American Hot Rod

persoonlijk vind ik AH en AC helemaal niets. Gewoon een reality soap zoals alle anderen. Sommige afleveringen van rides zijn kwa hotrods goed te behappen en geven me wat inzicht in wat er bij komt kijken.

Verder zijn inderdaad de BBO-s heel goed. Ik vind de British BBO ook heel sterk. Veel beelden over hoe dingen gemaakt werden over 4 teams in verschillende episodes.
 
De enige die ik wel een ECHT interessant vind is toch sommige Biker Build Off´s
Mee eens, die waren er ook al ruim voor AC, helemaal tijdens die aflevering met Indian Larry zat ik op het puntje van mn stoel, het zijn helaas altijd die vrijbuiters die eraan moeten geloven.

Maar AC ben ik echt op uitgekeken, het is het typische amerikaprobleem, als je daar op tv maar een poepje laat waaien kan je direct een superster worden, ze blazen altijd alles zo verschrikkelijk over de top :r .

Mzzlz
t
 
ik vind alleen die chopper king zo'n bedroevende druif. Misschien is het wel een hele beroemde bobo hoor, daar niet van.


Chopper king (:N)? Stakkerking als je het mij vraagt (:Y)! Een of andere verlepte ouwe wannabee rocker die een beetje stoer loopt te doen tussen motoren die hij niet eens zelf gebouwt heeft (volgens mij zou hij er zelfs niet op kunnen rijden...). BBO is cool, maar die chopperking mogen ze van mij boven de grote atlantische plas n vliegtuig uit donderen...prutser :r
 
pfff volgens mij nemen jullie het allemaal gewoon veel te serieus, gewoon zitten, kijken, en lachen hoe ze elkaar afzeiken, en een beetje sleutelen.
 
Ik vind inderdaad ook BBO de beste (minst matige) serie die er bij zit. En die chopperking, haha wat een grap is die kerel.
En AC zijn bikers, geen acteurs..? Hmmmmm... :?
 
Daar hebben we de gouden kooi al voor. En dat heb ik ook genegeerd omdat het een ködprogramma is.
Gouden kooi :r
En die dikke stumper heeft gewonnen |( (is me verteld)

Wat een kanslozen waren dat zeg, voor mij de reden om TV echt aan de kant te schoppen en wat meer uit te gaan.
 
Gouden kooi :r
En die dikke stumper heeft gewonnen |( (is me verteld)

Wat een kanslozen waren dat zeg, voor mij de reden om TV echt aan de kant te schoppen en wat meer uit te gaan.


Zo kansloos ook weer niet.Die dikke stumpert is nu dik miljonair en hoeft zich de komende jaren niet meer zo druk te maken.
 
eeehr... het was maar beeldspraak. Het ging mij erom, dat televisie waarin mensen enkel op elkaar schreeuwen en een beetje te lopen etteren bij diverse uitjes niet hoeft.

Sommigen vinden dat prima TV. Ik niet, ik wil iets inhoudelijks zien. Guess what: smaken verschillen echt. En ik ventileer mijn mening, dat werd hier door TS gevraagd ;). Dus terug naar de vraag: wat vinden we van American HotRod en American Chopper?
 
Die boyd coddington van american hotrod is overleden, en die oude man roy ook. Meeste personeel is vertrokken naar een andere baas.

American chopper: heel leuk, maar ook daar zijn een paar personeelsleden ergens anders gaan werken. Ben benieuwd hoe het er daar nu uit ziet.

Vinnie en cody hebben nu hun eigen zaak: http://www.vforcecustoms.com/
 
eeehr... het was maar beeldspraak. Het ging mij erom, dat televisie waarin mensen enkel op elkaar schreeuwen en een beetje te lopen etteren bij diverse uitjes niet hoeft.

Sommigen vinden dat prima TV. Ik niet, ik wil iets inhoudelijks zien. Guess what: smaken verschillen echt. En ik ventileer mijn mening, dat werd hier door TS gevraagd ;). Dus terug naar de vraag: wat vinden we van American HotRod en American Chopper?

Persoonlijk vind ik American HotRod een beetje een goedkoop aftreksel van American Chopper wat ik wel weer cool vind. Een beetje in de zin van "Ow motors bouwen op TV is cool, dus auto's vast ook wel"...niet dus.

American Chopper vind ik gewoon grappig en leuk om te zien. Biker Build Off ook, afhankelijk van welke aflevering, alleen vind ik die Chopperking, zoals ik al eerder zei gewoon een koeiekut...
 
Terug
Bovenaan Onderaan