Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic deel2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé Jeronimerel,

weet je al wat voor kleurstelling je gaat doen? Ben erg benieuwd, vind zelf de zwarte het mooist :} !
 
of een mooie zwarte zx10 natuurlijk :P

33.jpg
 
Wil rond 12.00 gaan, ga ff voor de run bank,eens een echte motor op de bank haha

Owke denk dat ik er ook rond die tijd zal zijn.
Effe kijken, ik rijd op een cbr 600 rr 2005 met knippers in de spiegel.
En een laser extreme demper.
BEn zelf een lange slungel :P
 
Hé Jeronimerel,

weet je al wat voor kleurstelling je gaat doen? Ben erg benieuwd, vind zelf de zwarte het mooist :} !

Nou, zoals het er nu naar uitziet de rood/zwarte, ik mis op de nieuwe zwarte de rode belettering. Ik vind hem een beetje flets. :?

Maar....... Ik wil ze eerst zien. :Y

Ik ben als het weer, die veranderd ook altijd. :)
 
[me]Jeronimerel heeft al eens voor een R1 gekozen.[/me]
:(

(Afbeelding)

[me]Doet ie nooit meer.[/me]
:N

....hij is lek.....

Okay ik wordt ook niet warm of koud bij een Yam. Maar ik vind die hoge toerentallen wel gaaf :9~ M'n technisch hart klopt dan wel wat harder *D
Zou 't wel leuk vinden als de 1000 een paar duizend toeren meer draait ('t 2006 model doet dat dus)

Maar als je naar de 2005 modellen kijkt van de 4 bekende Japanse fabrieken, zie je dat de vermogens elkaar weinig ontlopen, maar de blade haalt dit bij het laagste max. toerental. Stel je eens voor als de blade zoveel toeren zou mogen maken als bv de Suus. Kortom volgens mij is de verhouding max. vermogen / max.toerental wel het meest gunstigst bij de blade.
 
sorry jongens dat ik jullie stoor
ik rij zelf een gsxr maar jullie motors
zien er allemaal erg vet uit :9~ :9~

veel plezier verder met jullie topic
en :] ze
 
Een vriend van me heeft zo'n R1, hij moet behoorlijk wat olie bijvullen elke keer trouwens. Is dat een bekend fenomeen bij dat model?
Een vriend van mij heeft ook zo'n raffinaderij: hij moet elke 1.500 km een liter bijvullen. Een voor Honda onbekend fenomeen *D
 
....hij is lek.....

Okay ik wordt ook niet warm of koud bij een Yam. Maar ik vind die hoge toerentallen wel gaaf :9~ M'n technisch hart klopt dan wel wat harder *D
Zou 't wel leuk vinden als de 1000 een paar duizend toeren meer draait ('t 2006 model doet dat dus)

Maar als je naar de 2005 modellen kijkt van de 4 bekende Japanse fabrieken, zie je dat de vermogens elkaar weinig ontlopen, maar de blade haalt dit bij het laagste max. toerental. Stel je eens voor als de blade zoveel toeren zou mogen maken als bv de Suus. Kortom volgens mij is de verhouding max. vermogen / max.toerental wel het meest gunstigst bij de blade.
2006 Blade draait 700tpm meer ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan