Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2

nog geen nieuwe bezigheid

  • niet klikken

    Stemmen: 5 83,3%
  • niet klikken

    Stemmen: 1 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Status
Niet open voor verdere reacties.


Je icoon is geniaal _O- , ik was die man alweer bijna vergeten!
Heb nog even wat linkies opgezocht:

Super al Sahaf
En uiteraard deze...

cnn-mss.sm.jpg
 
Via Peerke een coole handleiding gekregen om een 'versnellings indicator' op de motor te bouwen, de handleidng gaat uit van een display, dat vind ik lelijk en kan ik nergens kwijt, dus ik ga voor ledjes :) , alvast in flash een voorstelling gemaakt hoe het eruit gaat komen te zien (de neutraal lamp ik ook geflashd, dus die kan wel eens niet op waarheid berusten)

Ik ga heldere LED's gebruiken, ik maar er een soort van nachtstand op, zodat ze allemaal 'zacthjes' branden en alleen die ene die correspondeerd met de gekozen versnelling brand fel (cool he :) )

full
 
Via Peerke een coole handleiding gekregen om een 'versnellings indicator' op de motor te bouwen, de handleidng gaat uit van een display, dat vind ik lelijk en kan ik nergens kwijt, dus ik ga voor ledjes :) , alvast in flash een voorstelling gemaakt hoe het eruit gaat komen te zien (de neutraal lamp ik ook geflashd, dus die kan wel eens niet op waarheid berusten)

Ik ga heldere LED's gebruiken, ik maar er een soort van nachtstand op, zodat ze allemaal 'zacthjes' branden en alleen die ene die correspondeerd met de gekozen versnelling brand fel (cool he :) )

(Afbeelding)


Ik ga voor blauwe ledjes, moet ook nog even een coole animatie maken natuurlijk O-)
 
Via Peerke een coole handleiding gekregen om een 'versnellings indicator' op de motor te bouwen, de handleidng gaat uit van een display, dat vind ik lelijk en kan ik nergens kwijt, dus ik ga voor ledjes :) , alvast in flash een voorstelling gemaakt hoe het eruit gaat komen te zien (de neutraal lamp ik ook geflashd, dus die kan wel eens niet op waarheid berusten)

Ik ga heldere LED's gebruiken, ik maar er een soort van nachtstand op, zodat ze allemaal 'zacthjes' branden en alleen die ene die correspondeerd met de gekozen versnelling brand fel (cool he :) )

(Afbeelding)


wil ik ook !!!!!
hoe kom ik aan de spullen ? inkoop aktie ??
 
Via Peerke een coole handleiding gekregen om een 'versnellings indicator' op de motor te bouwen, de handleidng gaat uit van een display, dat vind ik lelijk en kan ik nergens kwijt, dus ik ga voor ledjes :) , alvast in flash een voorstelling gemaakt hoe het eruit gaat komen te zien (de neutraal lamp ik ook geflashd, dus die kan wel eens niet op waarheid berusten)

Ik ga heldere LED's gebruiken, ik maar er een soort van nachtstand op, zodat ze allemaal 'zacthjes' branden en alleen die ene die correspondeerd met de gekozen versnelling brand fel (cool he :) )

(Afbeelding)


ik heb zes versnellingen... :+
 
wil ik ook !!!!!
hoe kom ik aan de spullen ? inkoop aktie ??

Rustig, rustig, ik ga geen inkoop acite organiseren voor 10cm 2,5 kwadraat VD draad, 10 weerstandjes, 5 ledjes en een stukje print, maarrrr, je bent welkom om mee te kijken op de collectieve versnellingsindicator inbouwdag bij mij in de loods (je mag ook je motor meeslepen, maar ik weet niet of we het op 1 dag halen om 3 motoren om te bouwen)

Ik kan je de beschrijving vast mailen, dan weet je meteen of je eraan wil beginnen.....

@hannah, dan moet jij 6 ledjes (duh) :)
 
Rustig, rustig, ik ga geen inkoop acite organiseren voor 10cm 2,5 kwadraat VD draad, 10 weerstandjes, 5 ledjes en een stukje print, maarrrr, je bent welkom om mee te kijken op de collectieve versnellingsindicator inbouwdag bij mij in de loods (je mag ook je motor meeslepen, maar ik weet niet of we het op 1 dag halen om 3 motoren om te bouwen)

Ik kan je de beschrijving vast mailen, dan weet je meteen of je eraan wil beginnen.....

@hannah, dan moet jij 6 ledjes (duh) :)


yep mail maar, misschien dat we eerst die van jou en Peerke
kunnen doen en daarna die van mij en Hannah
als het bij jullie 2 goed gaat hebben wij niets te vrezen ;)
 
8-) 8-)






maarre...ff serineus... Heb jij dan 5 versnellingen?

ikke is een beetje dom


Nee ik heb er zes, maar er is niet genoeg ruimte voor 6 ledjes, dus de 6e versnelling kan ik zien als mijn twee knipperlichten voor aangaan



alsjeblieft, zeg me dat je een grap maakt als je serieus vraagt of ik 5 versnellingen heb.....





het antwoord is dus JAAAAAAAAAA


:+
 
Via Peerke een coole handleiding gekregen om een 'versnellings indicator' op de motor te bouwen, de handleidng gaat uit van een display, dat vind ik lelijk en kan ik nergens kwijt, dus ik ga voor ledjes :) , alvast in flash een voorstelling gemaakt hoe het eruit gaat komen te zien (de neutraal lamp ik ook geflashd, dus die kan wel eens niet op waarheid berusten)

Ik ga heldere LED's gebruiken, ik maar er een soort van nachtstand op, zodat ze allemaal 'zacthjes' branden en alleen die ene die correspondeerd met de gekozen versnelling brand fel (cool he :) )

(Afbeelding)
BoyzzzzToyzzzz *O*
 
Nee ik heb er zes, maar er is niet genoeg ruimte voor 6 ledjes, dus de 6e versnelling kan ik zien als mijn twee knipperlichten voor aangaan



alsjeblieft, zeg me dat je een grap maakt als je serieus vraagt of ik 5 versnellingen heb.....

ja zeg! Ik wil niet vervelend doen, maar ik heb dan zoiets van.. als je het gaat inbouwen, doe je het goed. 8-)

En als ik dan op het piccie 5 ledjes zie, denk ik :? heeft hij maar 5 versnellingen :?

Proppen dan! 6 ledjes! 8-)

[volkomen tastend in het duister modus] snap er de b*llen niet meer van [/volkomen tastend in het duister]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan