't grote Triumph Speed Triple/Speed Four-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Me motor is weer helemaal ok.

Kon vandaag me motor ophalen, lekker in de regen naar huis gereden. |(
Wel leuk om te zien hoe hard je rijdt. Heb het rustig aan gedaan, 213km/h. Op de N, weet ff niet zo snel welk nummer, vanaf Hillegom over de ringvaart richting Nieuw Vennep. A4 netjes aan de snelheid gehouden, het was te druk. Was me trouwens nog niet opgevallen dat er een heel stuk nog ouderwets KLOTE asfalt ligt en geen zoab.
 
Me motor is weer helemaal ok.

Kon vandaag me motor ophalen, lekker in de regen naar huis gereden. |(
Wel leuk om te zien hoe hard je rijdt. Heb het rustig aan gedaan, 213km/h. Op de N, weet ff niet zo snel welk nummer, vanaf Hillegom over de ringvaart richting Nieuw Vennep. A4 netjes aan de snelheid gehouden, het was te druk. Was me trouwens nog niet opgevallen dat er een heel stuk nog ouderwets KLOTE asfalt ligt en geen zoab.
Is de N207. Ik hoop dat je niet geflistst bent, is nogal een beruchte weg! |(

Blij dat je motor weer helemaal oké is, nou maar hopen dat 't zo blijft :Y ...... zo niet, dan moet je maar vervroegd op de Speed Triple!! :+

Zoab is lekker met de regen, maar met droog weer kan je toch beter of het ouderwetste dichte asfalt rijden hoor!!!!! :]
 
Laatst bewerkt:
Is dat z'n top, of had je nog over? Wat was de situatie...wind en zo.

Niet z'n top, had nog ruim gas over. Maarja, was mij te nat. Ook had ik nog een rugzak op me rug, dus wind technisch was het ook niet al te best. Top ligt, op de teller, ligt boven de 240km/h.
 
zoals jullie wel weten, moet mijn tripletje woensdag gekeurd worden bij de rdw. Nou was ik hem vandaag nog een keer aan het controleren of alles het deed en of dat alles origineel was, kwam ik erachter dat beide koplampen branden bij normale verlichting (dimlicht)? Mag dat? en is dat standaard bij de triple? :?
Ik heb het namelijk wel voor de zekerheid alvast veranderd naar 1 brandende koplamp bij dimlicht en 2 brandende koplampen bij grootlicht.
Ik had bij mijn vorige motor ook dubbel brandende koplampen, maar dat was in ieder geval niet standaard...
 
zoals jullie wel weten, moet mijn tripletje woensdag gekeurd worden bij de rdw. Nou was ik hem vandaag nog een keer aan het controleren of alles het deed en of dat alles origineel was, kwam ik erachter dat beide koplampen branden bij normale verlichting (dimlicht)? Mag dat? en is dat standaard bij de triple? :?
Ik heb het namelijk wel voor de zekerheid alvast veranderd naar 1 brandende koplamp bij dimlicht en 2 brandende koplampen bij grootlicht.
Ik had bij mijn vorige motor ook dubbel brandende koplampen, maar dat was in ieder geval niet standaard...
Bij die van mij (model 2006) branden ze allebeid bij zowel groot als dimlicht.
Succes met de keuring, vergeet je achter reflector niet :)
 
zoals jullie wel weten, moet mijn tripletje woensdag gekeurd worden bij de rdw. Nou was ik hem vandaag nog een keer aan het controleren of alles het deed en of dat alles origineel was, kwam ik erachter dat beide koplampen branden bij normale verlichting (dimlicht)? Mag dat? en is dat standaard bij de triple? :?
Ik heb het namelijk wel voor de zekerheid alvast veranderd naar 1 brandende koplamp bij dimlicht en 2 brandende koplampen bij grootlicht.
Ik had bij mijn vorige motor ook dubbel brandende koplampen, maar dat was in ieder geval niet standaard...

Mijn Sprint RS van 2003 had standaard ook slechts één brandende lamp bij dimlicht. Heb het toen ook aangepast naar twee.
Weet eigenlijk niet waarom ze het met één lamp deden, want die tweede gaf ook gewoon gedimd licht.

Maar goed, je hebt het inmiddels weer terug gebouwd, dus dat zal vast geen problemen geven bij de RDW.
Ik zou het echter na de keuring wel weer terug draaien. Gewoon omdat het mooier staat.

Veel succes komende woensdag!
 
Mijn Sprint RS van 2003 had standaard ook slechts één brandende lamp bij dimlicht. Heb het toen ook aangepast naar twee.
Weet eigenlijk niet waarom ze het met één lamp deden, want die tweede gaf ook gewoon gedimd licht.

Maar goed, je hebt het inmiddels weer terug gebouwd, dus dat zal vast geen problemen geven bij de RDW.
Ik zou het echter na de keuring wel weer terug draaien. Gewoon omdat het mooier staat.

Veel succes komende woensdag!

natuurlijk bouw ik het weer terug naar twee koplampen :9 staat veel beter en meer lichtopbrengst, dus veiliger :+
Net als mijn triumph high mount carbondemper :} loud pipes saves lives
Doe ik allemaal voor wat extra veiligheid :+ :+
 
Over die twee koplampen die gelijk branden, dat was vroeger verboden maar nu niet meer, dus laat maar lekker branden ;)

oh, ik dacht inderdaad ook dat het officieel verboden was. Nou ja, ik laat het voor de zekerheid tot woensdag maar even zo met 1 lamp. Baad het niet dan schaadt het ook niet, zullen we maar zeggen |(
 
a hooligans tool, wat een fiets .Ik ben er blij mee behalve met de REMHENDEL wat een waardeloze vrije slag. Gaat nu al ( 1600 km )tot aan het stuur.

Daar moeten we serieus over gaan klagen!!


36356537-L.jpg


36356539-L.jpg
 
Tja die remmen.........ze doen het prima, maar echt hard krijg ik ze ook niet, ondanks het demonteren van de remklauwen en ontluchten met de ontluchtingsnippels boven |(
Ehhhhhh die blauwe tribal fly screen is dat tijdelijk? :?
Ik zie dat je ook een zwart stuurtje hebt gevonden, maar wat is dat voor horizontale stang?
Genieten he, zo'n Triple :9
 
Ehhhhhh die blauwe tribal fly screen is dat tijdelijk?

Nee, smaken verschillen ,ik weet het. Het voorspatbord krijgt nog blauwe strepen , net als de tank en de zijpanelen. Dit laat ik door een spuiter doen( motopaint Roland Meerman)
Een hele zwarte motor vind ik te saai.

Trouwens de werking van dat flyscreen is werkelijk nihil. Krijg zelfs het idee dat er nog meer winddruk op je borst komt.Waste of money.

Het stuur heb ik speciaal uitgezocht op zo`n dwars stang , daar moet mijn streetpilot 3 op .Ik heb ook zo`n dwarsstang van mijn KTM liggen maar die past niet op het orginele stuur.
Pro Taper stuur.


Iemand al een radiale rempomp uit de supermotardwereld gekocht ?
 
Nee, smaken verschillen ,ik weet het. Het voorspatbord krijgt nog blauwe strepen , net als de tank en de zijpanelen. Dit laat ik door een spuiter doen( motopaint Roland Meerman)
Een hele zwarte motor vind ik te saai.

Sorry voor mijn botheid, dan :o Je hebt gelijk, smaken verschillen en dat dienen we te respekteren.
Ik ben wel heel benieuwd hoe die blauwe strepen eruit gaan zien. Net als die tribals op de fly screen?
 
a hooligans tool, wat een fiets .Ik ben er blij mee behalve met de REMHENDEL wat een waardeloze vrije slag. Gaat nu al ( 1600 km )tot aan het stuur.

Daar moeten we serieus over gaan klagen!!


(Afbeelding)

(Afbeelding)


Krijg ze op me S4 ook niet erg hard, ben nu aan het sparen voor een radiale Beringer rempomp.



Maar dan wel in het zwart en vanwege de prijs verhuizen ze vrolijk mee naar me volgende motor.
 
no offence taken Sir :)
Het worden maar een paar accenten blauw idd in de vorm van tribal strepen.


Kijk , zo`n radiale rempomp begint er al op te lijken.
Enig idee wat het kost?( ik ga het denk ik maar zsm kopen , dan heb ik er langer plezier van)

Ik zie net de link wat het kost :z
 
Tja die remmen.........ze doen het prima, maar echt hard krijg ik ze ook niet, ondanks het demonteren van de remklauwen en ontluchten met de ontluchtingsnippels boven |(
Geen idee!!! Die remmen van mij zijn keihard. 2 vingertjes is genoeg om hem op z'n voorkant te zetten. Ook na flink doorremmen geen problemen. Wat wel irritant is, is dat bij uitrollen en wat licht bijremmen de remmen piepen als een muis. Lijkt wel ijzer op ijzer :?
 
Vandaag ook mijn achterspatbord/mudguard/hugger er op gezet.
Een foto maken heeft geen nut, deze is net zo goed bruikbaar :P :

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan