't grote Triumph Speed Triple/Speed Four-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
van harte *O* (trouwens niet iedereen doet zn benzinedop van het koekblik op slot ;) )catch my...

Pina,mocht je nog wat tijd hebben wil jij dan een close-upje maken van je hoes met de tas en bevestiging(foto mag vergezeld van vrouwelijk schoon hehe).
ben zelf serieus van plan aankomend jaar naar isle man te gaan,heb je nog nuttige tips o.i.d

Die heb ik wel ;) : boeken via de KNMV, ben je voor minder dan €500 klaar. Komen alleen nog kosten voor boot naar de UK bij. Maar dat valt in het voorseizoen ook wel wat mee!
 
Welke helm bij welke Speed Triple rijder?

Ik rij voorlopig nog met mijn Nitro N1000V op mijn Scorched Yellow Speed Triple.
Ik had de helm gekocht ten tijde van mijn blauwe Hornet 600.
n1000v_08.jpg


Geen aanrader, veel windgeruis, hoe ouder de helm wordt hoe meer !! Als ik zonder oordopjes weg ben, beklaag ik het mij gegarandeerd nadien. Helm ziet er wwel mooi uit en zat in ht begin ook lekker, nu al heel wat minder.
 
Laatst bewerkt:
Welke helm bij welke Speed Triple rijder?

Als brildragende medemens rijd ik rond met een matgrijze Schuberth Concept. Is makkelijk met opzetten en er zit al een zonnebril ingebouwd. :Y

Wel een tikje degelijk (lees: BMW-ig), maar het comfort is super en de kleur past vrijwel overal bij.

Schuberth.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoop ik ook :] ben juist bijna v/d baan gereden door een dom wicht in een saab :(
Ik was een bocht aan het nemen aan 90 (voorrangsweg) en dat wijf rijdt gewoon de baan op zonder te kijken |( ik moest naar links uitwijken tot op de wegstrook voor de tegenliggers (zat mss 10cm plaats tussen mij en de voorbumper v/d saab :o ) en hem dan naar rechts gooien om de bocht nog te kunnen halen, ben wel blij dat ik niet geremd heb anders zat ik hier nu niet :Y
Welkom in de wondere wereld van de niet-oplettende automobilisten! :(
Het zal je nog wel vaker overkomen dat ze je niet opmerken, wat dus betekent dat je zelf dubbel moet opletten. Let vooral op het gezicht van de automobilist: kijk of hij/zij je ziet!
 
Ok zal ik doen :Y ,hier een pic van mijn helm(en) draag meestal de shoei-xr100 voor te posen /mooi weer rijden mijn agv voor s'nachts/winter en die lelijke om korte afstanden te doen en ook om ergens achter te laten (een kras meer of minder maakt niet uit) *D
full
Welkom in de wondere wereld van de niet-oplettende automobilisten! :(
Het zal je nog wel vaker overkomen dat ze je niet opmerken, wat dus betekent dat je zelf dubbel moet opletten. Let vooral op het gezicht van de automobilist: kijk of hij/zij je ziet!
 
Welkom in de wondere wereld van de niet-oplettende automobilisten! :(
Het zal je nog wel vaker overkomen dat ze je niet opmerken, wat dus betekent dat je zelf dubbel moet opletten. Let vooral op het gezicht van de automobilist: kijk of hij/zij je ziet!

Het gezicht zegt ook niet alles! Ik heb het meegemaakt dat een ouwe bokkel$l me recht aankeek en toch de voorrangsweg op reed. :(

Schijnt dat het ook psychisch is, waarbij mensen (vracht)auto's, voetgangers, fietsers etc. wel opmerken, maar motorrijders gewoonweg vergeten in dat rijtje en daardoor als het ware "door je heen kijken".

Verwacht dus het onverwachte en wees altijd voorbereid!
 
van harte *O* (trouwens niet iedereen doet zn benzinedop van het koekblik op slot ;) )catch my...
Boefje!!! :+
ben zelf serieus van plan aankomend jaar naar isle man te gaan,heb je nog nuttige tips o.i.d
Ik denk dat je voor volgend jaar al te laat bent. |(

't Beste is om 'n hotelletje te nemen in de hoofdstad Douglas, want daar zijn 's avonds elke dag allerlei festiviteiten, demontraties en biertenten!! :Y
Probeer af en toe 's ochtends vroeg op te staan, en dan over het parcours te gaan rijden/knallen.
Vergeet ook Mad Sunday niet: is de zondag in 't midden, en dan is de mountain-section afgesloten voor tegemoetkomend verkeer. Dan gaat iedereen als een malloot over dat gedeelte van 't parcours, en velen met rare accesoires op de motor (zoals opblaaspoppen, pluche beesten e.d.)......één groot feest :Y ......totdat de sectie weer tijdelijk wordt afgezet omdat er weer een ongeluk is gebeurd (en waar ook regelmatig doden vallen) ;(
Als je definitief gaat zal ik je nog wel wat mooie punten geven waar je kan kijken.
Onthoudt echter dat er gedurende die 2 weken vrij veel ongelukken gebeuren, waarvan behoorlijk wat met fatale afloop (om verschillende redenen: niet op tegenliggers letten, de bocht niet halen, inhalen zonder te kijken of je zelf niet ingehaald wordt).
't Is zo verschrikkelijk gaaf daar (ondanks de ongelukken), dat moet je minstens 1 keer mee hebben gemaakt!! :Y 't Hele eiland staat zo'n beetje in 't teken van 't motorrijden, zelfs de schooltijden worden aan de trainingen en races aangepast! :Y
Denk zelf weer in 2007 te gaan, en ik heb gelukkig kennissen daar wonen waar ik kan pitten :+
 
Pina,mocht je nog wat tijd hebben wil jij dan een close-upje maken van je hoes met de tas en bevestiging(foto mag vergezeld van vrouwelijk schoon hehe).
Nou, hier dan eindelijk (zonder vrouwelijk schoon helaas, maar dat komt nog wel ........... of niet O-) ):

De voorkant (stuurzijde):
full
 
Is het zwartgelakt of gewoon grijs (metaal) aan de bevestigingspunten van je duovoetsteuntjes?

Bij mij gewoon grijs. Ik dacht nochtans ergens gelezen te hebben dat het zwart zou zijn.
 
Is het zwartgelakt of gewoon grijs (metaal) aan de bevestigingspunten van je duovoetsteuntjes?

Bij mij gewoon grijs. Ik dacht nochtans ergens gelezen te hebben dat het zwart zou zijn.

Als je de bevestigingsplek aan het frame bedoelt, dan zijn die bij mij zwart gespoten. Zie ook foto op pagina 1.
De beugel + voetsteun zijn chroomkleurig en bij mijn fiets heb ik ze eraf gehaald.
 
Ok zal ik doen :Y ,hier een pic van mijn helm(en) draag meestal de shoei-xr100 voor te posen /mooi weer rijden mijn agv voor s'nachts/winter en die lelijke om korte afstanden te doen en ook om ergens achter te laten (een kras meer of minder maakt niet uit) *D (Afbeelding)

Hey.. zo'n foto heb ik ook :P :9

full


Shoei XR-900 Chimera II - Helm die ik dagelijks gebruik
Roof Boxer - Met lekker weer. Meestal op de VFR.. korte afstanden
Lazer Revolution - Alleen op de VFR
 
Als je de bevestigingsplek aan het frame bedoelt, dan zijn die bij mij zwart gespoten. Zie ook foto op pagina 1.
De beugel + voetsteun zijn chroomkleurig en bij mijn fiets heb ik ze eraf gehaald.
Idd dat bedoel ik. Bij mij is het dus niet zwart?! Moet ik mij zorgen maken?? Of is het omdat het een gele is??

Iemand anders?
 
Weet je dat wel zeker,die kont lijkt me toch wel echt,het ging nl. om die kont.
Achtervelg n uitlaten zijn in mijn ogen 100% fotoshop. Velg is een gekend model van autovelgen. Uitlaat klopt niert volledig. Knappe fiets dat wel, komtje is dat van een ouder Speed Triple model.
 
Zo even een tourritje van me werk gehad, ff 500+km. Het enige nadeel was dat we in Staphorst verzamelde. Terugweg ging lekker rap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan