Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2

nog geen nieuwe bezigheid

  • niet klikken

    Stemmen: 5 83,3%
  • niet klikken

    Stemmen: 1 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is een zilverstaaf (40% zilver) van 3 mm ook bruikbaar ? of is dat te zacht materiaal ?
 
Ik heb nog een digitale gear indicator te koop voor 50 euro. Maaaar ik ben nu niet thuis, dus... :P

Ja, maar als die op toerental werkt, werkt dat dus ruk. :W
We gaan niet voor niets alles zelf doen.

Is een zilverstaaf (40% zilver) van 3 mm ook bruikbaar ? of is dat te zacht materiaal ?

Weet niet of zilver te zacht is, maar kun je dat relaxt solderen?
En dat doorboren is denk ik omdat je na montage een deel gaat afschuren
omdat je het vlak gelijk wilt maken. Als je dan niet diep genoeg hebt
geboord wordt het moeilijk volgens mij.
 
Ja, maar als die op toerental werkt, werkt dat dus ruk. :W
We gaan niet voor niets alles zelf doen.Weet niet of zilver te zacht is, maar kun je dat relaxt solderen?
En dat doorboren is denk ik omdat je na montage een deel gaat afschuren
omdat je het vlak gelijk wilt maken. Als je dan niet diep genoeg hebt
geboord wordt het moeilijk volgens mij.


OK ik ga alvast op zoek naar koper materiaal voor de pinnen, laten we ons dan maar zoveel mogelijk aan de handleiding houden.
 
Ja, maar als die op toerental werkt, werkt dat dus ruk. :W
We gaan niet voor niets alles zelf doen.

Nope, ik meen van niet...ik had um gekocht, maar ben te lui om um aan te sluiten :+

Rebelleke: beetje rustig aan he, tijd genoeg ;) Ben net wakker, en we gaan zometeen ff wat shit kopen in de winkel, dus tis nu even pauze ;) (dus je hebt een mailtje :+ )

Gawaine: Tis hier relax 8-) Eerste paar dagen beetje last van regen en wind van de orkaan (Rita), nu is het moooi weer en verder heb ik niet zoveel te vertellen, want tis alleen maar bmxen bmxen bmxen zo onderhand O-)
 
Nope, ik meen van niet...ik had um gekocht, maar ben te lui om um aan te sluiten :+

Rebelleke: beetje rustig aan he, tijd genoeg ;) Ben net wakker, en we gaan zometeen ff wat shit kopen in de winkel, dus tis nu even pauze ;) (dus je hebt een mailtje :+ )

Gawaine: Tis hier relax 8-) Eerste paar dagen beetje last van regen en wind van de orkaan (Rita), nu is het moooi weer en verder heb ik niet zoveel te vertellen, want tis alleen maar bmxen bmxen bmxen zo onderhand O-)


Moet je daar wedstrijd bmx'n dan of zo ? of ben je gewoon op vakaaanzzzie

misschien is die gear indicator iets voor plutomille ? ik kan me indenken dat hij misschien liever niet in z'n nieuwe motor gaat 'boren'. Of we installeren hem na ons avontuur bij jou er op
 
Laatst bewerkt:
Moet je daar wedstrijd bmx'n dan of zo ? of ben je gewoon op vakaaanzzzie

misschien is die gear indicator iets voor plutomille ? ik kan me indenken dat hij misschien liever niet in z'n nieuwe motor gaat 'boren'. Of we installeren hem na ons avontuur bij jou er op

Gewoon vakantie, zo goed voor wedstrijden ben ik (nog) niet ;)

Ik hoef geen gear indicator meer iig. In het begin (voordat ik mijn motor had O-) ) dacht ik er wel een nodig te hebben, nu niet meer :) ) Misschien dat ik um er later alsnog op knal als niemand um wil en ik uit mijn luie periode ben :P
 
Nope, ik meen van niet...ik had um gekocht, maar ben te lui om um aan te sluiten :+

Rebelleke: beetje rustig aan he, tijd genoeg ;) Ben net wakker, en we gaan zometeen ff wat shit kopen in de winkel, dus tis nu even pauze ;) (dus je hebt een mailtje :+ )

Gawaine: Tis hier relax 8-) Eerste paar dagen beetje last van regen en wind van de orkaan (Rita), nu is het moooi weer en verder heb ik niet zoveel te vertellen, want tis alleen maar bmxen bmxen bmxen zo onderhand O-)
Hé, geniet nou maar lekker daar en :W aan Rita.

je moet eg ff Daytona gaan sien, is so gááf :9~
 
ff geknutseld,
dan kan het dus met leds ook zo gemaakt worden, je maakt gewoon een nummeriek venstertje boven de leds

full
 
Kee, genoeg over die ledjes :(

;)


Hebben we al een datum voor de externe-motoractiviteit? (Voordat we een datum hebben, zijn we 2 maanden verder dus we kunnen niet vroeg genoeg beginnen ;) )

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan