In 't Gooi deeltje III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je beter aan beiden kanten van je oortjes 2 hamburgers van de mac donalds erin douwe, dan ben je gelijk zelf eens een paar kilo zwaarder ;)Je doelt met deze opmerking zekers op je zelf, ofnie ? _O-

Heb wel een betonboor voor je hoor :)

Sneu...... :W
 
ik ben toch niet te laat he

jerry9qj.gif
 
Laatst bewerkt:
Kun je beter aan beiden kanten van je oortjes 2 hamburgers van de mac donalds erin douwe, dan ben je gelijk zelf eens een paar kilo zwaarder ;)
Loser.GIF

ergens heb je vast wel een link tussen macdonalds en mn reactie op je ruggegraat-loze postgedrag, maar ik zie em nie.

:X
 
Laatst bewerkt:
net ff met xtra staan l@llen bij de witte bergen,helaas kwam bobcc niet opdagen,kwart voor acht maar naar bussum gereden,bij arch ff koffie gedaan.

xtra ik vond het geinig vanaaf.
bobcc,jammer dat je er niet was,maar je zal je reden wel hebben,volgende keer beter.

@ de rest,goeieavond :}
 
Kun je beter aan beiden kanten van je oortjes 2 hamburgers van de mac donalds erin douwe, dan ben je gelijk zelf eens een paar kilo zwaarder ;)Je doelt met deze opmerking zekers op je zelf, ofnie ? _O-

Heb wel een betonboor voor je hoor :)

Phr3ak...volgens mij "loopt" het hier niet zo lekker.

Net als in de kroeg ga je daar staan waar je gelijkgezinde vind en waar je aansluiting vind. Op eoa manier heb ik niet het idee dat je hier op je plaats bent.
Sterker nog, volgens mij heeft jouw aanwezigheid best een negatieve invloed op de sfeer hier. Best al lang ook.
De wereld is hard, maar hier zul je toch echt iets mee moeten doen.
Er word domweg teveel over je postgedrag mn in dit topic geklaagd om t te kunnen blijven negeren. Deal whit it!!

nee, ik ga hier geen discussie over aan, wat er staat is duidelijk genoeg en dit topic verdient beter dan hierdoor aangetast te worden.
 
wat boeit mij die Spiek nou, ik hoef niet met haar te trouwen hoor, gewoon wijn drinken en daarna proberen een kindje te maken, meer niet.

tis al 2005 hoor
how thoughtfull

vodkat drinkt geen wijn=1 minpunt
vodkat weet niet een of ze kinderen wilt=2 minpunten
vodkat gaat al helemaal niet trouwen,zelfs met mij niet.

je kunt beter eerst eens aan de vrouw waar je wat mee wilt ondernemen vragen wat ze daadwerkelijk van je willen.
dan zijn vodkat en jij gauw uitgepraat denk ik ;)
 
how thoughtfull

vodkat drinkt geen wijn=1 minpunt
vodkat weet niet een of ze kinderen wilt=2 minpunten
vodkat gaat al helemaal niet trouwen,zelfs met mij niet.

je kunt beter eerst eens aan de vrouw waar je wat mee wilt ondernemen vragen wat ze daadwerkelijk van je willen.
dan zijn vodkat en jij gauw uitgepraat denk ik ;)


met zo een instelling krijg je nooit een schatje in elk stadje. :N

dat gezever doen ze maar bij hun vriendje, gelul over dromen en wensen etc
 
how thoughtfull

vodkat drinkt geen wijn=1 minpunt
vodkat weet niet een of ze kinderen wilt=2 minpunten
vodkat gaat al helemaal niet trouwen,zelfs met mij niet.

je kunt beter eerst eens aan de vrouw waar je wat mee wilt ondernemen vragen wat ze daadwerkelijk van je willen.
dan zijn vodkat en jij gauw uitgepraat denk ik ;)
Trouwen is niet nodig, wij gaan hokken hé lieffie :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan