Honda Rebel 450 (model 1987) , cmx450c

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi Peter ik zit in Alkmaar




mijn icoontje is weg omdat ik de foto van een site had afgehaald
maar hoe krijg ik er nu weer 1 op zonder dat hij van een site komt
hoe krijg ik mijn foto's in bytes
ik kan wel de maat veranderen maar dat wordt hij heeel klein


nou het is gelukt
heb gewoon de foto genomen die op deze site stond
moet toch makkelijker kunnen lijkt mij

Rusty Rebel
 
Laatst bewerkt:
Spimply,

Je kunt een foto gewoon uploaden vanaf je eigen computer hoor.
En het aanpassen van het formaat moet je door b.v. Coreldraw of Photoshop doen.
Mocht je dat programma niet hebben, dan wil ik je foto eventueel wel verkleinen.
peter.wrekenhorst@home.nl
 
MEETING?????

Aangezien de een in Arnhem woont, de ander in Alkmaar en nog een drietal in Losser dan kom je ergens uit tussen Apeldoorn en Utrecht.
 
Laatste versie van de rebelmap .. een kaart met rebelaars.
er zaten er 3 in losser .. kan ik er nog twee namen bij zetten? zie een volgende post waar de bijgewerkte kaart ook in staat.
 
Laatst bewerkt:
het losser probleem is opgelost ... is vanaf versie 3 opgenomen in de rebelmap:
de laatste versie staat een of meer pagina's verder: zie aldaar.
 
Laatst bewerkt:
oo ook zo'n mooie rooie
wat zijn ze mooi he
zo te zien heb jij de echte uitlaten eronder
die van mij zijn iets anders
wel erg mooi hoor
heb vandaag maar een rugtas gekocht,moet toch wel wat mee kunnen nemen
ben ook nog opzoek naar dingen met Rebel erop ,maar dan kom je telkens de zuider vlag tegen


R.R

Ik weet dat je via Motoport allerlei artikelen kunt bestellen met de naam Rebel erop. Zoals een tooltas, sissybar tas, zadeltas, bekerhouder enz enz
Ik weet zo even niet waar die site staat. Ik ga vanavond wel even zoeken of je kan natuurlijk Motoport bellen.
 
hai
bedankt ga even kijken
en anders moet ik maar weer even naar onze borduurmiep in noord scharwoude

groetjes Rusty Rebel
 
op ebay is op dit moment deze sticker te koop van rebelmule voor een paar dollar: (3x4 inch, dus 7,5 bij 12,5 cm groot), volgens de advertentie is ie kleurvast en op vinyl. als iemand die wil hebben .. laat het me snel weten dan koop ik hem voor je.
full

deze verkoper heeft nog veel meer leuke rebeldingetjes in de verkoop, zoek er maar eens op bij ebay. Ook een paar stickers met het woord Rebel groot op die vlag. Ik vond hem erg mooi maar twijfel of ik die dingetjes hier wel mag neerzetten.
 
Laatst bewerkt:
hier is die stiker, 9,75 bij 2,5 inch, dus bijna 25 cm bij 6 cm, fors ding dus, dacht ik:
full
 
Laatst bewerkt:
Het was een leuke rit. Ook konden we onderweg met elkaar spreken. Helaas konden we al rijdend geen foto's maken.

Daarom nog een stilstaande foto.......
full
 
Prachtig, prachtig, prachtig !!! kreun ... daar had ik zoooooo graag bij willen staan! wanneer komen jullie langs? Kan ik jullie Promotor Onroute laten zien, voor nóg meer leuke tripjes ... noem eens wat plaatsen waar jullie langs geweest zijn. dan probeer ik die route hier op een plaatje te zetten. Hoe was het tijdens het rijden? veel bekijks zeker? wat moet dat een fantastisch gezicht zijn geweest .. en dan het simultane zingende zoemende snorrende geluid van drie rebels tegelijk ...wow! :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
ik zie trouwens op de grijze rebel zijn accubakje niet het woord 'Rebel' staan. kan ik nu aan komen (wel in de kleur oranje/amber) ... zal rond de 18 us dollar kosten daar. interesse? dan koop ik het in. tis wel made in hongkong.
 
Laatst bewerkt:
Ik had je berichtje gekregen dat je helaas niet kon komen.
Of we veel bekijks hadden weet ik zo niet, want ik reed voorop. Meestal valt de eerst iets op en goh er rijd er nog een, heeeel een nog een. Dat heb ik dus niet gezien.
Het kan ook zijn dat de mensen die op de been waren er echt uit moesten voor iets, want de temperatuur was nog niet echt heerlijk. Nou ja genoeg kleding aan en het was te doen hoor.

We zijn van Losser naar Glanerbrug gereden, dan achteraf richting Buurse, Ruurlo en kwamen uit in Haaksbergen. Vandaar uit naar Eibergen gereden en zo op naar Winterswijk. Dus geen bijzondere route, toch het eerste stuk is mooi rijden.
 
waarschuw haar anders even, ik heb nog maar 2 dagen of zo en dan kan ik ze niet meer kopen. hier een plaatje van de rit (gegokt)
full
 
Ik spreek haar morgen, ik vraag haar wel.
De route is zo bijna goed, van Haaksbergen naar Winterswijk zijn we niet binnendoor gegaan, maar gewoon over de doorgaande weg.
 
ok. het routeplanner pakketje heb ik vandaag pas gekregen, ben het nu even aan het bekijken of ik een koers kan uitzetten. misschien dat ik ooit een garmin ga kopen, dan kan die route er in overgezet worden en daarna gereden natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
he jongens wat leuk
wie weet worden het er nog eens een hele colonie rebeltjes
het begin is er alvast



peter voor jou even een vraagje
je heb het wel eens over een "dingentje"gehad ivm de route weergeven in je oor
en dat hij ook aangeeft als je te hard gaat
wat is dat precies voor dingentje en weet je ook ongeveer de kosten daarvan
ik ben mezelf even aan het orienteren
ivm met het niet geografiese geheugen
en dus ook geregeld geen flauw idee heb hoe ik ergens naar toe moet rijden


rebelstickers is helaas niet iets wat ik zoek
ben meer opzoek naar patches of metaal




groetjes Rusty Rebel
 
hoi rusty

nou ik heb een mio269+ navigator, met een plankje met elastiekjes eromheen ... die mio werkt niet echt snel maar de rebel is ook niet zo snel. wat de mio doet als je hem goed instelt is dat ie je naar de bestemming toe praat via oordopjes (die 'dingetjes' die je misschien al hebt voor de mp3 speler zeg maar). de dame in mijn mio fluistert me dan bijvoorbeeld in het oor: "over 200 yards scherp naar rechts" of "op de rotonde, de tweede afslag naar rechts en daarna direct naar links" of "deze weg 5 miles volgen". Maar ook "PAS OP" :?

Als ze "PAS OP" zegt dan rijd ik te hard, dwz harder dan 5 miles boven het maximum binnen de bebouwde kom of 10 miles buiten de bebouwde kom (of alles in kilometers, dat kun je namelijk instellen, maar aangezien mijn rebel import is heb ik alles liever in miles of yards). ik denk dat door deze waarschuwingen ik de mio al lang terugverdiend heb ... gezien de huidige waanzinnige dichtheid van flitsers! de dame kan het 2 uur volhouden en heeft alle geduld met mij: als ik een verkeerde weg insla berekent ze razendsnel een aangepaste route, maar als die er niet is, zit er dus niets anders op dan om te keren en dan krijg ik te horen: "alstublieft NU keren" of "op de volgende rotonde de vierde afslag nemen"( je rijdt dan een compleet rondje zeg maar). :o

De plank met elastiekjes die ik noemde zijn nodig om over de knopjes heen te gaan en zo de knopjes te beschermen tegen onbedoeld indrukken als de mio in mijn borstzak zit. de fabrikant had kennelijk niet de helderheid van geest om net als bij mobiele telefoons te bedenken dat zo'n apparaat werkend in de broekzak gaat. tevens zet ik het beeldscherm van de mio op de allerdonkerste stand, om batterij stroom te besparen, anders haal je die twee uur niet eens. ik heb al elektronische componenten gekocht om een voedingsaansluiting te maken (ben leraar elektro, dus dat zou ik moeten kunnen) naar de accu (voor een 12 naar 5 volt omzetter), maar ik ben nog te lui geweest om die daadwerkelijk even in elkaar te solderen ... (ik vind rijden met mooi weer leuker dan solderen ;)).

je mag hem wel eens een keer komen lenen als je wilt, maar neem dan wel eigen oordopjes (earphones) mee. voor in de auto is de mio ook goed geschikt, ja zelfs beter nog dan op de motor: dan plakken we een soort houder aan de voorruit en dan kun je wel meer zien aankomen met dat meebewegende kaartje op het mioscherm, dat ie laat zien (incl. benzinepompen en mcdonalds e.d.): mijn vrouw gaat niet meer zonder de mio naar een onbekende bestemming. er zit in de auto een sigarettenaansteker en daarvoor is bij de mio standaard een stekker bijgeleverd met daarin een adapter voor de voedingsspanning. helaas heb ik op de motor nog geen sigarettenaansteker laten monteren, want ik rook niet .... anders had ik dat adaptertje niet hoeven maken! :Y
 
Laatst bewerkt:
Ook ik heb nog een paar foto's.....al zijn deze van vorige week ergens in de buurt van Giethoorn.
Het rijden met de Rebel gaat trouwens steeds leuker worden, vooral natuurlijk omdat mijn vriendin Jose OOK een zelfde motor heeft. En ondanks dat mijn voorkeur uitgaat naar een veel modernere choppper....1100 of 1300 cc is de Rebel toch iets unieks. Het gewicht is licht....wegrijden stelt niks voor, laag verbruik, goed motorgedrag voor een motor van 21 jaar. Al met al dik plezier dus met de Rebel....ook al krijg je wel eens commentaar of hoor je juist helemaal niks van sommige mensen...met name de mensen die een motor hebben van dik 10.000 Euro's. In ieder geval hebben wij naast 2 auto's en ook nog eens 2 motoren....deze luxe heeft lang niet iedereen....dus ik ben apetrots op een Rebel...ook al is het een beetje een damesmotortje.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan