Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic deel2

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben zomaar eens benieuwd, bestaat er nu al leuk spul voor Big-Bang ontstekingsvolgorde? voor de cbr 1000RR?

zal wel wat kosten andere nokkenassen, krukas, ontstekingsmodule etc.
 
Ik ga zaterdag ook ff naar Safe, ga wel lekker vroeg, schijnt dat je dan meeste korting krijgt.... zoek nl nog steeds de Shoei Chris Vermeulen - replica :Y
 
Juist, die weten wel hoe ze 'big twins' moeten promoten :Y

hehehe _O- _O- daar zijn ze idd goed in.... BIGGGGG twinsssss...


ik durf het bijna niet te vragen........ maarrrr.. slaap jij op je buik????
niet???? mag ik het dan........ :P
 
Ik ga zaterdag ook ff naar Safe, ga wel lekker vroeg, schijnt dat je dan meeste korting krijgt.... zoek nl nog steeds de Shoei Chris Vermeulen - replica :Y


Shoei os een top helm het type xr-1000 rutter replica :)
Bevalt me prima :}

full

Owja dis nog wel me vorige bike,dat je niet denkt wat een gek kontje voor een 600rr

Staat ook al een tijdje me naam achter op, das een sticker maar dat plaatje staat in het hoekie mij aventar ( of hoe je dat noemt :P )
 
Ik ga zaterdag ook ff naar Safe, ga wel lekker vroeg, schijnt dat je dan meeste korting krijgt.... zoek nl nog steeds de Shoei Chris Vermeulen - replica :Y

Kijk ff bij Motorgoedkoop, daar kost ie 679,-. verder kun je als je een licentie hebt ook met veel korting kopen. Ik weet alleen het webadres niet meer, maar ze staan altijd op het paddock. (ff verder lezen dus race shop!!!)

(Afbeelding)

hij staat me ook niet ;)

Jawel :Y :Y :Y Heel goed zelfs en je pak is al helemaal passend :X

(Afbeelding)

Snake Eye wel, maar hij heeft dan ook een blade gehad voor de zx10r ;)

U is beide van harte welkom in dit topic! En wat staan ze jullie goed :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan