"Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #1

Welke RSV heb jij? (Gehad)

  • RSV1000

    Stemmen: 32 38,1%
  • RSV1000R

    Stemmen: 8 9,5%
  • RSV1000R +'04

    Stemmen: 14 16,7%
  • RSV1000R Factory

    Stemmen: 7 8,3%
  • Tuono

    Stemmen: 12 14,3%
  • Tuono R

    Stemmen: 5 6,0%
  • Tuono R Factory

    Stemmen: 3 3,6%
  • SL1000R

    Stemmen: 3 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    84
Status
Niet open voor verdere reacties.
(Afbeelding)

Zo eventjes gebeld, ga dus vrijdag kijken. B-Art, heb jij last gehad van kromme schijven op je Mille ? Deze motor heeft dat dus (nog) niet gehad kennelijk. Hij schijnt origineel monoposto te zijn, dus geen duozit en stepjes. Wat zijn een beetje de standaard kilometerstanden voor een beurt ? Bij 7500 zijn de filters en bougies vervangen...wanneer dienen de kleppen gesteld te worden ? En welke modificaties dienen er aan gedaan te worden ? (voortandwiel/koppeling/dashboard etc. ???)

Wat een vragen allemaal :P Zal me benieuwen vrijdag :)


als je de gebruikersmanual doorneemt, komje ook nog het e.e.a. te weten.
Gewoon even downloaden
www.serviceaprilia.com/public/lum/index.asp?l=RSV%20Mille
 
pff ik hoop dat t van t weekend wat beter weer wordt..
heb wel zin om een stukje te sturen.. :X
 
(Afbeelding)

Zo eventjes gebeld, ga dus vrijdag kijken. B-Art, heb jij last gehad van kromme schijven op je Mille ? Deze motor heeft dat dus (nog) niet gehad kennelijk. Hij schijnt origineel monoposto te zijn, dus geen duozit en stepjes. Wat zijn een beetje de standaard kilometerstanden voor een beurt ? Bij 7500 zijn de filters en bougies vervangen...wanneer dienen de kleppen gesteld te worden ? En welke modificaties dienen er aan gedaan te worden ? (voortandwiel/koppeling/dashboard etc. ???)

Wat een vragen allemaal :P Zal me benieuwen vrijdag :)

He Marty,

Standaard R is gewoon een biposto hoor, geloof vanaf 2001 al zo. Gewoon ff naar het subframe kijken, zie je snel genoeg :Y
Duozitje en stepjes horen er wel bij te zitten normaal gesproken..

Ik had wel last van trillingen, dus was er wel bang voor, maaaaarrr, het zijn de originele blokjes die je dat doen vermoeden.... gewoon andere blokken dr op flikkeren en je hebt geen centje pijn meer. De materialen van remschijf en originele blokken zijn niet goed op elkaar afgestemd, je moet er niet mee door rijden, want dan kunnen je schijven wel krom worden -O-

Kwa modificaties hoef je bij deze fiets niets te doen, je kan er een 16 tands voor opzetten, dat is wel lekker, heb ik ook gedaan })
Dashboard :? , koppeling geen problemen mee..

Kleppen stellen hoeft bij dit blok niet, controleren moet je voor het eerst doen bij 20000km, heb iig nog nooit gehoord dat ze gesteld worden *O*
Ik heb ze afgelopen winter nog gecontroleerd, niks aan de hand 8-)

Als die kerel de bougies al heeft vervangen bij 7500km _O- en de olie en filters kan je zo doorrijden tot de 15000km

Pfff, als je verder nog vragen, dan laat maar horen :+

Ben benieuwd :P
 
He Marty,

Standaard R is gewoon een biposto hoor, geloof vanaf 2001 al zo. Gewoon ff naar het subframe kijken, zie je snel genoeg :Y
Duozitje en stepjes horen er wel bij te zitten normaal gesproken..
Zitten ze niet dus :N

Ik had wel last van trillingen, dus was er wel bang voor, maaaaarrr, het zijn de originele blokjes die je dat doen vermoeden.... gewoon andere blokken dr op flikkeren en je hebt geen centje pijn meer. De materialen van remschijf en originele blokken zijn niet goed op elkaar afgestemd, je moet er niet mee door rijden, want dan kunnen je schijven wel krom worden -O-
Check, ff in de gaten houden dan ;)

Kwa modificaties hoef je bij deze fiets niets te doen, je kan er een 16 tands voor opzetten, dat is wel lekker, heb ik ook gedaan })
Dashboard :? , koppeling geen problemen mee..
Check, dubbel check :)

Kleppen stellen hoeft bij dit blok niet, controleren moet je voor het eerst doen bij 20000km, heb iig nog nooit gehoord dat ze gesteld worden *O*
Ik heb ze afgelopen winter nog gecontroleerd, niks aan de hand 8-)

Als die kerel de bougies al heeft vervangen bij 7500km _O- en de olie en filters kan je zo doorrijden tot de 15000km

Pfff, als je verder nog vragen, dan laat maar horen :+

Ben benieuwd :P

Dank u vriendelijk :}
 
Kleppen stellen hoeft bij dit blok niet, controleren moet je voor het eerst doen bij 20000km, heb iig nog nooit gehoord dat ze gesteld worden *O*
Ik heb ze afgelopen winter nog gecontroleerd, niks aan de hand 8-)

klepspeling is idd heel miniem bij een mille, wordt wel nagekene en evt ietsje bijgesteld(bij die van mij was het gebeurd) niet echt nodig maar toch...
 
He Party....of....was het nu Marty :?


:+

Kijk, heb de subframe's gevonden :P

Dit is die van een R van voor 2001:
full
 
En dit is die van de gewone Mille en de nieuwere R's vanaf 2001:
full


Deze zou dus ook op die 2003 moeten zitten, kun je zo zien als je ff dat monokapje dr afhaalt...

Hoe plaats je nu meerdere foto's in 1 post :?
 
Ow jah, enne let ff goed op de asklemmingen van de Ohlinsvork of die niet gescheurd zijn doordat een onbenul ze te hard heeft aangedraaid.

Anders krijg je dit B|
full


-O- -O- -O-
 
Wat was het probleem dan :? ( afgezien van het geluid :+ )

Ik had de boel te nauwkeurig gemaakt, ofwel de perfopijp had te weinig ruimte om uit te zetten bij het warm worden, hij begon de flenzen uit elkaar te drukken -O-
waardoor die de mantel meenam B| moest dus een stukje van de mantel afzagen :(

Heb hem nu meer speling gegeven, zodat ie lekker kan groeien als die warm wordt :P
 
He Party....of....was het nu Marty :?


:+

Kijk, heb de subframe's gevonden :P

Dit is die van een R van voor 2001:
(Afbeelding)
Het is volgens die man een biposto frame, alleen heeft die man de duosteunen er niet bij zitten...ga het voor de zekerheid nog wel ff checken...maar heb toch niemand om mee achterop te nemen :P , maar toch, mocht de nood daar zijn...
 
Laatst bewerkt:
Ik had de boel te nauwkeurig gemaakt, ofwel de perfopijp had te weinig ruimte om uit te zetten bij het warm worden, hij begon de flenzen uit elkaar te drukken -O-
waardoor die de mantel meenam B| moest dus een stukje van de mantel afzagen :(

Heb hem nu meer speling gegeven, zodat ie lekker kan groeien als die warm wordt :P

Warm worden lukt wel.......... })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan