Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic deel2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope, daar heb ik teveel grondspeling voor... aprilia he race motor..... itt blade.. daar zit nog net geen middenbok onder... :X :X :X :X :X :+ :+hek al gehad.. weet je nog...... B| B| liep niet goed af.....
dammesbrommers zijn datSTFU...... *O* *O* :W :Whehe ken je de waarheid weer eens niet aan...... ;) ;) ;) ;) ga je al handtekeningen uitdelen aan pubermeisjes?????
_O- _O- _O- _O- _O-
voor de chicks cecker's ja he h'.
ik ook wel ja
(Afbeelding)
:X :X :X :X :X :X
Jezussss wat een ba :X ... :}


Marrrrrrrrrrio, misschien kun je ook effe in de begintopic vermelden dat we een meetinkje hebben op 22 oktober?

600RR/1000RR Herfst Meeting Zaterdag 22 okt. 2005
 
Is er hier iemand die een piccie van een (Blade met een) Puig zwart kuipruitje met midden-onderop de tekst '1000rr' kan posten?
Kan ze op het internet niet vinden (de plaatjes dan) en wil er wel zeker van zijn dat ik de goede bestel. Dan doet een piccie wonderen bij de dealer.
 
Hé penis, jij en onze kale R1 nicht :+ hebben toch ook filmpjes van mij gemaakt? Daar zal vast een beetje wheelie bij staan? Waarom heb ik die nog nooit gezien??? heh heh heh??? :P
moet ik allemaal nog krijgen :( zal hem van de week eens bellen :P
 
Waar wat :? Op de weg? Nahja z'n achterwiel dan, z'n voorwiel bevond zich ergens anders :+


Hier man:

Pillow.jpg


Slaap lekker :z
 
Laatst bewerkt:
zo mensen ik ga knock out :P morgen naar Parijs dus overmorgen uitgebreid verslag met natuurlijk foto's :)
 
Hmmmm rustig hiero?
Iedereen op de beurs in Parijs :?

Vandaag Valtermoto ruitje bij Kriz opgehaald! :}
Staat erg UP waardig!
Was leuk je te ontmoeten Kriz! Ben benieuwd hoe je blade er straks uitgaat zien met al die leuke onderdelen. :Y

Binnenkort ga ik maar weer eens verder m'n blade opleuken :P
Iemand ervaring met zelf stalen remleidingen monteren?
Of laten doen? en welk merk?
En remt het echt merkbaar beter? of is het eigenlijk gewoon UP :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan