't grote Triumph Speed Triple/Speed Four-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kentekenplaathouder:
full




Die van metaal, dezelfde dus toch. Dan heb je nog wel iets van een soort hoeklijntje nodig voor je knippers toch??? Ik dacht dat er een kunststof model op de markt was. Dat is ons misverstand denk. Verkoopt Brabant motors ook die metalen die Stan heeft liggen? Do you know?

Hij is van zwart metaal, en er zitten vaste hoekjes aan voor de knippers.
Stan heeft 'm voor mij bij Brabant Motors vandaan laten komen, dus ja, is dezelfde.
 
Heb net mijn s4 in de schildpaddenwas gezet echt super bling bling *D :9~ !!
Wist niet eens datie zo kon blinken......heb weer een nieuwe hobby naast motorrijden nu ook motor poetsen :Y
Wanneer kan ik 'm komen brengen? O-)
Wil je de mijne dan ook even gelijk poetsen? Ben ik niet meer aan toegekomen
sinds m'n vakantie :P
Heb alleen nog maar het tape eraf gehaald (ivm de tas die'k achterop had)
Ik wil eerst! :(


:+
 
:9 ook niet slecht ;)
Die van jou is ook niet slecht hoor :)

Zit wel heel anders bevestigd dan die van jou: Bij jou zit 't nippeltje aan de zijkant, bij mij aan de onderkant van het potje.








(zullen wel weer opmerkingen op komen)
 
leuk hoor, een nieuw topic.
mijn tripletje staat in de garage, maar ik mag er nog niet op rijden -O-

21 sept wordt ie gekeurd. Ik heb net de papieren binnen *O*
Als ik het zo eens bekijk stelt het niet zo heel veel voor. Je moet alleen overal weer een smak met geld op tafel leggen... |(

maarreh...ik wil meer foto's zien :9
Arme jij!!!! '(


Wat zei je, meer piccies??.......
full
 
Kentekenplaathouder:
(Afbeelding)Hij is van zwart metaal, en er zitten vaste hoekjes aan voor de knippers.
Stan heeft 'm voor mij bij Brabant Motors vandaan laten komen, dus ja, is dezelfde.

Is dat op maat gemaakt voor NL nummerplaten of kan het ook perfect gebruikt worden voor Belgische nummerplaten (smaller maar hoger) ??

Fotootje zonder de nummerplaat misschien?
 
Is dat op maat gemaakt voor NL nummerplaten of kan het ook perfect gebruikt worden voor Belgische nummerplaten (smaller maar hoger) ??

Fotootje zonder de nummerplaat misschien?
Ja, kan gebruikt worden voor de belgische platen volgens mij: de houder is smaller dan de nederlandse plaat, en omdat de belgische platen langer zijn maakt de lengte van de houder niets uit.

Heb geen piccie zonder plaat :N , sorrie!
 
Kentekenplaathouder:
(Afbeelding)Hij is van zwart metaal, en er zitten vaste hoekjes aan voor de knippers.
Stan heeft 'm voor mij bij Brabant Motors vandaan laten komen, dus ja, is dezelfde.
Ooooooooh!!! Mooi!!! K3-tje wil uhm ook hebbuh... Heeft ie er nog 1 liggen?
Wat moet dat kosten??? Moeilijk te monteren of een eitje...
 
Ooooooooh!!! Mooi!!! K3-tje wil uhm ook hebbuh... Heeft ie er nog 1 liggen?
Wat moet dat kosten??? Moeilijk te monteren of een eitje...
Thankx! :}

Bij Brabant Motors kost-ie €59, maar ik heb de verzendkosten natuurlijk ook moeten betalen.
Dit is dus niet degenen die jij hebt gezien!?

Kweenie of ik van de week nog bij Stan kom, maar dan vraag ik 't wel ff
Makkelijke montage.
 
Thankx! :}

Bij Brabant Motors kost-ie €59, maar ik heb de verzendkosten natuurlijk ook moeten betalen.
Dit is dus niet degenen die jij hebt gezien!?

Kweenie of ik van de week nog bij Stan kom, maar dan vraag ik 't wel ff
Makkelijke montage.
Hoi,

Nee, volgens mij niet. Die ik gezien heb lag in de vitrine en had dacht ik geen bevestigingspunt voor de knippers, tenminste... niet een hoek van 90 graden dat haaks op de houder staat... Vreemd, snap d'r nix van. STAAT ECHT HEFTIG HOOR OVERIGENS!
 
Arme jij!!!! '(


Wat zei je, meer piccies??.......
piccie

:} ja!!! Zo zie ik het graag :9~
Helaas staan de plaatjes van mijn motor op de andere pc, dus binnenkort zal ik ook weer eens een paar mooie tripletjes posten *O*

Ik kan niet wachten tot de 21ste. Dan kan ik in ieder geval weer eens even rijden! Ik heb mijn eendags-kenteken al klaarliggen :Y
EN nu maar hopen op een mooie nazomer en veel mooie herfstdagen *D
 
Hoi,

Nee, volgens mij niet. Die ik gezien heb lag in de vitrine en had dacht ik geen bevestigingspunt voor de knippers, tenminste... niet een hoek van 90 graden dat haaks op de houder staat... Vreemd, snap d'r nix van. STAAT ECHT HEFTIG HOOR OVERIGENS!

Je kan ook zelf wat knutselen natuurlijk: ;)

k_DSC01707.JPG


k_DSC01711.JPG


k_DSC01716.JPG


Kost weinig, alleen wat vrije tijd en wat afval van Sun ;)
 
Hoi,

Nee, volgens mij niet. Die ik gezien heb lag in de vitrine en had dacht ik geen bevestigingspunt voor de knippers, tenminste... niet een hoek van 90 graden dat haaks op de houder staat... Vreemd, snap d'r nix van. STAAT ECHT HEFTIG HOOR OVERIGENS!
Nogmaals thanx!! :} :} :}

Die in de vitrine was volgens mij dezelfde: Was namelijk de mijne! })
Je kan ook zelf wat knutselen natuurlijk: ;)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Kost weinig, alleen wat vrije tijd en wat afval van Sun ;)
Blijft ook een hele mooie oplossing! :Y

Maar ik zocht er echt eentje die er gewoon als fabrieksmateriaal uitzag, vandaar dat ik voor deze ging.






PS: Ik heb dat ene puntje onder 't kontje laten zitten, maar had er ook nog af gekunt. Heb 't laten zitten omdat op deze manier de kentekenplaatverlichtingsarmatuur (mooi scrabblewoord) niet te zien is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan