbox open maken voor meer volume.
full


110287283.jpg


full


110287288.jpg

voor:
full

na:
 
Laatst bewerkt:
gvd wa ne kutverkoper is da zenne die nijssen uit tongeren :r

verkoopt ne mille R aan iemand en zet er dan een dikke donderbus onder maar haalt de restricties er niet uit.

was ff aan't zoeken naar die restricties en raad maar die airbox was nog lekker toe ( zal wel dat hij niet vooruit gaat...

weet er iemand welke draad er aan de ecu moet doorgeknipt (grijze dacht ik) bij een 2000 mille R?

wat zou er nog in de uitlaat moeten zitten btw?

heb er een andere demper op steken....
 
full

Bij deze voor het draadje doorknippen....

En nee de uitlaatrestrictie zit in de originele demper, dus daar heb jij geen last meer van :)

Groeten, bart
 
Hmm, verkeerde plaatje, mail hem vanavond wel ff, moet nu weg..

Grt, bart
 
pfff ff gaan rijden en hij loopt onderin maar mak, ff een dikke dip en dan inneens gelijk een speer heel brutaal eraan :?

ben maar direct naar een tuner/garage gerden hier in de buurt en heb 'm maar afgezet

-remmen naijken want hij remt gelijk een dweil ,trillen maar toch geen tegendruk in de handle geven gelijk bij een kromme schijf :?
totaal geen remkracht terwijl dit 800km gelede toen ik'm kocht prefect was ( denk blokken verglaasd)

-luchtfilter vervangen,zag er nogal vies uit (heb der maar een kn in laten duwen) en mooi afstellen en originele eprom herprogrammeren(ja da gaat blijkbaar dus)

9 weken ligge wachten op die kuteprom van arow voor niks ( die nu wss defect is)

maar na vrijdag een hoop geld armer te zijn eindelijk een leuke nazomer :]

moet alleen de vering nog eens laten afstellen door iemand die der veel verstand van heeft...
 
Hoi Atmozphere,
ik weet niet uit wat voor jaar je mille is,maar als het om het oude(wat is oud?)model gaat kan ik je de site van Ohlins zelf aanbevelen, wat bij mij veel uitmaakte was de instelling van de SAG(het on/belast inveren enzo) by mij is ie nu superstabiel onder alle omstandigheden en redelijkgoed comfortabel.
suxs ;)
 
heb dezelfde als jouwe eh flat ;)

beetje optisch opgeleukt , moet nog een hoop gebeuren maar dat gaat verplaatst worden tot aan de winter( ben van plan zelfstandige te worden...)

de vering is goed maar vanaf het slechte asfalt wordt gaat hij deinen(beetje te zacht)

vooral bij lange bochten...

zal eens kijken,bedankt voor de tip.
 
He Atmozphere, heb dit lijstje gebruikt voor mijn RSV, moet zeggen dat dit bij mij veel geholpen heeft, ik had ook dat deinende gevoel, met deze setup (2002 R) is dat over, vanuit deze afstelling ben ik verder zelf gaan experimenteren......
full
 
Dat diagrametje is een goede leidraad, maar..... wat toch echt belangrijk is is het statisch en dynamissch inzakken van de voor en achterveering! dit verschilt per motor/berijder en werkt dus niet in diagramvorm. met deze juiste afstelling(=eigenlijk de bassis) maak je optimaal gebruik van de veerweg,daarna komt de demping pas aan bod ;) vergeet ook niet dat met een verkeerd afgestelde veering het ook erg moeilijk wordt om de demping optimaal te krijgen,omdat de veer in verhouding te snel/of te langzaam in&uitveert

ik heb absolut geen last van deinen op wat voor wegdek dan ook! hij is superstrak, of je nou 100 of +200 rijdt,wordt niet nerveus van richels en hobbels.voor mij zelf perfect dus :}
 
Dat zeg ik, dit is slechts een leidraad....... :)
Bij mij heeft het veel geholpen, en daarna zelf de demping aanpassen enz.

:]
 
pffff nu doe ik mijn motorr binne is't weer 't mooiste weer wat je kan wensen om te crossen

dat 't maar snel vrijdag is

ben eens benieuwd.

restricties er af verdikke en 'hopelijk' perfect afgesteld.
als de remmerij nu nog op punt komt en ik die veringsetup eens bezie dan gaat 't toch nog een leuke nazomer worden :]
 
hehe da's waar

zijn maar weinig fietsen buiten een ducati , waar zoveel gevoel en leven in zit.( heb er al veel verschillende bereden zenne)

ma heb 'm nu van begin juli of zo of midden zelfs en heb nog maar 800 km kunne doen :(

wou er thans echt werk van maken dit jaar ...

't zal wel in orde komen tegen 't weekend zeker..
 
heb mijne vanaf juni en 3500mn weg geblazen..
maar met die snelheden vliegen de kilometers ook voorbij })
ook nog druk aan het experimenteren maar wordt een beetje debiel van die op- en afritjes. tijd voor een circuitdag..
 
Ik heb de mijne ook vanaf half mei zo'n beetje, en heb er 10000 bij gezet *D
En idd Atmozphere, voor mij geen Japanner meer 8-) Er zit zoveel meer leven in een italiaan, super !!!! *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan