Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 13

Welke demper op Guppie z'n nieuwe Zed?

  • Two Brothers

    Stemmen: 6 31,6%
  • Muzzy

    Stemmen: 0 0,0%
  • Remus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Laser Hotcam/Extreme

    Stemmen: 3 15,8%
  • Yoshimura (indien beschikbaar op de Z750)

    Stemmen: 2 10,5%
  • Akrapovic

    Stemmen: 4 21,1%
  • Arrow

    Stemmen: 2 10,5%
  • Overige (Bos, Mivv, Micron, etc, etc, etc)

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nu 4750km weg en het loopvlak is al bijna glad, dit bandje gaat wel erg hard vind ik!! Maar eens orienteren voor een geschikte hardere opvolger.

Michelin Pilot Road is ook wat meer tour/sportief, maar ik zou pas eventueel op een ander merk overgaan als je ook de voorband vervangt.
Ik heb een collega die erg tevreden is over zijn Maxxim banden, maar ik hou het toch liever bij bridgestone of michelin...........Da's nie leuk! Gaat het al beter??

Met de auto met dit weer???? :N :N -O-
Het gaat al weer wat beter gelukkig. Ik was met het koekblik ja, ik moest mijn twee meiden naar oma brengen en weer ophalen.
 
Inderdaad jammer dat je er niet was, maar ja de kleine gaat voor ondanks alles dat heb ik ook maar dan met drie van die kids.

We hebben een mooi rondje gedaan even grof geschetst:
mc spijk - Hoogvliet - poortugaal - Rhoon - smitshoek - Barendrecht (carnisselande) naar centrum een lus gemaakt - door de heijnenoord tunnel -
Oud-beijerland - klaaswaal - Numansdorp - nieuw-beijerland - pondje hekelingen - simonshaven - zuidland - heenvliet - brielle.

Bij de honky-tonk op het terras gezeten en nog wat gedronken perfecte avond gehad.



*O* *O* *O*
Ik heb duidelijk wat gemist! maar ik hou het in de gaten hier.
 
Mega mini Z-et meeting van........ 2 motoren. ;) :Y :X

FF na het werk een stukkie gassen..... samen met Ronz.... die weer een aanvaring met oom agent. ;( .... het bekende verhaal over de kenteken plaats, knippers en of ze echte aan het zoeken waren een nieuw met stip op nr. 1 de afmeting van de spiegels..... Ja er werd een meetlint bij gehaald. :+

Maar RonZ heeft zich er weer mooi uit geluld en met een waarschuwing er vanaf gekomen. de maZZel pik |( :} })

full


hij is nog wat donker maar daar wordt aan gewerkt
 
en hebben de kawa's tegenwoordig ook een sleutel met startonderbrekers "inmobilizer" en is dit het zelfde systeem dat honda handteerd?
de 1000 heeft die immobilizer al vanaf dit modeljaar
of het hetzelfde is als dat van honda weet ik niet

bye the way; wanneer maak je nou je zin een keer af?
ik zie als onderschrift "een dag zonder motor is een da"

je lijkt pina wel met zijn "to"
 
Zijn hier alleen de nieuwe Z's welkom? })

foto29up.jpg


Tis een echt beauty ja.. _O- Er blijft toch niet veel van de Z750 over wanneer ik er mee klaar ben. })
 
Ik heb vandaag de Ardennenrit nog eens gereden om de drink-, eet- en rustplaatsen vast te leggen en de laatste aanpassingen te "gps-sen" en 't is echt een zalige rit (volgens mij toch)... :]

Er zijn eigenlijk twee hoofddoelen, een circuit-achtig stuk en een superbochtig weggetje. De verbindingswegen mogen er ook wezen. Mag wel ook, heeft bloed, zweet en tranen gekost om 't zo te krijgen... :9~

De afwezigen zullen ongelijk hebben... :P


:] :] :] *** Update Ardennenrit *** :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Zijn hier alleen de nieuwe Z's welkom? })

(Afbeelding)

Tis een echt beauty ja.. _O- Er blijft toch niet veel van de Z750 over wanneer ik er mee klaar ben. })

Ja hoor, je bent welkom. We kunnen toch niet onze voorouders weigeren :?

Wat ga je er allemaal aan doen? Een hoop denk ik... maar toch wel een beetje een origineel of wordt het een heeeeeel ander geval? Voor ratbikes verwijs ik je naar een ander topic ;)
 
nAvond menZuh!

Heb dus vandaag mijn eigen Z weer opgehaald met de nieuwe Hyperpros erin......









*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Even een rondje op mijn thuiscircuit gereden: helemaal super! Merk toch echt verschil. Heb er ff een paar hobbelige bochten mee gereden en hij blijft nu een stuk strakker. Achter ook een tik harder gezet. Kan nu harder de hobbelige bochten doorknallen :] was misschien een beetje te enthousiast; voorwiel voelde ik een x wegglijden... oeps :X
 
nAvond menZuh!

Heb dus vandaag mijn eigen Z weer opgehaald met de nieuwe Hyperpros erin......









*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Even een rondje op mijn thuiscircuit gereden: helemaal super! Merk toch echt verschil. Heb er ff een paar hobbelige bochten mee gereden en hij blijft nu een stuk strakker. Achter ook een tik harder gezet. Kan nu harder de hobbelige bochten doorknallen :] was misschien een beetje te enthousiast; voorwiel voelde ik een x wegglijden... oeps :X

is het echt zo'n verbetering?
ik zit er ook aan te denken.
ik dacht eerst aan wavediscs maar dat wordt te prijzig vind ik.
dan heb je meer aan andere veren komt nl. ook de veiligheid ten goede.
 
Ik had wel een goed vergelijk met de 1000. Ik ben met de 1000 van werk naar dealert gereden en daarna natuurlijk op mijn 750. Dan lijkt het qua vermogen toch wel een stappie terug '(

Maar ff wennen, gas goed openschroeven en ik was weer erg blij. En mijn eigen kleur he.... *O*

Ok, nu genoeg over vergelijkingen. Vroeg me trouwens af waar Dweezy gebleven is....

Z-crew leeft ook nog las ik. Maar zijn naftak nog niet :? Was dat niet de benzine-tank?
 
Ik had wel een goed vergelijk met de 1000. Ik ben met de 1000 van werk naar dealert gereden en daarna natuurlijk op mijn 750. Dan lijkt het qua vermogen toch wel een stappie terug '(

Maar ff wennen, gas goed openschroeven en ik was weer erg blij. En mijn eigen kleur he.... *O*

Ok, nu genoeg over vergelijkingen. Vroeg me trouwens af waar Dweezy gebleven is....

Z-crew leeft ook nog las ik. Maar zijn naftak nog niet :? Was dat niet de benzine-tank?

dweezy zit tegenwoordig in het leger (is dus zandhaas) dus die heeft door de weeks geen tijd meer.
en een naftbak is idd de tank.
 
Ja hoor, je bent welkom. We kunnen toch niet onze voorouders weigeren :?

Wat ga je er allemaal aan doen? Een hoop denk ik... maar toch wel een beetje een origineel of wordt het een heeeeeel ander geval? Voor ratbikes verwijs ik je naar een ander topic ;)


Ga er proberen zo veel mogelijk aan te veranderen. Beetje een wannabee streetfighter. ;)
Usd voorpoten en een andere achterbrug staan oa op m'n verlanglijstje.. :)

Origineel houden gaat niet lukken. Van deze Z is niet veel over en veel onderdelen zijn niet te vinden.
 
is het echt zo'n verbetering?
ik zit er ook aan te denken.
ik dacht eerst aan wavediscs maar dat wordt te prijzig vind ik.
dan heb je meer aan andere veren komt nl. ook de veiligheid ten goede.

Ja het is toch wel een echte verbetering. In het begin istie net zo «zacht» als de origineel, maar met hard remmen of met echt hobbelig wegdek wordt ie progressiever istie steviger, gaat niet zo snel stuiteren. De kosten zijn het niet. Zon zetje (veren en olie) is goed te betalen en mijn dealert heeft het in een uurtje erin zitten.

Wavediskjes zijn inderdaad erg mooi, maar hij gaat er niet beter van remmen, kan je geld dus beter in andere dingen investeren.

Btw: als je van de 1000 afstapt merk je wel veel verschil met de remmen vd 750. Dan wens je die vd 1000 :Y
 
Ga er proberen zo veel mogelijk aan te veranderen. Beetje een wannabee streetfighter. ;)
Usd voorpoten en een andere achterbrug staan oa op m'n verlanglijstje.. :)

Origineel houden gaat niet lukken. Van deze Z is niet veel over en veel onderdelen zijn niet te vinden.

als je regelmatig een paar piccies post kunnen we het blijven volgen.
igg veel plezier en succes gewenst bij de verbouwing cq renovatie.
 
Ja het is toch wel een echte verbetering. In het begin istie net zo «zacht» als de origineel, maar met hard remmen of met echt hobbelig wegdek wordt ie progressiever istie steviger, gaat niet zo snel stuiteren. De kosten zijn het niet. Zon zetje (veren en olie) is goed te betalen en mijn dealert heeft het in een uurtje erin zitten.

Wavediskjes zijn inderdaad erg mooi, maar hij gaat er niet beter van remmen, kan je geld dus beter in andere dingen investeren.

Btw: als je van de 1000 afstapt merk je wel veel verschil met de remmen vd 750. Dan wens je die vd 1000 :Y
de 1000 heeft ook eev 4zuigerremklauw en de 750 een 2zuigerremklauw.
dus dat mag wel wat verschil maken.
 
Ik heb vandaag de Ardennenrit nog eens gereden om de drink-, eet- en rustplaatsen vast te leggen en de laatste aanpassingen te "gps-sen" en 't is echt een zalige rit (volgens mij toch)... :]

Er zijn eigenlijk twee hoofddoelen, een circuit-achtig stuk en een superbochtig weggetje. De verbindingswegen mogen er ook wezen. Mag wel ook, heeft bloed, zweet en tranen gekost om 't zo te krijgen... :9~

De afwezigen zullen ongelijk hebben... :P


:] :] :] *** Update Ardennenrit *** :] :] :]



ik heb het er thuis nog eens even overgehad, dus voor mij geldt:
-dnbok (bevestigd, bij slecht weer 25 sept.)

knutsel weet de datum nog niet.
met dit weer kan het ook zomaar de 18e worden.
dan neem ik het risico niet om een week later met slecht weer te gaan.



ik moet zeggen knutsel is zo gek nog niet :Y :Y


@ maestro: kan jij evt. ook de 18e. :} :Y :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan