Witte Triumph Speed Triple 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikzelf denk er zo over:

flyscreen: :Y
duo afdekkap: :N
bellypan: :N
zwart remvloeistof reservoir :Y
kentekenplaathouder inkorten :Y
andere (lees TNT-)spiegels :Y
zwart i.p.v. fiets-stuur :Y
LED knippers :Y

Resultaat: mijn brommer ;)
Goh, het wordt steeds moeijlijker nu. Geen afdekkap??? Vond het voor die van mij juist wel mooi staan. Het contrast met het zwarte zadel heeft wel wat.
Het zwart remvloeistof reservoir vergeet ik effe. Doe ik wel als ik mijn remvloeistof moet vervangen. Wat betreft spiegels, ik heb nog een setje van mijn oude triple liggen (rechthoekig) denk dat ik die monteer, al zijn die van jou Eric, wel erg stijlvol. Wel prijzig denk. Stuurtje is ook mooi... TOPFIETS zo!
 
Ik denk dat het afdekkapje op jouw brommer weldegelijk mooi kan staan, vanwege de contrasterende kleur met de buddy.
Bij zwart op zwart (in mijn geval) vind ik het geen toevoeging, maar dat is mijn persoonlijke mening ;)
 
Thx, snap ut! Wilde vandaag op de Speed gaan maar moet een huurauto terug brengen in Weesp. Waardeloos!!!
 
Heeft iemand de specs van de triumph bij de hand ?

Uiteraard in het Engels ;)

Specification:
ENGINE

Type
Liquid-cooled, DOHC, in-line 3-cylinder

Capacity
1050cc

Bore/Stroke
79 x 71.4mm

Compression Ratio
12.0:1

Fuel System
Multipoint sequential electronic fuel injection

Ignition
Digital – inductive type – via electronic engine management system

TRANSMISSION

Primary Drive
Gear

Final Drive
X ring chain

Clutch
Wet, multi-plate

Gearbox
6-speed

CYCLE PARTS

Frame
Tubular, fabricated aluminium alloy perimeter

Swingarm
Single-sided, aluminium alloy with eccentric chain adjuster

Front Wheel
Alloy 5-spoke, 17 x 3.5in

Rear Wheel
Alloy 5-spoke, 17 x 5.5in

Front Tyre
120/70 ZR 17

Rear Tyre
180/50 ZR 17

Front Suspension
45mm USD forks with dual rate springs and adjustable preload, compression and rebound damping

Rear Suspension
Monoshock with adjustable preload, compression and rebound damping

Front Brake
Twin 320mm floating discs, 4 piston radial calipers

Rear Brake
Single 220mm disc, 2 piston caliper

DIMENSIONS

Length
2115mm

Width (Handlebars)
780mm

Height
1250mm

Seat Height
815mm

Wheelbase
1429mm

Rake/Trail
23.5°/84mm

Dry Weight
189kg

Fuel Tank Capacity
18 liters

PERFORMANCE (Measured at crankshaft to DIN 70020)

Maximum Power
130PS at 9,100rpm

Maximum Torque
105Nm at 5,100rpm

Warranty
2 years, unlimited mileage

Service Intervals
10000 kilometers or one year, whichever comes first


Price (Nederland) € 12.390,- incl. BTW en BPM excl. rijklaarmaak- en legeskosten
 
en later, met ander reservoir en LED knippers:

LED knippers alleen vóór of ook achter?
Mijn ervaring is dat je ze achter nauwelijks ziet oplichten :N (dus gevaarlijk). Heb ze daarom ook alweer vervangen.

PS
Eigenlijk zijn we nu bezig met een tweede algemeen Triple topic. Is dat wel handig? :?
 
LED knippers alleen vóór of ook achter?
Mijn ervaring is dat je ze achter nauwelijks ziet oplichten :N (dus gevaarlijk). Heb ze daarom ook alweer vervangen.

Ik wacht ook eigenlijk op knipperlichten in het achterlicht, dus heb nu iets tijdelijks:

k_DSC01711.JPG


Hopelijk zijn die in het achterlicht wel duidelijk :?

PS
Eigenlijk zijn we nu bezig met een tweede algemeen Triple topic. Is dat wel handig? :?

Laat K3 het maar zeggen
;) :Y
 
Meeste stemmen gelden, als jullie vinden dat het verwarrend is dat dit topic openstaat moet ie maar gesloten worden. Jullie medestrijders mogen het zeggen!
 
Wat ik vragen wilde. Dat wit is dat nu een toegvoegde kleur voor 2006 of hoe zit dat? Komen er dan nog meer kleuren?
:]
 
De overige kleuren voor 2006 zijn de reeds bestaande.
- Jet Black
- Neon Blue
- Scorched Yellow

Heel apart hoor zo'n wit-zwarte fiets :9

Maar eigenlijk mis ik wel een kleur in het 2006 palette. Ik ben namelijk heel benieuwd hoe zo'n 2005/2006 triple eruit zou zien in de meest heftige kleur (na zwart tenminste :+ ) die er bestaat voor een triple: roulette green :Y
 
Bij Brabant Motors hebben ze helemaal niet verteld dat er een witte uitkwam.
Is die van jouw een keer in het echt te bezichtigen of heeft Stan er nog een staan toevallig? :}
 
Bij Brabant Motors hebben ze helemaal niet verteld dat er een witte uitkwam.
Is die van jouw een keer in het echt te bezichtigen of heeft Stan er nog een staan toevallig? :}
Stan heeft er niet meer 1 in het wit staan. Ik woon in de buurt van Haarlem, werk in Amsterdam, kom ook regelmatig in Lisse dus zeg maar wanneer je wil/kan, kom ik langs als je in de buurt woont...
 
Eigenlijk zijn we nu bezig met een tweede algemeen Triple topic. Is dat wel handig? :?

Meeste stemmen gelden, als jullie vinden dat het verwarrend is dat dit topic openstaat moet ie maar gesloten worden. Jullie medestrijders mogen het zeggen!

Slotje lijkt me het beste, maar doe je dat niet, dan zou je in je openingspost kunnen verwijzen naar ´t algemene topic. Denk echter dat dat niet zoveel uit zal halen, dus.........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan