Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 13

Welke demper op Guppie z'n nieuwe Zed?

  • Two Brothers

    Stemmen: 6 31,6%
  • Muzzy

    Stemmen: 0 0,0%
  • Remus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Laser Hotcam/Extreme

    Stemmen: 3 15,8%
  • Yoshimura (indien beschikbaar op de Z750)

    Stemmen: 2 10,5%
  • Akrapovic

    Stemmen: 4 21,1%
  • Arrow

    Stemmen: 2 10,5%
  • Overige (Bos, Mivv, Micron, etc, etc, etc)

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is leuk zo'n protest maar met alleen aan paar motorrijders haal je niks uit in Den Haag.
Kunnen we beter nog een paar andere instanties uitnodigen zo als b.v de MAG, KNMV, ANWB, LOOT en misschien nog wat vervoerders verenigingen.
Samen sta je dan misschien wel sterk, al moet je natuurlijk wel ergens beginnen en krijg je hier mee andere mensen wel aan het denken.
ff nog verder lezen :Y :Y :Y :Y want die doen ook mee

ps: goeden morguh :W
 
Goedemorgen allen! :W:^

Wij willen piccies! :+
full





:+
 
@ all: Moge





@ In Da House + galli: zijn jullie er ook vanaaf :] :] :] :]
Ik heb wel zin om te rijden vanavond maar mijn dochtertje is ziek (koorts,) dus onder voorbehoud. Zo ja dan kom ik naar de MacSpijk.......
 
Bon giorno!!! :W

Ben ik weer. Even een paar daagjes Italie achter de rug. Lekker hoor, zon, zee, strand, pizza, proscecco, pasta, capucino.... :Y

Lekker ook op terrasjes gezeten, voorbij komend gebeuren bekijken. Heerlijk land toch, de (motor)scooters vlieger er je om de oren. Het is toch wel een echt motorland. Allemaal lekkere nakeds en supersports, maar het meest SCOOTAHS! Leuke dingen zoals een Yam T-Max 500. Heb ze gezien met Supersport uitlaten eronder :} brrrroaaaam
Staan in de top 10 van best verkochte motoren maar 5 echte brommers.

Beschermende kleding bestaat daar alleen maar uit: HELM. En die zet je maar losjes op je kop :X want anders gaat je mooie italiaanse kapsel door de war 8-)

Nu weer ff werken. Straks mijn Zetje naar de dealert brengen: beurtje en hyperpros! Krijg een Z1000 als leenmotortje mee.... kijken of dat een beetje rijdt vergeleken met de mijne :X

PS. Wisten jullie al dat Dr. Rossi voor volgend jaar een testcontract bij ferrari heeft afgesloten :Y
Zijn tijden vd laatste test zijn geheim gehouden... maar gerucht gaat dat ze binnen sec. van Schumachers ronderecord waren...
 
Morgen krijgt m'n Z1000 vers rubber: BT014 voor en achter. Ik verheug me er nu al op. Zal wel weer een beetje strakker/makkelijker sturen dan de vlakgereden achterband die er nu onder zit. Wordt nog goed weer ook, dus ik ben wel een dagje :] :] :] 8-) :)
 
Denk dat het inruilen gaat worden })


Maar wel Zilvur dan..... maar dat Zilver vd de 1000 is MAT, vind ik mijne mooier Zilverderiger, als het ware, zouk ma zegguh....

Neeeeeee nog niet. Die 750 snort nog lekker de berg op en met die Hypers moet het nog beter gaan. Remmen doe ik toch niet, dus daar heb ik geen betere remmen voor nodig :X Misschien laters een x....
 
PS. vanmorgen nog ff lekker een Audi RS6 de snelweg op gejaagd }) Hij dacht vast dat ie sneller was, maar dat töffli zat met acceleren al (bijna) naast hem, was vriendelijk en liet hem voor gaan, de rs6 gaf gas en in zijn spiegeltje werd dat töffli niet kleiner.... *O*

110 pk vs 500 pk, 10.000 CHF vs. 120.000 CHF en wie wint er? De gewone Z-man :] *O*
 
Voor wie morgen niks beters te doen heeft... ik ga de Ardennenrit nog eens proefrijden. Bepalen waar we iets kunnen eten en drinken. Uitkijken voor een geschikte fotoshoot-plaats e.d.
Wie mee wilt, graag een seintje voor acht uur morgenvroeg. Vertrekplaats zoals voorzien bij de rit en start te 10h00.
 
PS. vanmorgen nog ff lekker een Audi RS6 de snelweg op gejaagd }) Hij dacht vast dat ie sneller was, maar dat töffli zat met acceleren al (bijna) naast hem, was vriendelijk en liet hem voor gaan, de rs6 gaf gas en in zijn spiegeltje werd dat töffli niet kleiner.... *O*

110 pk vs 500 pk, 10.000 CHF vs. 120.000 CHF en wie wint er? De gewone Z-man :] *O*


Het blijft leuk hé....autotje pesten. Ik had een tijdje geleden het zelfde met een porsche 911 carrera 3 (geloof ik) drie stoplichten achter elkaar.... de 1e de porsche ligt voorsprong geven... de 2e gelijk op blijven.... de 3e het stront voor de ogen rijden }) 8-) O-) :Y :W
 
Voor wie morgen niks beters te doen heeft... ik ga de Ardennenrit nog eens proefrijden. Bepalen waar we iets kunnen eten en drinken. Uitkijken voor een geschikte fotoshoot-plaats e.d.
Wie mee wilt, graag een seintje voor acht uur morgenvroeg. Vertrekplaats zoals voorzien bij de rit en start te 10h00.

zou wel willen..... maar moet helaas werken :( :+
 
Voor wie morgen niks beters te doen heeft... ik ga de Ardennenrit nog eens proefrijden. Bepalen waar we iets kunnen eten en drinken. Uitkijken voor een geschikte fotoshoot-plaats e.d.
Wie mee wilt, graag een seintje voor acht uur morgenvroeg. Vertrekplaats zoals voorzien bij de rit en start te 10h00.
Ik vind werken nou niet iets beters... maar het moet wel... :X
en ik ben natuurlijk Zed loos... '(
 
kost dat? en past ie ook op een Z1000

Ben al tevreden als ik er 50€ voor krijg en ben niet zeker of hij op de Z1000 past. Blok is wel 't zelfde en de aansluitstukken zijn op 't blok voorzien. Maar ze hebben zowel voor de Z750 als voor de Z1000 een andere bestelnummer, maar dat zou evengoed met de verschillen in lak kunnen te maken hebben (metaalkleur voor de 1000). Misschien zijn de uitsparingen voor de uitlaatbochten wel anders, maar 'k denk dat dat wel aan te passen valt. Er is zowiezo toch al herstel- en spuitwerk aan hé :X
 
HEY MENSEN!!!!


deze z1000 rijder is hard op zoek naar een tweede hans duozit!
WIE zou mij daar aan kunnen helpen??? :} over de prijs kunnen we het wel eens worden! :Y :Y
laat wat van je horen PLEASE als je me kunt helpen!
of mail eventueel hansokel0611@hotmail.com
lots of greeeeeets
 
belangrijk


Mega meeting op het binnenhof!!!
doe mee als je kunt *O* *O* *O*
ff lezen :Y :Y
is een goed doel :) je zelf dus 8-) 8-) 8-)


:z heb nachtdienst, wel een goed doel!!


Thuis ff overlegd en ok ik ben er om ongeveer 19.30 C-U by d Mac. *O* *O*


lees ik het goed: McDonalds spijkenisse

.... dat ik niet weer verkeerd sta ;)



Ik heb wel zin om te rijden vanavond maar mijn dochtertje is ziek (koorts,) dus onder voorbehoud. Zo ja dan kom ik naar de MacSpijk.......


Da's niet zo mooi, beterschap!

Jij had er toch een BT020 onder gezet?? Hoe beval ie??


Maar wel Zilvur dan..... maar dat Zilver vd de 1000 is MAT, vind ik mijne mooier Zilverderiger, als het ware, zouk ma zegguh....


*O* *O* *O*
full
*O* *O* *O*
 
van z-crew horen we ook niet zoveel meer.
ik ben toch wel benieuwd hoe het nu met zijn zed staat.
Die had nou zo langzamerhand toch wel klaar mogen zijn :Y



Of hij heeft wat anders aangeschaft!.......de vallende "Z"iekte onder de Zedjes zet je toch aan 't denken hè?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan