't grote Triumph Speed Triple/Speed Four-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tevreden over de Shubert dus? Is ie werkelijk zo veel stiller dan andere helmen? Ik denk ook aan een Shark RSF2 Race of een Arai RX77 of een AGV GP Pro...

Hij is inderdaad een stuk stiller dan mijn Shoei en Arai helmen. En die zonneklep is mooi meegenomen, geen geklooi meer met een vizier wisselen of een zonnebril ;)
 
Eric,

Waar had je trouwens die motorbok van jou vandaan, die rooie!
Kan de post niet meer vinden en hebbie het fotootje nog een x?

Thx,

U vraagt, wij draaien ;)

bok%20achter.jpg


Ik heb hem gebruikt gekocht op ebay.de voor €72,- Niet duur, dacht ik.
 
Tevreden over de Shubert dus? Is ie werkelijk zo veel stiller dan andere helmen? Ik denk ook aan een Shark RSF2 Race of een Arai RX77 of een AGV GP Pro...
Ik heb nog een AGV Rossi Replica in de aanbieding. Een Ti-Tech MotoGP Valentino Rossi replica nieuw in doos, NOOIT gedragen. Size L. Je mag hem voor 399,= hebben. Is een scherpe prijs!!!
full
 
Hee K3,
ik zit morgen tot een uur of 1430 in rotterdam ben denk ik rond 1600 weer in
Nijmegen bij ons op de zaak.
Wil je misschien langs ons dan een bakkie komen doen.
vanaf Grave toch jouw kant weer op. Scheelt mij haastwerk!
Wij zitten op Bijsterhuizen! 8-)
Heb je een mobiel waarop ik je kan bellen? Weet niet hoe laat ik waar ben maar als ik in de buurt ben kan ik altijd kijken. Stuur je nummer maar naar leuveren@hotmail.com als je dat wilt...
 
Ik heb nog een AGV Rossi Replica in de aanbieding. Een Ti-Tech MotoGP Valentino Rossi replica nieuw in doos, NOOIT gedragen. Size L. Je mag hem voor 399,= hebben. Is een scherpe prijs!!!
(Afbeelding)
Thanx voor de aanbieding, maar TiTech past mij spijtig genoeg niet (kin tegen de helm). GPPro zit mij daarentegen bijna als gegoten.
En trouwens een Rossi helm op een Triumph kan ik toch niet maken hé :X :)
 
Heb vandaag weer iets 'leuks' tegengekomen was aan het aanschuiven om een rotonde op te rijden dus ik vertrek in 1 ste schakel naar 2 laat koppeling terug komen (had toen al ingestuurd) geef gas en geen power (Neutraal :X ) heb dan aan +-30 terug koppeling ingetrokken en 'm in zen 1 getrapt en traagjes terug koppeling laten komen mijn achterwiel gleed ff weg en mijn stuur ging de andere kant op :o was wel schrikken maar heb weer gewoon kunnen doorrijden :] Int vervolg iets harder omhoog stampen om naar 2de te gaan :Y

haha! heb ik ook gehad, in zijn neutraal door de rotonde :+

Wat vind je trouwens van de S4's remmen? Vind ze echt te gek :]
 
U vraagt, wij draaien ;)

(Afbeelding)

Ik heb hem gebruikt gekocht op ebay.de voor €72,- Niet duur, dacht ik.



Mooie bok voor weinig,ik gebruik zelf een bok voor een Duc gemaakt door
StarTwin waarvan de as iets schuin omhoog staat zodat de fiets iets naar
links hangt valt ie er nooit vanaf,heb ook nog een keer een originele bok
gekregen maar gebruik die nooit.


Zo tijd om even koffie te gaan drinken.











Ik bedoel een Senseo. :+
 
Brain surgery!

Morgen ochtend gaat de zieke draadboom uit me Speed Four! De verse ligt al klaar. Ze gaan proberen om hem morgen avond weer in orde te hebben.
 
K3,

het was hondeweer dus ik denk nietr dat je deze kant op bent gekomen.
Als het zaterdag redelijk weer is rijden we naar nieuw-vennep (daar is een of andere opening. Misschien dat we kunnen treffen O-)
 
K3,

het was hondeweer dus ik denk nietr dat je deze kant op bent gekomen.
Als het zaterdag redelijk weer is rijden we naar nieuw-vennep (daar is een of andere opening. Misschien dat we kunnen treffen O-)
Alex,

Ben wel geweest maar op de terugweg liep het water in mijn nek, ben dus plat op de tank gaan liggen en naar huis geraced! Sorry. Heb trouwens een kentekenplaat houder en een spatbordje gescoord. Erg strak spatbordje (zie foto).
Van de kentekenplaathouder is op de terugweg mijn achterknipper afgebroken, die had wat weinig "vlees" af fabriek, WAT EEN PECH. Heb Brabant Motors om een nieuw houdertje gevraagd. Wordt vervolgd.
Wat voor een opening is er in Nieuw Vennep. Da's vlakbij dus we spreken wel wat af!
full
 
ziet er inderdaad erg strak uit. Jammer van het weer vandaag. Ben erg benieuwd hoe die kleur nu in het echt is. Moet dus nog maar even wachten.
Heb je wel je ledjes behouden met die nieuwe kenteken plaat?
 
ziet er inderdaad erg strak uit. Jammer van het weer vandaag. Ben erg benieuwd hoe die kleur nu in het echt is. Moet dus nog maar even wachten.
Heb je wel je ledjes behouden met die nieuwe kenteken plaat?
Ja, led achterlicht is behouden en de originele knipperbollen ook. Zal een foto maken als ik de blubber van de bike gespoeld heb...
De witte kleur is erg mooi, maar na 2 ritten in de regen is ie bijna grijs ;(
 
ja waarschijnlijk wel. vind het altijd erg leuk daar :9
Ik kom alleen niet op de motor, aangezien hij woensdag pas gekeurd wordt :X
Ik heb de hele tijd al ontwenningsverschijnselen -O- -O- zolang heb ik al geen motor gereden ;(
 
Ik zie dat je een hugger hebt :P

Kan ik ook wel gebruiken ;)
Klopt, de achterbrug en veer werden gezandstraald dus heb maar een "spatlap" gekocht. Deze is officieel van Triumph, Euro 119,=. Hij past perfect en werkt goed (gister vanuit Grave naar Haarlem gereden!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan