Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic deel2

Status
Niet open voor verdere reacties.
niet van mij maar toch super vet .
mischien wordt hij t wel.... :Y
full
 
Deel 2
Moeten cker meer ff posten
@mario pluk me blade maar ff

Arrow gp uitlaat
wave schijven
pc 3
bmc luchtfilter
kuipruit moet ik nog monteren

Bijlage: blade 1000rr.jpg
 
Hé Hannus, ga anders een keer met ons (Apeldoorn clan) mee, we zjn dit weekend ook weer geweest.... de ring is supperrrrrrr ik vindt het persoonlijk meer kicken als Assen.... complete waanzin...

Apeldoorn 2005 deel 4 check de gezellige foto's :P
Bedankt voor de uitnodiging, Zoeperman, hou dit zeker in gedachten (ook andere meetings) en zal topic wat vaker bezoeken :)
 
Yep Hannus bedankt he weet nog ff niet hoe ik een pic moet plaatsen....
Als je een nieuw bericht of een reactie geeft zie je onderaan een knop 'bladeren'. Zoek de pic op welke je wilt posten.
Vul vervolgens in je bericht waar je wilt dat het piccie verschijnt [imgatt#] in, waarbij je (anders gebeurde het in dit bericht ook) het # moet weglaten. En klaar is 954 *D
 
ik zie veel blades en ook met powercom maar niemand plaats een uitdraai :N :N
vriend van mij is bij ruud geweest met zijn repsol blade en na de nodige aanpassingen O.A powercom en akra brulde hij er toch 165 A.W.PK uit!!
dus misschien ook voor jullie leuk om zo iets te plaatsen want ieder1 die een powercom. in laat bouwen gooit hem toch ook 1x op de dyno bank.
niet die van ten kate want die overdrijft een beetje veel!!!
 
ik zie veel blades en ook met powercom maar niemand plaats een uitdraai :N :N
vriend van mij is bij ruud geweest met zijn repsol blade en na de nodige aanpassingen O.A powercom en akra brulde hij er toch 165 A.W.PK uit!!
dus misschien ook voor jullie leuk om zo iets te plaatsen want ieder1 die een powercom. in laat bouwen gooit hem toch ook 1x op de dyno bank.
niet die van ten kate want die overdrijft een beetje veel!!!
hmm heb ik nog wel ergens als het goed is, ff zoeken :)
edit; ken gvd niet meer vinden '( tijd voor een nieuwe uitdraai dus :P
 
Laatst bewerkt:
Mijne gaat 8 okt op de dyno bank bij safe rotterdam ff kijken wat eruit komt ben ook benieuwd wat tie zal doen.
 
ik zie veel blades en ook met powercom maar niemand plaats een uitdraai :N :N
vriend van mij is bij ruud geweest met zijn repsol blade en na de nodige aanpassingen O.A powercom en akra brulde hij er toch 165 A.W.PK uit!!
dus misschien ook voor jullie leuk om zo iets te plaatsen want ieder1 die een powercom. in laat bouwen gooit hem toch ook 1x op de dyno bank.
niet die van ten kate want die overdrijft een beetje veel!!!
Hier is die van MaRRioBlade:


258332
 
Jah en waarom staat mijn motor er nog niet tussen dan???? beetje jammer weer....
:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan