Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2

nog geen nieuwe bezigheid

  • niet klikken

    Stemmen: 5 83,3%
  • niet klikken

    Stemmen: 1 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Status
Niet open voor verdere reacties.
als het niet trilt, is het voor ons niet interessant... :z


full
 
ja zeg! Ik wil niet vervelend doen, maar ik heb dan zoiets van.. als je het gaat inbouwen, doe je het goed. 8-)

En als ik dan op het piccie 5 ledjes zie, denk ik :? heeft hij maar 5 versnellingen :?

Proppen dan! 6 ledjes! 8-)

[volkomen tastend in het duister modus] snap er de b*llen niet meer van [/volkomen tastend in het duister]

|( Die van Roadkill heeft dus ook 5 versnellingen.

Gawaine en Peerke 6, dus wij moeten 6 ledjes inbouwen.

yep mail maar, misschien dat we eerst die van jou en Peerke
kunnen doen en daarna die van mij en Hannah
als het bij jullie 2 goed gaat hebben wij niets te vrezen ;)

Het wordt waarschijnlijk éérst die van Roadkill, want het is best veel
werk alles bij elkaar.

Ohja, omdat mijn Soes net als de jouwe wit/blauw is, ga ik met felblauwe
ledjes aan de gang :) Misschien ook mooi in jouw cockpit, alleen weet ik
niet hoe de jouwe eruit ziet.
 
Ohja, omdat mijn Soes net als de jouwe wit/blauw is, ga ik met felblauwe
ledjes aan de gang :) Misschien ook mooi in jouw cockpit, alleen weet ik
niet hoe de jouwe eruit ziet.


Kan je niet beter met verschillende kleuren werken ?
in het schemer of donker bv zie je met dezelfde kleuren niet meer welke versnelling het is (5 of 6)
 
Kan je niet beter met verschillende kleuren werken ?
in het schemer of donker bv zie je met dezelfde kleuren niet meer welke versnelling het is (5 of 6)

Dan wordt 't pas echt een kermisattractie met zoveel kleurtjes *O* , je kunt ze toch ook feller later worden :?
 
Dan wordt 't pas echt een kermisattractie met zoveel kleurtjes *O* , je kunt ze toch ook feller later worden :?

Het gaat eigenlijk bij mij alleen om z'n 6, als ik alleen die op kan laten lichten met een blauw ledje zou ik al tevreden zijn.
 
Het gaat eigenlijk bij mij alleen om z'n 6, als ik alleen die op kan laten lichten met een blauw ledje zou ik al tevreden zijn.

Dat kan ook , no problem

Om te voorkomen dat het verschil onduidelijk is, komt er (zoals gezegd) een soort van nachtverlichting op, dus net als in de animatie, zachtjes branden en fel als ie in versnelling zit
 
Dat kan ook , no problem

Om te voorkomen dat het verschil onduidelijk is, komt er (zoals gezegd) een soort van nachtverlichting op, dus net als in de animatie, zachtjes branden en fel als ie in versnelling zit


Ah als het met 1 kan vind ik het ook cool. 1 blauwe felle led als hij in z'n 6 staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan