Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
het einde nadert,het seizoen is bijna voorbij :( 2005 was voor mij mijn beginjaar na 10 jaar geen racer te hebben gereden(oorzaak ongelukje)en ik moet zeggen het was een leuk jaar 17000 km gereden en met dit forum veel gelachen(soms niet)ik blijf het hele jaar rijden weer of wind.bij deze wil ik iedereen bedanken voor de leuke ritjes *O* en ik hoop op nog een seizoenafsluitingsrit met alle mf'res dus bij deze :Y zijn er nog meer liefhebbers :Y _O- :]
 
Ey mensen, vraagje, wat is een beetje goede werkplaats hier in de buurt? Een zaak die goed werk aflevert, maar natuurlijk liever niet een die 100 euro per uur vraagt. :+

van Sleeuwen in Volkel. Yamaha en Kawa-dealert. Zo ver als ik rond gebeld heb de goedkoopste in de regio.
 
@ Sgapie :
De kuipdelen en tank staan al in de grondlak.
Als ik deze week de lak krijg en tijd heb, spuit ik ze misschien vrijdag.
Ok ik beken: Ollie is nieuwsgierig! Wat gaat er veranderen aan de fiets van Sgapie? Ik kan me niet voorstellen dat hij van die groene kleur afwil....
 
Ok ik beken: Ollie is nieuwsgierig! Wat gaat er veranderen aan de fiets van Sgapie? Ik kan me niet voorstellen dat hij van die groene kleur afwil....


Hij wordt vast blauw :+ ik had al zo'n vermoeden dat hij jaloers was op malfunction.

Wat gaat er gebeuren sgapie ? :)
 
En de beste *O*

@ Sgapie :
De kuipdelen en tank staan al in de grondlak.
Als ik deze week de lak krijg en tijd heb, spuit ik ze misschien vrijdag.
:} :} Kijk klinkt goed!!!


Voor alle nieuwsgierigen, ik heb weer een extra kuipenset gekocht van een 2000 model maar deze is dan voor mijn vader.Hij is jaloers op mijn koppie.
En ik heb Froggy zover gekregen dat hij ze wil spuiten *O* *O*

[me]sgapie komt nu eigenlijk wel om in de onderdelen van een zx9r.[/me]
 
Laatst bewerkt:
Is je huis nu al weer te klein?

Dan zul je wéér moeten gaan verhuizen, of het huis van je buurvrouw erbij kopen.
:+ :+

Nou oke, jij je zin.We gaan verhuizen!!
We hebben een huis gekocht, 400 meter achter ons. Ietsje groter en dan ook maar gelijk een hoekhuis.

full


Het hoekhuis is het dus geworden maar dan wel zonder die aanbouw aan de zijkant eraan. Wel hebben we gekozen voor een extra verlenging van 2 meter naar achter dus over ruimte niks te klagen.
En eindelijke een echt zolder!!
 
:+ :+

Nou oke, jij je zin.We gaan verhuizen!!
We hebben een huis gekocht, 400 meter achter ons. Ietsje groter en dan ook maar gelijk een hoekhuis.

(Afbeelding)

Het hoekhuis is het dus geworden maar dan wel zonder die aanbouw aan de zijkant eraan. Wel hebben we gekozen voor een extra verlenging van 2 meter naar achter dus over ruimte niks te klagen.
En eindelijke een echt zolder!!

*O* *O*

:+
 
Thnx, ja we zijn er erg blij mee ;)
De heipalen staan al in de grond, dus het zal allemaal nog wel duren maar dan kunnen we sparen he :9
 
Nou oke, jij je zin.We gaan verhuizen!!
We hebben een huis gekocht, 400 meter achter ons. Ietsje groter en dan ook maar gelijk een hoekhuis.

(Afbeelding)

Het hoekhuis is het dus geworden maar dan wel zonder die aanbouw aan de zijkant eraan. Wel hebben we gekozen voor een extra verlenging van 2 meter naar achter dus over ruimte niks te klagen.
En eindelijke een echt zolder!!
Goh dat is snel! Gefeliciteerd met de ongetwijfeld goede aankoop!
Ollie voelt alweer een housewarming aankomen.... *D
 
Zijn er hier trouwens een aantal sportievelingen te vinden die zin hebben om mee te doen met een keer een avondje zaalvoetbal?
Ik wil een zalatje gaan huren hier in Oosterhout maar dan moeten er wel wat gegadigden zijn natuurlijk.

Makat niet uit of je goed kan voetballen, dat leer je vanzelf wel op het veld.Zolang je maar enthiousiast bent ;)

Texan het is bij jou om de hoek dus jij gaat toch wel he ;) En met die pols hoef je niet in het goal :9

En wat dachten we ervan om binnenkort weer een stapavondje te houden?Lekker naar de Matrixx, 70/80/90´s party?!!! *O* *O* *O*

Goh dat is snel! Gefeliciteerd met de ongetwijfeld goede aankoop!
Ollie voelt alweer een housewarming aankomen.... *D
Die komt er dan ook zeker *O*

Maruh voetballuh?
En feestuh?
 
Zijn er hier trouwens een aantal sportievelingen te vinden die zin hebben om mee te doen met een keer een avondje zaalvoetbal?
Ik wil een zalatje gaan huren hier in Oosterhout maar dan moeten er wel wat gegadigden zijn natuurlijk.

Makat niet uit of je goed kan voetballen, dat leer je vanzelf wel op het veld.Zolang je maar enthiousiast bent ;)

Texan het is bij jou om de hoek dus jij gaat toch wel he ;) En met die pols hoef je niet in het goal :9

En wat dachten we ervan om binnenkort weer een stapavondje te houden?Lekker naar de Matrixx, 70/80/90´s party?!!! *O* *O* *O*Die komt er dan ook zeker *O*

Maruh voetballuh?
En feestuh?
[me]Texan waarschuwt maar ff: Texan heeft bij de twente-selectie en nationaal scholierenteam gevoetbald 8-) }) *O* .
[/me]


[me]Texan was toen wel 30kg lichter en elke dag bezig met sport :+ .
[/me]


Serieus: voor mij is het denk ik net te vroeg, ik wil niet mijn pols bezeren (of erger :X :X ) bij een val of een botsing. Risico is mij net te groot. Volgend jaar wil ik wel een keertje meedoen (Texan komt nu wel ff de concurrentie bekijken *D ).

Ik wil zeker wel een keer stappen, zeker bij een 80/90's party *D . Brings back memories *D O-) :z .... Ik rij wel, zuipen doe ik toch niet (veel) ;) .
 
Euhm dat voetballen klinkt best leuk, maar ik kan het dus ECHT niet. ([me]Ollie is motorisch niet helemaal geweldig, maar dat hoop ik op andere terreinen goed te maken ;) )
[/me]


Feestuh? I'm in!!!

Hmmm kijk gelijk ff op de site van matrixx (www.matrixx.nl) en zie dat dat feest komende vrijdag al is.... ggrrrr dan heb ik al een stapafspraak die ik echt niet kan verzetten! :( He bah en het is ook nog eens een keer met iets van Queen. :( Ggggrrrrr ([me]Ollie is nog altijd Queen-fan!)
[/me]


Hmmm veel plezier alvast en volgende keer ben ik erbij!
 
:+ :+

Nou oke, jij je zin.We gaan verhuizen!!
We hebben een huis gekocht, 400 meter achter ons. Ietsje groter en dan ook maar gelijk een hoekhuis.

(Afbeelding)

Het hoekhuis is het dus geworden maar dan wel zonder die aanbouw aan de zijkant eraan. Wel hebben we gekozen voor een extra verlenging van 2 meter naar achter dus over ruimte niks te klagen.
En eindelijke een echt zolder!!

Damn...
Nu ben ik jaloers... -O- B|

Maar evengoed gefeli kerel, het is je gegunt dat weet je... :Y *O* :)
 
Thnx, ja we zijn er erg blij mee ;)
De heipalen staan al in de grond, dus het zal allemaal nog wel duren maar dan kunnen we sparen he :9
Zo zo, jullie laten er geen gras over groeien zeg! :Y
Veel plezier ermee!
En voetballen.... kan ik me bij blesseren... Motorrijden trouwens ook :?
Maar goed, ik kan wel hardlopen maar moet ik die bal ook nog meenemen -O-
 
. . . Ik wil een zaaltje gaan huren hier in Oosterhout . . .

En wat dachten we ervan om binnenkort weer een stapavondje te houden?Lekker naar de Matrixx, 70/80/90´s party?!!! *O* *O* *O*Die komt er dan ook zeker *O*
en feestuh?
Volgens mij is dat zaaltje huren voor een hele grote feestavond:
WANNEER GA JE TROUWEN???

Stapavond?
Dat zal de vrijgezellenavond wel worden van Sgapie, want hij moet toch sparen???
Of heeft hij ook nog een melkkoe waar geld uit stroomt?
 
:+ :+

Nou oke, jij je zin.We gaan verhuizen!!
We hebben een huis gekocht, 400 meter achter ons. Ietsje groter en dan ook maar gelijk een hoekhuis.

(Afbeelding)

Het hoekhuis is het dus geworden maar dan wel zonder die aanbouw aan de zijkant eraan. Wel hebben we gekozen voor een extra verlenging van 2 meter naar achter dus over ruimte niks te klagen.
En eindelijke een echt zolder!!

Wauw, gefeliciteerd. Ziet er super uit :}
 
Goed gezocht en bedankt voor de felicitaties.
Ik was inderdaad aan het begin van dit net verhuisd vanuit Nijmegen naar Oosterhout, huurhuis.
En omdat we tegen dit project aanliepen hebben we besloten om maar eens te kijken of het haalbaar zou zijn. En dat was het zeker dus hebben we hem maar gelijk gekocht :Y

Die projecten hier in de buurt zijn echt leuke huisjes en voor bedragen waar je normaal niet veel soeps voor vind ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan