Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
is het hier ook al een beetje aan het uitsterven :? eerst was het hier alledagen welwat te lezen :Y zou toch jammer zijn als het hier ook zo still word :Y en de oude garde zie ik ook al niet posten O-) waar zijn jullie toch niet met de fut hoop ik 8-) groetjes kawamart }) })
met de vut |( |( |( |(

en nog wat punten en komma's.
 
Ja ja, druk druk druk.....
Toch nog even genieten van de laatste zonnenstralen!

Is er al een datum voor het karten?
Oh... heeft niemand je gebeld :? Dat was gisteren :X :X :X .








































:+

Soorry, kon het niet laten, ben vandaag in een melige bui :9 .
 
Laatst bewerkt:
is het hier ook al een beetje aan het uitsterven :? eerst was het hier alledagen welwat te lezen :Y zou toch jammer zijn als het hier ook zo still word :Y en de oude garde zie ik ook al niet posten O-) waar zijn jullie toch niet met de vut hoop ik 8-) groetjes kawamart }) })
He kawamart , hoe is het met jou ??? en met de motor??? dat haperen is dat nu helemaal over???
Word eigenlijk weer is tijd voor een ritje he nu we dit mooie weer nog hebben.
ik denk dat er nog wel een paar mee willen misscien dat we iets kunnen organiseren????

groet rob
 
Ja, dat karten moet wel eens gaan gebeuren he! :Y Heb jullie nog nooit op 4 wielen gezien. :+
Alleen niet dit weekend, ben van vrijdagochtend veels te vroeg tot dinsdagavond in Londen. *D
 
Nope, deze bedoel ik

(Afbeelding)

Bel of sms maar wanneer je wilt langs komen om GP4 te halen :)

We hebben alle kampioenschappen gehaald en de Challenge ook bijna allemaal.
Voorlopig hebben we genoeg MotoGP4 gedaan 8-)
Het blijft een super mooi spel.

gp4 ? is zeker op de playstation ? ik heb net een xbox gekocht, en heb gp3 er ook op, gelijk zwaar verslaafd *D geniaal spel . Wel lastig voordat je het onder de knie hebt moet ik zeggen..
 
niemand zin om zondag mee naar de nurburgring te rijden? effkijken hoe gek ze weer over de nordschleife aan het jakkeren zijn.het word mooi weer dus :] :]
 
er gaan mischien ook nog wat rijders van het zx12 forum mee.en rob en rossi 38 .dit is mischien wel een mooi ritje voor jullie!ga zelf de baan niet op,maar wil wel eens zien hoe dat ze daar aan het raggen zijn. })
 
heb voorgesteld te vertrekken bij het texaco pomstation aan de a61 .dat licht op grensovergang swaanenhous moet je richting munchengladbach aan houden. heb tien uur aangegeven maar dat hoor ik nog wel ,en terug denk ik om een uur of zes, ? :]
 
Laatst bewerkt:
he kawamart

de hele dag weg is me te veel ga lekker in de middag een stukkie rijden maar heel veel plezier daar....
 
gp4 ? is zeker op de playstation ? ik heb net een xbox gekocht, en heb gp3 er ook op, gelijk zwaar verslaafd *D geniaal spel . Wel lastig voordat je het onder de knie hebt moet ik zeggen..


heb ook een xbox maar geen GP3 vanmiddag maar eens halen dan .... *D
jammer dat er geen GP4 is voor de xbox -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan