Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2

nog geen nieuwe bezigheid

  • niet klikken

    Stemmen: 5 83,3%
  • niet klikken

    Stemmen: 1 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tering hé, heftige kost man

gelukkig heb jij weloverwogen je keuze gemaakt om de schoolbanken weer in te gaan, al kreeg ik slaag , ik doe ut niet meer, ben vééééééél te oud

Maak het niet te laat he, anders val je morgen in slaap ;)


Ach tis maar 1 blok, dus daar komen we wel doorheen, maar leuk is anders :N

Helaas krijg je uiteraard ook vakken die je niet zoveel boeien,
maarja bij mijn baas kreeg ik werk wat me niet boeide, das nog erger! :X
 
Ach tis maar 1 blok, dus daar komen we wel doorheen, maar leuk is anders :N

Helaas krijg je uiteraard ook vakken die je niet zoveel boeien,
maarja bij mijn baas kreeg ik werk wat me niet boeide, das nog erger! :X

De meeste mensen zoeken een andere baan als ze werk krijgen wat ze niet boeit.
PeerkeMikuni pakt het anders aan en gaat grondiger te werk

Studeer ze :}

Ik ga :z :Z

kan iemand anders het DB Topic vol posten
 
Via Peerke een coole handleiding gekregen om een 'versnellings indicator' op de motor te bouwen, de handleidng gaat uit van een display, dat vind ik lelijk en kan ik nergens kwijt, dus ik ga voor ledjes :) , alvast in flash een voorstelling gemaakt hoe het eruit gaat komen te zien (de neutraal lamp ik ook geflashd, dus die kan wel eens niet op waarheid berusten)

Ik ga heldere LED's gebruiken, ik maar er een soort van nachtstand op, zodat ze allemaal 'zacthjes' branden en alleen die ene die correspondeerd met de gekozen versnelling brand fel (cool he :) )

(Afbeelding)

Ben even een paar dagen druk geweest, beurs en proeverijen denk ga ff wie riden in D-B... lezen of er wat nieuws opstaat..............
Wat denk je 15 bladzijdes verder en weer helemaal bij en inmiddels 0.45 !!!!!!!!
Gewoon een uur zitten te lezen met een lekker glaasje Domaine des Souchons 2002 voor mijn neus en dan kom je die bladzijden lekker door.
Allereerst we beginnen weer aan een nieuw deel 2, hulde voor iedereen die hieraan meewerkt altijd gezellig om te lezen.
Ook leerzaam want zo'n "kermisattractie" wil ik ook op mijn Suzuki, keimooi !!
Dus meld me ook aan voor de sleutel-bijeenkomst en wat betreft de bowling moet ik eerst even de gezinsraad bijeen roepen.
 
Zo jezus man, kijk ik weer een week niet en er is gewoon een nieuw topic. Tjee best veel gemist. Ik geloof dat de BBQ wel een groot suc6 was aan jullie verhalen te horen.

Is er al een datum voor het bowlen??

Roadkill --> Heb je de ledjes al een keer eerder ingebouwd. We hebben het toen bij mijn broer geprobeerd met de gear indicator alleen die kregen we niet aan de gang en de dealer daarna ook nie. Zelf digigear wist geen oplossing. Had iets te maken dat er meer impulsen dan alleen de toeren over de lijn gaan. Dit ging om een Fazer uit 2004. Ben wel zeer benieuwd naar het resultaat.

Verder moet ik nog steeds gaan werken aan mijn motor maar ik heb er gewoon geen tijd voor. :X . Maar dat komt van de winter wel.

Mzzls
 
Roadkill --> Heb je de ledjes al een keer eerder ingebouwd. We hebben het toen bij mijn broer geprobeerd met de gear indicator alleen die kregen we niet aan de gang en de dealer daarna ook nie. Zelf digigear wist geen oplossing. Had iets te maken dat er meer impulsen dan alleen de toeren over de lijn gaan. Dit ging om een Fazer uit 2004. Ben wel zeer benieuwd naar het resultaat.

Verder moet ik nog steeds gaan werken aan mijn motor maar ik heb er gewoon geen tijd voor. :X . Maar dat komt van de winter wel.

Mzzls

Die ledjes gaan niet op pulsen, maar word gewoon 'hard geschakeld',stel je een draaiknop voor met 7 standen, elke stand is een ander lampje, dat is het principe, die draaischakelaar is de schakelwals van je versnellingsbak.

Dat het bij die fazer niet lukte ligt aan de isolatie van die kabel die van je ?achterwiel? naar het kastje loopt, die komt ergens te dicht in de buurt van een bobine of bougiekabel. Hier staat hoogspanning op, wat voor hoogfrequente stoor signalen zorgt. Als die kabel daar te dicht bij komt, dan krijg je door die stoor signalen inductie op je signaalkabel, dit laat het kastje denken dat er een puls is....

Je had kunnen proberen om die singaal kabel in folie te pakken of zo iets. Anyway, die dingen zijn te duur en werken ruk , dus als je een tekening van je motor hebt, en dan van de versnellingsbak, dan kun je zien of het kan met jou motor. Met die van Mercy waarschijnlijk niet, omdat de neutraal schakelaar daar anders werkt......
 
BTW, startpost aangepast, ben waarschijnlijk nog wel mensen vergeten, die moeten dan nog maar effe melden of ze mee gaan !
 
Wie doen er mee?

PeerkeMikuni (gastheer,heeft de eer alles te regelen deze keer :P )
Rebbel (komt van ver en blijft bij Hannah en Gawaine slapen)
Gawaine 'er zijn hier geen bowlingballen' Sahaf komt ook
Hannah (houd van ballen)
Mercy_Symbol (houd niet van BOSSCHE bollen)
Raus
N-Trance !! vorige topic starter en nu al vergeten ;(
 

Sorry, sorry, ik kon niet helemaal opmaken (lees, had geen zin om te zoeken) of je wel of niet mee wilde, ik pas de startpost per direct aan :)
 
Terug naar de kermis :)

Gawaine heeft een punt met 1 ledje, dus alleen dat je de hoogste versnelling ziet, daarom zit ik te denken om het ledje van de 5e versnelling rood te doen

zoals hier:
full


(en idd, nu zit de neutraal lamp wel op de goede plek :) )
 
Terug naar de kermis :)

Gawaine heeft een punt met 1 ledje, dus alleen dat je de hoogste versnelling ziet, daarom zit ik te denken om het ledje van de 5e versnelling rood te doen

zoals hier:
(Afbeelding)

(en idd, nu zit de neutraal lamp wel op de goede plek :) )

Bij Peerke is nergens een relaxte plek te vinden :N
Back to the drawing board -O-

En even on-topic: Welke dag is de voorkeur nou? Vrijdags of zaterdags?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan